Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
1 083 800,00 UAH
UA-2019-05-22-000431-a ● da6d0b8f60164bd884d9d684570f5bcd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Міська клінічна лікарня №10 |
Код ЄДРПОУ: | 01999052 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а |
Контактна особа: |
Серебреннікова Ольга Анатоліївна +380487059152 tenders-gkb10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 083 800,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
24 травня 2019 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 09:27 |
нова редакція Проекту договору.doc | |
24 травня 2019 09:27 |
перелік змін1 ТД від 24.05.19.doc | |
24 травня 2019 09:27 |
нова редакція ТД кп.doc | |
22 травня 2019 10:40 |
Проект договору.doc | |
22 травня 2019 10:40 |
ТД кп.doc |
24 травня 2019 09:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2019 09:27 |
нова редакція Проекту договору.doc
|
|||
24 травня 2019 09:27 |
перелік змін1 ТД від 24.05.19.doc
|
|||
24 травня 2019 09:27 |
нова редакція ТД кп.doc
|
|||
22 травня 2019 10:40 |
Проект договору.doc
|
|||
22 травня 2019 10:40 |
ТД кп.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ предмета закупівлі на окремі лоти
Дата подання: 23 травня 2019 12:08
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:37
Замовником здійснюється закупівля Natural phospholipids (суспензія для ендотрахеального введення, 80 мг/мл, по 1,5 мл у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці) та Carbetocin (розчин для ін'єкцій, 100 мкг/мл, по 1 мл у флаконі; по 5 флаконів у картонній упаковці). При цьому, предмет закупівлі визначений в цілому, без поділу на окремі частини (лоти). Зважаючи на це, для участі в торгах учасники повинні запропонувати одразу два лікарських засоби. Зазначаємо, що один з лікарських засобів, що планується до закупівлі, є ексклюзивним і виробляється лише компанією К’єзі під торговою назвою «Куросурф», і альтернативи цьому препарату на ринку України немає. Об’єднавши у предметі закупівлі два препарати, один з яких є ексклюзивним, замовник створив умови для дискримінації учасників. Відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України від 30.03.2018 №4-рк наслідком включення в один лот як замінних, так і незамінних (ексклюзивних) лікарських засобів є порушення конкуренції. Незаконність та неприйнятність об’єднання ексклюзивних препаратів в один лот з не ексклюзивними також неодноразово зазначається у рішеннях Адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З метою недопущення порушення прав учасників торгів, забезпечення конкуренції та недискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації та розділити предмет закупівлі на окремі лоти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни до тендерної документації внесено 24.05.2019р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000431-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БаДМ", Код ЄДРПОУ:31816235
Дата подання: 27 травня 2019 09:19
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 12:06
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість своєчасного постачання товару у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 5 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про його повноваження), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Учасником, що надав вимогу, не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дистриб’юторів) він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
У Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
Абзацом 4 частини першої статті 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість своєчасного постачання товару у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 5 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про його повноваження), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Учасником, що надав вимогу, не вказується до яких саме виробників чи їх представників (дистриб’юторів) він звертався за отриманням гарантійних листів та не отримав відповідного гарантійного листа.
У Тендерній документації публічної закупівлі вказується, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-22-000431-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 19 червня 2019 18:07
Дата подання: 19 червня 2019 18:07
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної прпозиції
Дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, про що зазначається нижче у Скарзі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2019 15:12
Рішення від 24.06.2019 № 8236.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9250.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:23
Рішення від 10.07.2019 № 9250.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:06
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Natural phospholipids |
Опис предмету закупівлі: |
суспензія для ендотрахеального введення, 80 мг/мл, по 1,5 мл у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 322 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
19 пач
Natural phospholipids
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Natural phospholipids
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, м.Одеса, провулок Слепньова,3
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" |
308 243,46
UAH з ПДВ
|
308 243,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Фармація" |
308 284,12
UAH з ПДВ
|
308 284,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" #33239630 |
Переможець |
308 243,46
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 10:13
|
Акт звірки | укладений |
07 листопада 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 10:35
|
Підписаний контракт | укладений |
16 липня 2019 10:31
|