Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл.
Очікувана вартість
1 911 783,00 UAH
UA-2019-05-22-000548-b 1af7008a237a41aeaac637bd9ad22f87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпак Катерина Олегівна

+380457256853 ekshpak8800@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., місто Українка, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Шпак Катерина Олегівна
+380457256853
ekshpak8800@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:03
Очікувана вартість: 1 911 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 558,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Київська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:14
Тендер.документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000548-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 19 червня 2019 16:57
Повідомляємо про невідповідність пропозиції ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" умовам тендерної документації.
1. У складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не підтверджує наявність обладнання, передбачене поданою учасником відомістю ресурсів, відсутні екскаватор, фарборозпилювач, вібратор поверхневий. Порушено вимогу п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.

2. У складі пропозиції відсутні медичні книжки або картки працівників, що зазначені в Таблиці №2.1 Додатку № 2 тендерної документації, що підтверджують придатність працівників до роботи - Оксамит Л.О. Порушено вимогу пп. 1.1.4, п. 2, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.

3. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників що зазначені в Таблиці № 2.1. Додатку № 2 (Павленко, Науменко, Оксамит), що підтверджують навчання та перевірку знань:
- Закону України «Про охорону праці», законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, пожежної безпеки;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- нормативно-правових актів з Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12).
Порушено вимогу пп. 1.1.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації

4. "У складі пропозиції відсутні протокол та посвідчення працівників, що зазначені в Таблиці № 2.2 Додатку 2, що підтверджують навчання та перевірку знань: - Правил улаштування електроустановок – не менше одного працівника;
- Правил користування електричною енергією – не менше одного працівника
- Правил експлуатації електрозахисних засобів – не менше одного працівника"
Порушено вимогу пп. 1.2.1, п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.

5. У складі пропозиції подано копію аналогічного договору без додатків 1-25, які зазначені в п. 18 Договору як його невід'ємна частина. Документ надано не в повному обсязі. Порушено вимогу пп. 1.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Дана пропозиція повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ та правоохоронних органів для перевірки закупівлі та унеможливлення протиправної розтрати бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 16:02
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-22-000548-b, яке розміщене 22.05.2019 на авторизованому електронному майданчику на веб - порталі Уповноваженого органу, КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська 1, Київської обл. (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи). Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію по процедурі закупівлі (надалі по тексту – Тендерна документація).
Прийняте нами рішення про визначення переможцем ТОВ «БК «ТРІАДА ПЛЮС», оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 19.06.2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком дотримання Учасником умов Тендерної документації.
На нашу думку, Ваші вимоги мають на меті спотворення результатів торгів та не відповідають принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» органом скарження є Антимонопольний комітет України. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників подаються у строки та порядку, передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись статтями 2, 8,18 Закону, у Замовника відсутні правові підстави щодо розгляду скарги Учасника торгів.

Документи

26 червня 2019 16:01
Відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-22-000548-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН», Код ЄДРПОУ:41251280
Дата подання: 27 червня 2019 16:40
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 21:38
рішення від 03.07.2019 № 8774 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 21:38
рішення від 16.07.2019 № 9547.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом засідання тендерного комітету КНП ОРР "Обухівська центральна районня лікарня" №5 від 24.07.2019 року, було вирішено скасувати рішення щодо визначення переможця ТОВ "БК" ТРІАДА "ПЛЮС" по закупівлі робіт: Капітальний ремонт педіатричного відділення КНП ОРР «Обухівська центральна районна лікарня» за адресою: м. Українка, вул. Київська, 1, Київської обл. на 2019 рік, згідно Рішення Постійно діючоЇ адміністративноЇ колегіЇ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9547-р/пк-пз від 16.07.2019.
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2019 09:46

Документи подані скаржником

27 червня 2019 16:39
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будстар Інвест 1 683 055,92
UAH з ПДВ
1 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" 1 835 532,10
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН» 1 910 920,81
UAH з ПДВ
1 910 920,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 1 911 783,00
UAH з ПДВ
1 911 783,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2019 12:42
дод 5.pdf
09 червня 2019 12:42
document1.pdf
09 червня 2019 12:42
document.pdf
09 червня 2019 12:42
1-м_ 2-м.pdf
09 червня 2019 12:42
График пед.xlsx
09 червня 2019 12:42
Уставние.pdf
09 червня 2019 12:42
довідка _3.pdf
09 червня 2019 12:42
Довідка 2.pdf
09 червня 2019 12:42
Довід 1.pdf
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ОС_2-1.xls
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ИВР.xls
09 червня 2019 12:42
6_ДЦ_ДЦ.xls
09 червня 2019 12:42
6.imd
09 червня 2019 12:42
дода 4.pdf
09 червня 2019 12:42
Дод _1.doc

Публічні документи

21 червня 2019 15:23
Електронний підпис
21 червня 2019 15:22
ст 17 переможець.pdf
20 червня 2019 14:42
Електронний підпис
20 червня 2019 14:42
Електронний підпис
20 червня 2019 14:41
Довідка мвс.pdf
20 червня 2019 14:41
Довідка ДФС.pdf
07 червня 2019 16:25
Електронний підпис
07 червня 2019 16:24
19 лист згода на ОПД.pdf
07 червня 2019 16:24
18 технічна.pdf
07 червня 2019 16:24
17 копія фінзвітності.pdf
07 червня 2019 16:24
16-1 Копія Ліцензії.pdf
07 червня 2019 16:24
16 Ліцензії.pdf
07 червня 2019 16:24
12 Довідка ст 17.pdf
07 червня 2019 16:24
10-2 Медичні довідки.pdf
07 червня 2019 16:24
9 - 3 мед довідки.pdf
07 червня 2019 16:24
8 Довідка щодо МТБ.pdf
07 червня 2019 16:24
7-1 проект договору.pdf
07 червня 2019 16:24
6 - 1 кошториси.pdf
07 червня 2019 16:24
6 пропозиція.pdf
07 червня 2019 16:24
2 Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 23:21
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 14:23
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будстар Інвест

ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будстар Інвест
#42105762
Рішення скасоване 1 549 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 09:46
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Рішення скасоване 1 550 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 09:46
ТОВ Будстар Інвест
#42105762
Відхилено 1 549 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 13:04
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 1 550 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 11:19
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
Переможець 1 910 920,81
UAH з ПДВ
31 липня 2019 09:40

Документи

12 червня 2019 12:42
Електронний підпис

Документи

19 червня 2019 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОДЕОН»
#41251280
1 910 920,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:54
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2020 08:41
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:01
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
26 листопада 2019 09:47
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 08:28
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
05 листопада 2019 08:25
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:12
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
02 жовтня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 09:50
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 серпня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 17:20
Додаток 3 укладений
20 серпня 2019 17:18
Додаток 2 укладений
20 серпня 2019 17:18
Додаток 1 укладений
20 серпня 2019 17:18
договір укладений
20 серпня 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п.5.1. Розділу Договору №380 від 20.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 380
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з поданням скарги до Антимонопольного комітету, роботи не було розпочато вчасно, переможець приступив до роботи з відстрочкою графіка 30 календарних днів, тому було прийнято рішення продовжити строки виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 380
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання робіт були збільшені дверні пройоми і в зв’язку з цим прийшлось замовляти не стандартні двері, які будуть виготовлюватися на протязі 21 календарних днів. Пому строки виконання робіт перенесено до 25 листопада 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 380
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання робіт була нанесена стартова шпаклівка, яка в зв’язку з відсутністю отопленням довгий період часу немогла період висихання . В зв’язку з цім просимо змістити строки виконання робіт до 25 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 380
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 910 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 318 485,99 UAH)