Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт туалетів гуртожитку ВКНЗ "Коростишівський педагогічний коледж ім. І.Я.Франка" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Семінарська, 29» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 866 722,00 UAH
UA-2019-05-22-000283-a b08fd961f29641f5a8e77cb468022031
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 10:08
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 10:08
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:35
Очікувана вартість: 1 866 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Капітальний ремонт туалетів гуртожитку ВКНЗ "Коростишівський педагогічний коледж ім. І.Я.Франка" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Коростишів, вул. Семінарська, 29» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12500, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, вул.Семінарська,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 10:04
ТД 3 Коростишів туалети коледж.doc
22 травня 2019 10:04
Техзавдання(Коростишів).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000018 ● a474c4726b9e4e16891b704fe561fe9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.07.2019
№ 37

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-05-22-000283-a від 22.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу два частини вісім статті 7ˉ¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА (далі – Департамент) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) від 08.07.2019 року. Пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Згідно висновку Держаудитслужби, для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, ні ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 ні Закон № 922 не містять норми, які передбачають, що клас наслідків має бути зазначений в тендерній документації. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, на який посилається Держаудитслужба, як на порушення зі сторони Замовника, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Отже, дана норма не вимагає обов'язково передбачати клас наслідків об'єкта будівництва. Відповідно до 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Отже, при складанні ціни тендерної пропозиції будь-який учасник мав можливість дізнатись клас наслідків у замовника, оскільки враховувати клас наслідків при складані ціни тендерної пропозиції є обов'язком учасника, а не замовника вказувати його в тендерній документації. Щодо вимог статті 17 Закону № 922 Статтею 17 Закону № 922 встановлено перелік підстав, за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Таким чином, тендерна документація може містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. В тендерній документації по даному предмету закупівлі від учасників вимагалась надання інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої 17 Закону № 922 в довільній формі, крім того від переможців документальне підтвердження відсутності вищевказаних підстав не вимагалось відповідно до частини третьої статті 17 Закону № 922, тому зміст тендерної документації відповідає ст. 17 та ст.22 Закону № 922. Крім того, відповідно до вимог частини третьої ст.22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Неврахування Замовником рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» також заперечуємо, оскільки в пункті 2 розділу V тендерної документації передбачено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII про що, повинні надати відповідний лист-гарантію, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Учасником-переможцем наданий такий лист-гарантія. Отже, Замовником враховано в тендерній документації вимоги Закону України «Про санкції» в цілому, що відповідно свідчить і про врахування рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Отже, порушення в цій частині відсутні. Держаудитслужбою вказано як порушення незаповнення Замовником пунктів 9ˡ та 10² форми оголошення про проведення відкритих торгів. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено форму оголошення, про проведення відкритих торгів. Згідно вимог затвердженої форми, у полі 9ˡ зазначаються умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), у полі 10² - джерело фінансування закупівлі. Під час публікації оголошення Замовником заповнено всі поля оголошення з наявною у нього інформацією щодо закупівлі та всі поля, до яких на веб-порталі Уповноваженого органу є технічна можливість внесення інформації. Таким чином, законодавство в сфері публічних закупівель Замовником не порушено.

2019-07-10 12:18:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-08-02 09:29:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "КРЕМЕНЬ-1"" 1 779 386,09
UAH з ПДВ
1 565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ Термоуніверсал 1 828 091,23
UAH з ПДВ
1 567 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 1 799 629,20
UAH з ПДВ
1 779 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 18:19
Розрахунки ч.2.pdf
10 червня 2019 18:19
Розрахунки ч. 1.pdf
10 червня 2019 18:19
Пояснювальна записка.pdf
10 червня 2019 18:19
Локальні кошториси.pdf
10 червня 2019 18:19
Договірна ціна.pdf
10 червня 2019 18:19
Відомості ресурсів.pdf
10 червня 2019 18:19
21.imd
07 червня 2019 15:58
Електронний підпис
07 червня 2019 15:53
Уставні документи.pdf
07 червня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:53
Лист-згода фіз.осіб.pdf
07 червня 2019 15:53
Інформ.лист субпідряд.pdf
07 червня 2019 15:53
Дозвіл ліцензія.pdf
07 червня 2019 15:53
Довідки ст. 17.pdf
07 червня 2019 15:53
21.imd

Публічні документи

07 червня 2019 15:10
Електронний підпис
07 червня 2019 15:07
Реєстр документів.pdf
07 червня 2019 15:07
16 Календарний графік.pdf
07 червня 2019 15:07
1 Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:06
17 Лист погодження.pdf
07 червня 2019 15:06
8 Технічне ззавдання.pdf
07 червня 2019 15:06
31 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 червня 2019 15:06
7 Довідка по ст.17.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 15:33
Оновлення
26 червня 2019 15:33
Розрахунок
07 червня 2019 16:31
Електронний підпис
07 червня 2019 16:29
8. Кошторис ІІІч.rar
07 червня 2019 16:29
8. Кошторис ІІч.rar
07 червня 2019 16:29
16. Довідка податкова.pdf
07 червня 2019 16:29
8. Кошторис Іч.rar
07 червня 2019 16:29
15. Проект договору.pdf
07 червня 2019 16:29
7. Довідки ст 17.pdf
07 червня 2019 16:29
14. Листи.pdf
07 червня 2019 16:29
13. Установчі.pdf
07 червня 2019 16:29
11. Довідка субпідряд.pdf
07 червня 2019 16:29
2. Відповідність ст.16.pdf
07 червня 2019 16:29
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВ "КРЕМЕНЬ-1""

Термоуніверсал

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОВ "КРЕМЕНЬ-1""
#38514789
Відхилено 1 565 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 17:57
ТОВ НВФ Термоуніверсал
#34788625
Відхилено 1 567 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:21
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 1 779 386,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 18:20

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2019 18:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі