Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з проведення оцінки, розробки, впровадження та підготовки до сертифікації інтегрованої системи менеджменту згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 37001:2016
Очікувана вартість
1 616 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000647-b 4d1f649777fb473092c6471aa6abaabc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиніна Анастасія Олександрівна

(048) 775-95-16 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:54
Очікувана вартість: 1 616 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,31%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71730000-4: Послуги промислового контролю


за кодом ДК 021:2015 71730000-4 Послуги промислового контролю (Послуга з проведення оцінки, розробки, впровадження та підготовки до сертифікації інтегрованої системи менеджменту згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 37001:2016)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуга з проведення оцінки, розробки, впровадження та підготовки до сертифікації інтегрованої системи менеджменту згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 37001:2016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71730000-4 — Послуги промислового контролю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником у вигляді попередньої оплати у розмірі 50 % від загальної вартості Послуг, визначеної у п. 2.1. цього Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення Виконавцем рахунку (рахунку-фактури), але не раніше дати підписання Договору та за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуги, що є предметом Договору. Остаточний розрахунок за надані послуги по даному Договору Замовник здійснює на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунку-фактури) протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг за цим Договором. Оплата здійснюється у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в цьому Договорі, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуги, що є предметом Договору. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 16:05
ТД ISO 2019 (1).docx
22 травня 2019 16:05
Додаток 6 до ТД Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Просерт 1 550 000,00
UAH
1 539 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС" 1 590 000,00
UAH
1 540 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 16:01
Гарантия_3514.zip
06 червня 2019 16:01
Licence.zip
06 червня 2019 16:01
Dovirenist Ryzhyi.zip
06 червня 2019 16:01
гарантійний лист.pdf
06 червня 2019 16:01
Протокол зборів.pdf
06 червня 2019 16:01
Опис.pdf
06 червня 2019 16:00
Наказ.pdf
06 червня 2019 16:00
Серт-антипко_9001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_ус_37001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_ус_9001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_лазарько_37001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_лазарько_9001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_беліменко_37001.pdf
06 червня 2019 16:00
Серт_беліменко_9001.pdf
06 червня 2019 16:00
серт_антипко_37001.pdf
06 червня 2019 16:00
Лист відгук.pdf
06 червня 2019 16:00
договір_4.pdf
06 червня 2019 16:00
договір_3.pdf
06 червня 2019 16:00
договір_2.pdf
06 червня 2019 16:00
договір_1.pdf
06 червня 2019 16:00
Договір.pdf
06 червня 2019 16:00
аналогічні договори.pdf
06 червня 2019 16:00
Акт_IMS.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:34
Статут ІМС.pdf
24 червня 2019 09:59
Статут ІМС.pdf
24 червня 2019 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2019 09:59
Довідка.pdf.p7s
24 червня 2019 09:59
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Просерт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Просерт
#40971911
Відхилено 1 539 000,00
UAH
14 червня 2019 11:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС"
#39748215
Переможець 1 540 000,00
UAH
19 червня 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС"
#39748215
1 540 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:24
66-В-АМПУ-19 08.07.2019 ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС ДУ 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 15:23
66-В-АМПУ-19 04.07.2019 ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС.pdf укладений
09 липня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, шляхом укладення додаткової угоди на підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника).
Номер договору про закупівлю: 66-В-АМПУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 300 000,00 UAH)