Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення: «Утеплення фасаду НВК «СЗШ-ліцей» м.Моршина» Львівської області. (коригування)
Очікувана вартість
11 405 300,42 UAH
UA-2019-05-22-000390-a 24f651cec9244db8b6c1fdbf8288bc2a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Забранюк

0935715116
+380935715116
liuda.81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НВК"СЗШ-ліцей"м.Моршина
Код ЄДРПОУ: 30298033
Місцезнаходження: 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, 82482 Львівська область місто Моршин вул.Л.Українки ,36
Контактна особа: Людмила Забранюк
0935715116, +380935715116
liuda.81@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:09
Очікувана вартість: 11 405 300,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 026,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: місто Моршин вул.Л.Українки ,36 Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації).

Місце виконання робіт: місто Моршин вул.Л.Українки ,36
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення: «Утеплення фасаду НВК «СЗШ-ліцей» м.Моршина» Львівської області. (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська область, м.Моршин, вул.Л.Українки ,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та місцевих бюджетів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 10:30
Проект договору.docx
22 травня 2019 10:30
Нове ТЗ.pdf
22 травня 2019 10:30
ТД – до подачі3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати пояснення з писиланням на норми Закону!!
Дата подання: 22 травня 2019 21:27
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 6, пункт 6: Копію чинних дозволів УЧАСНИКА на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 2.* Просимо надати уточнення про який конкретно і ким виданий дозвіл йдеться мова, а також ВИМАГАЄМО надати обгунтовану і чітку відповідь ДЕ і в ЯКОМУ Законі України написано, що власне Учасник зобов'язаний мати такий дозвіл, а не наприклад субпідрядна організація, які Учасник має ПРАВО залучити до виконання необхідних робіт??? В вашому договорі це передбачено: 6.3.2. Залучати до виконання робіт субпідрядників за погодженням із Замовником. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам : мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) достатні для виконання робіт, тощо. Окрім того, на даному етапі подання тендерної пропозиції, коли ще НЕВІДОМО (а може вже вам просто відомо?)) хто стане Переможцем закупівлі, Учасник не зобов'язаний мати ніяких дозволів окрім будівельної ліцензії, до того моменту поки не підпише Договір Підряду!В вашому договорі це передбачено для Підрядника, і це логічно: 6.4.15. ПІДРЯДНИК несе відповідальність за наявність ліцензій та дозволів, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами. Адже Учасник ще не Переможець і ніяких дозволів йому не потрібно, для того щоб взяти участь в публічній Державній закупівлі!!! Даною вимогою ви створюєте дискримінаційні умови, адже обмежуєте коло учасників, а це заборонено Законом! Тому Вимагаємо внести зміни в документацію в іншому випадку ми будемо оскаржувати ваші умови в АМКУ!)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
НЕПРАВДИВА ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА ТОРГІВ!!!
Дата подання: 22 травня 2019 21:49
http://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation-full?PROJT=23011 За даним посиланням на сайті Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ДЕРЖАВНИЙ ФОНД РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, в розділі ПРОЕКТИ є і ваш проект, в якому чітко розписані ваше фінансування, роботи а також ПЕРІОД на який розраховано ваш проект! І якимось дивом там написано, що він розрахований на 2 роки, до кінця ІІ півріччя 2020 року!!! Тому, вся ваша документація і вимоги БРЕХНЯ, інформація що подана вами є НЕДОСТОВІРНОЮ ви вводите в оману потенційних УЧАСНИКІВ, а також порушує чинне законодавства України!!! Ваші посадові особи несуть особисту відповідальність за надану ПУБЛІЧНО НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ!!! Ми подали запит в ФОНД РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, щоб отримати пояснення, щодо ваших неправомірних дій! Ваше фінансування на 2019 рік становить лише 2,0 млн.гривень і +2,6 млн. грн з ДФР, тобто загалом 4600000,00 гривень, а не 11405300.42 грн. як ви заявляєте!!! ВИМАГАЄМО від вас надати нам і всім громадянинам УКРАЇНИ обгрунтовану відповідь на запитання: ХТО ДАВ ВАМ право таке робити, чи для вас Закони не писані??? З якою метою ви приховуєте правдиву інформацію щодо фінансування і реалізації даного проекту???
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ПРАВДИВА ІНФОРМАЦІЯ З САЙДУ ФОНДУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, що ще раз доводить про недостовірну інформацію від ЗАМОВНИКА!!!!
Дата подання: 22 травня 2019 21:59
метою приведення до діючих цін проведено перерахунок кошторисної документації. ТзОВ “ГЛОБАЛ ПРОМПОСТАЧ” здійснено експертизу проектної документації за робочим проектом та надано експертний звіт № 579/18-ЕЗ від 03 січня 2019 року. Проектно-кошторисну документацію затверджено рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 09.01.2019 р. № 1. Вартість проекту відповідного до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, складеного в цінах на 03.01.2019 року, становить 11715,989 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи - 9495,656 тис.грн; інші витрати — 2220,333 тис.грн. Понесені витрати за попередні роки на виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертизу складають 59,49012 грн. На реалізацію проекту з врахуванням понесених витрат необхідно 11656,5 тис.грн., з них: кошти місцевого бюджету – 4662,6 тис.грн., що становить 40,0% кошторисної вартості проекту та кошти державного фонду регіонального розвитку – 6993,9 тис.грн., що становить 60,0% кошторисної вартості проекту, в тому числі на 2019 рік: кошти ДФРР — 3900,0 тис.грн., кошти місцевого бюджету - 2600,0 тис.грн. (гарантійний лист додається). Таким чином, всі Учасники неправильно готують кошторисний розрахунок, кількість працівників, календарні графіки, план фінансування, проект договору, неправдива інформація щодо авансу і т.д.... В проекті договору Замовника взагалі вказано в реквізитах пункт 14 Замовник: Відділ культури Пустомитівської РДА???))) Такі гроші платите за юридичну підтримку і такі помилки!))) ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ДОКУМЕНТИ В ПОРЯДОК, А ПОТІМ ОГОЛОШУВАТИ ЗАКУПІВЛЮ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ!
Дата подання: 22 травня 2019 22:15
Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальтового волокна, в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи офіційного представника товаровиробника, якщо товар не виробляється на території України, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. У складі пропозиції Учасники відсутній повинні підтвердити спроможність поставити теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальтового волокна, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи офіційного представника товаровиробника, якщо товар не виробляється на території України, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. На сайті ФОНДУ РЕГІОНАЛЬНОГ РОЗВИТКУ немає навіть згадки про теплоізоляційні вироби з мінеральної вати на основі базальтового ВОЛОКНА, там йде мова про мінеральний утеплювач, ПРОСИМО не вигадувати слів, під які потім ваші Переможці і всі решта Учасники сертифікатів не можуть знайти))
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ОХОРОНА ПРАЦІ! ЧОМУ НЕ МЕНШЕ 2-ОХ ПРАЦІВНИКІВ, ДАВАЙТЕ 10 АБО 20 -ЩОБ НА КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА-ПО ОДНОМУ!)))
Дата подання: 22 травня 2019 22:35
2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) в тому числі з охорони праці учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Відомості підтверджуються документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Кваліфікація спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: Учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань працівників (НЕ МЕНШЕ ДВОХ) по загальному курсу з охорони праці. Просимо надати пояснення згідно якого Закону Замовник вимагає ДВОХ інженерів з охорони праці, там що більше 50 працівників буде одночасно працювати на об'єкті?)) ЦЯ ВИМОГА НЕ ВІДПОВІДАЄ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТУ, ТОМУ ПРОСИМО ВАС, ВИВЧИТИ ДЕТАЛЬНІШЕ ЦЕ ПИТАННЯ І ВНЕСТИ ЗМІНИ В ДОКУМЕНТАЦІЮ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ДОЗВІЛ Учасника -НА ЩО ДОЗВІЛ, ЯКИЙ ДОЗВІЛ??!!
Дата подання: 23 травня 2019 15:24
Додаток 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) є ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, в пункті 6: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Тому, ВИМАГАЄМО Замовника внести уточнення в тендерну документацію, щодо Дозволу, який вимагається в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 6, пункт 6: Копію чинних дозволів УЧАСНИКА на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 2. Адже чинним Законодавством передбачена ДЕКЛАРАЦІЯ, а не ДОЗВІЛ!! А також уточніть на, які саме роботи Учасник повинен мати дозвіл, і яким органом такий дозвіл повинен бути виданий?? Просимо вказати висоту будівілі на якій має проводитися Капітальний ремонт!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 травня 2019 19:42
Коментар щодо відміни: У звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
23 травня 2019 19:42
протокол відміна.pdf