Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл.
Очікувана вартість
1 911 783,00 UAH
UA-2019-05-22-000548-b ● 1af7008a237a41aeaac637bd9ad22f87
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., місто Українка, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Шпак Катерина Олегівна +380457256853 ekshpak8800@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 911 783,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 558,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 15:14 |
Тендер.документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000548-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 19 червня 2019 16:57
Повідомляємо про невідповідність пропозиції ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" умовам тендерної документації.
1. У складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не підтверджує наявність обладнання, передбачене поданою учасником відомістю ресурсів, відсутні екскаватор, фарборозпилювач, вібратор поверхневий. Порушено вимогу п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. У складі пропозиції відсутні медичні книжки або картки працівників, що зазначені в Таблиці №2.1 Додатку № 2 тендерної документації, що підтверджують придатність працівників до роботи - Оксамит Л.О. Порушено вимогу пп. 1.1.4, п. 2, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
3. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників що зазначені в Таблиці № 2.1. Додатку № 2 (Павленко, Науменко, Оксамит), що підтверджують навчання та перевірку знань:
- Закону України «Про охорону праці», законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, пожежної безпеки;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- нормативно-правових актів з Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12).
Порушено вимогу пп. 1.1.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації
4. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників, що зазначені в Таблиці № 2.2 Додатку 2, що підтверджують навчання та перевірку знань: - Правил улаштування електроустановок – не менше одного працівника;
- Правил користування електричною енергією – не менше одного працівника
- Правил експлуатації електрозахисних засобів – не менше одного працівника"
Порушено вимогу пп. 1.2.1, п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
5. У складі пропозиції подано копію аналогічного договору без додатків 1-25, які зазначені в п. 18 Договору як його невід'ємна частина. Документ надано не в повному обсязі. Порушено вимогу пп. 1.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Дана пропозиція повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ та правоохоронних органів для перевірки закупівлі та унеможливлення протиправної розтрати бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
2. У складі пропозиції відсутні медичні книжки або картки працівників, що зазначені в Таблиці №2.1 Додатку № 2 тендерної документації, що підтверджують придатність працівників до роботи - Оксамит Л.О. Порушено вимогу пп. 1.1.4, п. 2, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
3. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників що зазначені в Таблиці № 2.1. Додатку № 2 (Павленко, Науменко, Оксамит), що підтверджують навчання та перевірку знань:
- Закону України «Про охорону праці», законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, пожежної безпеки;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- нормативно-правових актів з Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12).
Порушено вимогу пп. 1.1.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації
4. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників, що зазначені в Таблиці № 2.2 Додатку 2, що підтверджують навчання та перевірку знань: - Правил улаштування електроустановок – не менше одного працівника;
- Правил користування електричною енергією – не менше одного працівника
- Правил експлуатації електрозахисних засобів – не менше одного працівника"
Порушено вимогу пп. 1.2.1, п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
5. У складі пропозиції подано копію аналогічного договору без додатків 1-25, які зазначені в п. 18 Договору як його невід'ємна частина. Документ надано не в повному обсязі. Порушено вимогу пп. 1.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Дана пропозиція повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ та правоохоронних органів для перевірки закупівлі та унеможливлення протиправної розтрати бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 16:02
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-22-000548-b, яке розміщене 22.05.2019 на авторизованому електронному майданчику на веб - порталі Уповноваженого органу, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл. (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи). Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію по процедурі закупівлі (надалі по тексту – Тендерна документація).
Прийняте нами рішення про визначення переможцем ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС», оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 19.06.2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком дотримання Учасником умов Тендерної документації.
На нашу думку, Ваші вимоги мають на меті спотворення результатів торгів та не відповідають принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» органом скарження є Антимонопольний комітет України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників подаються у строки та порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 2, 8,18 Закону, у Замовника відсутні правові підстави щодо розгляду скарги Учасника торгів.
Прийняте нами рішення про визначення переможцем ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС», оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 19.06.2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком дотримання Учасником умов Тендерної документації.
На нашу думку, Ваші вимоги мають на меті спотворення результатів торгів та не відповідають принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» органом скарження є Антимонопольний комітет України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників подаються у строки та порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 2, 8,18 Закону, у Замовника відсутні правові підстави щодо розгляду скарги Учасника торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-22-000548-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 27 червня 2019 16:40
Дата подання: 27 червня 2019 16:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 21:38
рішення від 03.07.2019 № 8774 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 21:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2019 № 9547.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 18:37
рішення від 16.07.2019 № 9547.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом засідання тендерного комітету КНП ОРР "Обухівська центральна районня лікарня" №5 від 24.07.2019 року, було вирішено скасувати рішення щодо визначення переможця ТОВ "БК" ТРІАДА "ПЛЮС" по закупівлі робіт: Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська, 1, Київської обл. на 2019 рік, згідно Рішення Постійно діючоЇ адміністративноЇ колегіЇ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9547-р/пк-пз від 16.07.2019.
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2019 09:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Будстар Інвест |
1 683 055,92
UAH з ПДВ
|
1 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" |
1 835 532,10
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» |
1 910 920,81
UAH з ПДВ
|
1 910 920,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
1 911 783,00
UAH з ПДВ
|
1 911 783,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будстар Інвест #42105762 |
Рішення скасоване |
1 549 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 09:46
|
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" #35550955 |
Рішення скасоване |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 09:46
|
ТОВ Будстар Інвест #42105762 |
Відхилено |
1 549 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 13:04
|
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" #35550955 |
Відхилено |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 11:19
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» #41251280 |
Переможець |
1 910 920,81
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:54
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
03 січня 2020 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 10:01
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2019 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 08:28
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
05 листопада 2019 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 16:12
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 09:50
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2019 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 17:20
|
Додаток 3 | укладений |
20 серпня 2019 17:18
|
Додаток 2 | укладений |
20 серпня 2019 17:18
|
Додаток 1 | укладений |
20 серпня 2019 17:18
|
договір | укладений |
20 серпня 2019 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до п.5.1. Розділу Договору №380 від 20.08.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету, роботи не було розпочато вчасно, переможець приступив до роботи з відстрочкою графіка 30 календарних днів, тому було прийнято рішення продовжити строки виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В процесі виконання робіт були збільшені дверні пройоми і в зв’язку з цим прийшлось замовляти не стандартні двері, які будуть виготовлюватися на протязі 21 календарних днів. Пому строки виконання робіт перенесено до 25 листопада 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В процесі виконання робіт була нанесена стартова шпаклівка, яка в зв’язку з відсутністю отопленням довгий період часу немогла період висихання . В зв’язку з цім просимо змістити строки виконання робіт до 25 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |