Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000386-c 1a5bf23240a34dd08a3376e56e8ef252
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєлкумова Ольга Павлівна

(044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:14
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється з поточного рахунку ДП «НЕК «Укренерго» протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Покупцем Акту), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:00
Титульний аркуш ТД.pdf
22 травня 2019 11:00
ТД 01_064126 Офісне_обладнання_Шредер.doc
22 травня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:00
Титульний аркуш ТД.pdf
22 травня 2019 11:00
ТД 01_064126 Офісне_обладнання_Шредер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:40
Дата відповіді: 23 травня 2019 13:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам щодо предмету закупівлі?» Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначено перелік продукції із технічними характеристиками, що є предметом закупівлі, та заначено наступне «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
По питанню: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?» Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
По питанню: «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п. 1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно з п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БКС" 6 650,00
UAH
6 297,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 7 000,00
UAH
6 300,00
UAH
Документи
ПП "Салон "Софт" 7 498,00
UAH
6 490,00
UAH
Документи
ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА" 6 800,00
UAH
6 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 7 634,20
UAH
7 634,20
UAH
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 20:51
Електронний підпис
11 червня 2019 18:45
Електронний підпис
07 червня 2019 10:56
Електронний підпис
07 червня 2019 10:52
БКС Статут-compressed.pdf
07 червня 2019 10:52
БКС Св-во ПДВ.pdf
07 червня 2019 10:52
Довідка ЄДРПОУ БКС 1.pdf
07 червня 2019 10:52
Довідка ЄДРПОУ БКС 2.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 09:36
Документы (тендер).zip
07 червня 2019 09:36
img007.pdf
07 червня 2019 09:36
img006.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 10:44
Технічна частина.rar

Публічні документи

28 травня 2019 12:38
Електронний підпис
28 травня 2019 12:37
download-1.jpg
28 травня 2019 12:37
Форма5.pdf
28 травня 2019 12:37
лист відгук.pdf
28 травня 2019 12:37
лист гарантія — копия.pdf
28 травня 2019 12:37
лист згода.pdf
28 травня 2019 12:37
витяг з ЄДР.rtf
28 травня 2019 12:37
4ОПП Лужанская.pdf
28 травня 2019 12:37
паспорт+ІНН Лужанська.pdf
28 травня 2019 12:37
виписка Лужанська АЮ.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 11:39
Наказ.pdf
07 червня 2019 11:39
Протокол.pdf
07 червня 2019 11:39
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 11:39
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БКС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "Салон "Софт"

ФОП "ЛУЖАНСЬКА АННА ЮРІЇВНА"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БКС"
#31759235
Переможець 6 297,00
UAH
14 червня 2019 08:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БКС"
#31759235
6 297,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:00
Договір 11-1_1500-19.pdf укладений
27 червня 2019 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 7 556,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 259,40 UAH)