Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А3, А4) код згідно ДК 021:2015 – 30190000-7
Очікувана вартість
143 280,00 UAH
UA-2019-05-22-000393-a 99bb43606ea84750b27491d8ffbce77f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наумова Олена

+380444651998 ENAUMOVA@UZ-CARGO.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр транспортної логістики" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40123465
Вебсайт: http://www.uz-cargo.com/
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. Федорова, буд. 32
Контактна особа: Наумова Олена
+380444651998
ENAUMOVA@UZ-CARGO.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 143 280,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 432,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 пач.
Папір А3, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, І.Федорова 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 15:02
Додаток 5 Істотні умови.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 5 Істотні умови.docx
31 травня 2019 15:02
Тендерна документація Нова.docx
22 травня 2019 10:29
Тендерна документація Нова.docx
31 травня 2019 15:02
Додаток 4 Проект Договору про закупівлю та спеціфікація.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 4 Проект Договору про закупівлю та спеціфікація.docx
27 травня 2019 15:18
Додаток 2 Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 2 Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 3 форма Тендерна пропозиція.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 6 Перелік документів необхідних для укладання договору для Учасника-пере.docx
22 травня 2019 10:29
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, відсутність підстав, встановлених статтею 17 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:41
Дата відповіді: 23 травня 2019 13:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації не зазначено конкретну торгову марку. Зазначаємо, що товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
2. Фізичні особи підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на рівних умовах з платниками ПДВ, оскільки відповідно до умов тендерної документації визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється електронною системою на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 142 500,00
UAH
142 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 09:47
Електронний підпис
06 червня 2019 09:47
Документи частина 2.rar
06 червня 2019 09:47
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 червня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій