Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінету географії
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000407-a 624e2eeb7cad431fbc334904df662df4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурменко Алла Анатоліївна

0975150509 BURMENKO.ALLA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вовчанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146400
Вебсайт: http://wolrwo.at.ua
Місцезнаходження: 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, м. Вовчанськ, ВУЛ. ГОГОЛЯ, буд. 31
Контактна особа: Бурменко Алла Анатоліївна
0975150509
BURMENKO.ALLA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:08
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, смт.Вільча, вул.Миру,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 10:33
ТД.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 7.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 4.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 5.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 6.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 3.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 1.doc
22 травня 2019 10:33
додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000407-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:30
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 11:37
Доброго дня. Замовником було дотримано усіх норм,що зазначені у даній статті. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене,керуючись ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація є такою. що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000407-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:31
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 13:14
Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним,якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, які встановленно у Додатку 4. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі Учасник має надати у складі тендерної пропозиції зокрема копії чинних на дату розкриття сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виробника навчальних комп'ютерних комплексів та інтерактивного комплексу та копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків вимогам відповідних технічних регламентів:Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015р.№1067),Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р.№1077).
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000407-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:33
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 13:34
Замовником було дотримано усіх норм,що зазначені у даній статті.Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства,яку замовник вважає за необхідне до неї включити.Враховуючи вищевикладене,керуючись ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі"тендерна документація є такою,що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 349 800,00
UAH з ПДВ
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 349 900,00
UAH з ПДВ
349 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 11:31
Електронний підпис
13 червня 2019 11:29
Dovidka_19155735970100564808.pdf
13 червня 2019 11:29
Довідка про корупцію.pdf
13 червня 2019 11:29
Dovidka_19155735970100564808.pdf.p7s
05 червня 2019 11:50
Електронний підпис
05 червня 2019 11:48
Електронний підпис
05 червня 2019 11:48
Електронний підпис
05 червня 2019 11:34
Копія статут_Дидлаб.pdf
05 червня 2019 11:34
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
05 червня 2019 11:34
сэс проектор EPSON.pdf
05 червня 2019 11:34
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
05 червня 2019 11:34
Копія Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 11:34
Копія штатний розпис.pdf
05 червня 2019 11:34
cэс доска-экран.pdf
05 червня 2019 11:34
Навігатор.pdf
05 червня 2019 11:34
Авторизація Epson.pdf
05 червня 2019 11:34
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
05 червня 2019 11:34
проект договору.pdf
05 червня 2019 11:34
Авторизація Глобісенс.pdf
05 червня 2019 11:34
Відгук від замовника.pdf
05 червня 2019 11:34
технічний опис.pdf
05 червня 2019 11:34
пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:41
Паспорт код.pdf
06 червня 2019 11:41
Опис документів.pdf
06 червня 2019 11:41
Довідки до пропозиції.pdf
06 червня 2019 11:41
Витяг ЄДР.pdf
06 червня 2019 11:41
Витяг Єдиний податок.pdf
06 червня 2019 11:41
Виписка ЄДР.pdf
06 червня 2019 11:41
Аналогічний договір 2.pdf
06 червня 2019 11:41
Аналогічний договір 1.pdf
06 червня 2019 11:41
Доценко сес.pdf
06 червня 2019 11:41
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 349 800,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 09:31

Документи

12 червня 2019 09:31
Електронний підпис
12 червня 2019 09:30
географ..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 09:31
Електронний підпис
12 червня 2019 09:30
географ..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 08:28
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 14:45
географ.№215 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 11:15
договір географія.pdf укладений
01 липня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділ ХIII "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" внести зміни, та викласти його в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 349 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 300,00 UAH)