Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-39 Броди-Тернопіль км 31+586-72+224)
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Current average repair of the road of the state value of R-39 Brody-Ternopil km 31 + 586-72 + 224)
Очікувана вартість
845 830 129,00 UAH
UA-2019-05-22-000234-c de2ff24f96d24f0585419df56f389f19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

380352528179 sad-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Вебсайт: http://te.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
380352528179
sad-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Kostiuk Ivan Olegovich
380352528179
sad-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2019 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 845 830 129,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 458 301,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 травня 2019 10:08
Enquiries until: 16 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 22 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 845 830 129 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 458 301 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-39 Броди-Тернопіль км 31+586-72+224).Обсяг надання послуг визначено у технічному завданні (Додаток №1).
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Current average repair of the highway R-39 Brody-Ternopil km 31 + 586-72 + 224). The scope of service is defined in the technical assignment (Annex No. 1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-39 Броди-Тернопіль км 31+586-72+224
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Автомобільна дорога державного значення Р-39 Броди-Тернопіль км 31+586-72+224
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current secondary repair of the road of national significance P-39 Brody-Ternopil km 31 + 586-72 + 224
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Розрахунки проводяться Замовником після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє їх виконання та підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт з документальним підтвердженням досягнення якісних показників об’єкту та затвердження Замовником Акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% відповідно до до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:41
Тендерна документація - зміни.doc
18 червня 2019 13:41
ТД зміни що вносяться .doc
22 травня 2019 10:08
Додаток №2 .docx
22 травня 2019 10:08
Додаток №1.doc
18 червня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:41
Тендерна документація - зміни.doc
22 травня 2019 10:08
Тендерна документація.doc
18 червня 2019 13:41
ТД зміни що вносяться .doc
22 травня 2019 10:08
Додаток №2 .docx
22 травня 2019 10:08
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 31 травня 2019 20:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 16:10
У тендерній документації Замовник передбачає для учасника надати: « - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням Замовника, номеру та дати укладеного договору, вартості договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає оригінал позитивного відгуку (ів) Замовника (ів) щодо наданих послуг з обов’язковим зазначенням інформації про якість та своєчасність (дотримання строків) надання послуг. Відгук повинен бути датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.» Вимога, а точніше словосполучення «Відгук повинен бути датований не пізніше тижня» є лінгвістично-семантичною помилкою, оскільки слово «пізніше» означає «майбутнє», а відгук повинен бути логічно поданий у «минулому» по відношення до «кінцевого терміну подання тендерної пропозиції». Кінцевий термін подання тендерної пропозиції визначено 10 год. 00 хв. У понеділок 24.06.2019р., а відтак постає питання: у якому проміжку часу повинен бути датований відгук: а) чи у проміжку часу з понеділка 17.06.2019р. до 24.06.2019р. включаючи 24.06.2019р.? б) чи у проміжку часу з понеділка 17.06.2019р. до 24.06.2019р. не включаючи 24.06.2019р.? в) чи у проміжку часу з дня існування Украни з 1991 року до понеділка 17.06.2019р. включно? г) чи у проміжку часу з дня існування Украни з 1991 року до понеділка 17.06.2019р. не включаючи понеділок 17.06.2019р.? При наданні відповіді просимо врахувати позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в м.Києві за Рішенням №6716 – р\пк-пз від 27.05.2019 у якому є інтерпретація словосполучення «не пізніше» відображена як «раніше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що нами будуть внесені зміни в тендерну документацію в цій частині.
Тендерна документація
Дата подання: 03 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 04 червня 2019 16:10
Просимо уточнити товщину шару регенерації дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг в позиціях 146, 147 та 195, 196 додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідь: Повідомляємо, що товщина шару регенерації дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг вказаних в додатку № 1 до тендерної документації в позиції 146 становить 20 см, в позиції 147 – 2 см, в позиції 195 – 20 см та в позиції 196 – 2 см.
тендерна документація
Дата подання: 03 червня 2019 10:39
Дата відповіді: 04 червня 2019 16:11
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: Учасник до тендерної пропозиції повинен долучити «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням Замовника, номеру та дати укладеного договору, вартості договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає оригінал позитивного відгуку (ів) Замовника (ів) щодо наданих послуг з обов’язковим зазначенням інформації про якість та своєчасність (дотримання строків) надання послуг. Відгук повинен бути датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції.» Наше запитання наступне : Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг (вартість одного з будівництв більш як 80 млн. ЄВРО), але не має досвіду виконання робіт по холодному ресайклінгу. Для виконання даного виду робіт будете залучатися субпідрядник, який має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації надасть документи субпідрядника як підтвердження виконання аналогічного договору (містить вид робіт з холодного ресайклінгу), залученого Учасником тендеру для виконання цього типу робіт ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-22-000234-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 29 липня 2019 21:23
Оскарження результату кваліфікації
Оскарження результату кваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:15
рішення від 01.08.2019 № 10458 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:15
рішення від 16.08.2019 №11364.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 23:17

Документи подані скаржником

29 липня 2019 21:22
офіційний лист
29 липня 2019 21:22
Додаток 1
29 липня 2019 21:22
Додаток 2
29 липня 2019 21:22
Додаток 3
29 липня 2019 21:22
Додаток 4
29 липня 2019 21:22
Додаток 5
29 липня 2019 21:22
Додаток 6
29 липня 2019 21:22
Додаток 7
29 липня 2019 21:22
Додаток 8
29 липня 2019 21:22
Додаток 9
29 липня 2019 21:23
Додаток 10

Документи подані замовником

08 серпня 2019 10:17
UA-2019-05-22-000234-c.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2019
UA-2019-05-22-000234-cde2ff24f96d24f0585419df56f389f19
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Учасник Документи Рішення
MIRBUD S.A Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 липня 2019 10:44
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:45
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 09:54
Електронний підпис
26 червня 2019 09:51
14 Довідка обладнання.pdf
26 червня 2019 09:51
12 Працівники.pdf
26 червня 2019 09:51
11 Гар.лист про строк.pdf
26 червня 2019 09:51
7 Гар.лист про вартість.pdf
26 червня 2019 09:51
18 Гар.лист інфор..pdf
26 червня 2019 09:50
15.3 Відгук_Балтом.pdf
26 червня 2019 09:50
15.2 Свідоцтво.pdf
19 червня 2019 13:06
Електронний підпис

Документи

24 липня 2019 10:38
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:39
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2019 12:45
Електронний підпис
25 червня 2019 12:43
18. Довідка про досвід.pdf
25 червня 2019 12:43
14. Накази.pdf
25 червня 2019 12:43
13. Працівники.pdf
25 червня 2019 12:43
12. Санкції.pdf
25 червня 2019 12:43
10. Гарантійни листи.pdf
25 червня 2019 12:43
9. МТБ.pdf
25 червня 2019 12:43
6. Технічна частина.pdf
25 червня 2019 12:43
4. Проект договору.pdf
25 червня 2019 12:43
1. Установчі документи.pdf

Документи

24 липня 2019 10:50
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:51
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 09:45
Електронний підпис
26 червня 2019 09:45
Електронний підпис
26 червня 2019 09:27
Електронний підпис
26 червня 2019 09:07
dogovir_10082017.pdf
26 червня 2019 09:07
75_st16.pdf
25 червня 2019 17:56
vytiag_2905.pdf
25 червня 2019 17:56
Статут нова редакція.pdf
25 червня 2019 17:56
ПДВ.pdf
25 червня 2019 17:56
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 червня 2019 17:56
75_st17.pdf
25 червня 2019 17:56
75_st16.pdf
25 червня 2019 17:56
75_povnovahennia.pdf
25 червня 2019 17:56
75_dod2_inshe.pdf
25 червня 2019 17:56
75_dod1_garantyini lysty.pdf
25 червня 2019 17:56
68-07_16.pdf
25 червня 2019 17:56
43-04_17.PDF
25 червня 2019 17:56
179-11_16_ч2.pdf
25 червня 2019 17:56
179-11_16_ч1.pdf
25 червня 2019 17:56
0506_nakazu na pracivnykiv.pdf

Документи

24 липня 2019 10:47
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:47
Електронний підпис

Публічні документи

02 вересня 2019 12:57
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:56
довідки на переможця.pdf
26 червня 2019 08:54
Електронний підпис
26 червня 2019 08:54
Електронний підпис
26 червня 2019 08:45
Статут (нова ред).pdf
26 червня 2019 08:45
проект договору.pdf
26 червня 2019 08:45
ПДВ зав..pdf
26 червня 2019 08:45
паспорт, код (оригінал).pdf
26 червня 2019 08:45
Наказ №448.pdf
26 червня 2019 08:45
інші довідки.pdf
26 червня 2019 08:45
довідки ст. 17.pdf
26 червня 2019 08:45
гарантійні листи.pdf
26 червня 2019 08:45
технічна специфікація.pdf
26 червня 2019 08:45
накази 2.rar
26 червня 2019 08:45
накази 1.rar
26 червня 2019 08:45
довідка працівники.pdf
26 червня 2019 08:45
довідка обладнання.pdf
26 червня 2019 08:45
довідка досвід.pdf
26 червня 2019 08:45
відгук.pdf
26 червня 2019 08:45
1 КТ Частина 2.pdf
26 червня 2019 08:45
1 КТ Частина 1.pdf

Документи

24 липня 2019 10:42
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:43
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 09:21
Електронний підпис
26 червня 2019 09:18
Гарантійні листи дод 1.pdf
26 червня 2019 09:18
Оригінал статуту.PDF
26 червня 2019 09:18
Лист гарантія санкції.pdf

Документи

24 липня 2019 10:48
Протокол №88.docx
24 липня 2019 10:49
Електронний підпис
24 липня 2019 10:49
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 09:52
Електронний підпис
26 червня 2019 09:52
Електронний підпис
26 червня 2019 09:51
Статут(нова редакція).pdf
26 червня 2019 09:51
Рішення_8.pdf
26 червня 2019 09:51
Проект договору.pdf
26 червня 2019 09:50
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
26 червня 2019 09:50
Ліцензія сканована.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-згода.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-згода дод.2.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-відгук_22_46.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист підтвердження.pdf
26 червня 2019 09:50
КБ3_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
26 червня 2019 09:50
КБ2_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
26 червня 2019 09:50
інформація досвід.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД уповноважена особа.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД роз.ціни.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД працівники.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД МТБ.pdf
26 червня 2019 09:50
Довідка субпідряд.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ ч.1_2ст17.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ термін дії ТП.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ захист довкілля.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ достовірність інф..pdf
26 червня 2019 09:50
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MIRBUD S.A

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "БМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 619 899 014,00
UAH з ПДВ
619 899 014,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 827 420 000,00
UAH з ПДВ
827 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМБУД" 845 000 000,00
UAH з ПДВ
845 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 12:57
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:56
довідки на переможця.pdf
26 червня 2019 08:54
Електронний підпис
26 червня 2019 08:54
Електронний підпис
26 червня 2019 08:45
Статут (нова ред).pdf
26 червня 2019 08:45
проект договору.pdf
26 червня 2019 08:45
ПДВ зав..pdf
26 червня 2019 08:45
паспорт, код (оригінал).pdf
26 червня 2019 08:45
Наказ №448.pdf
26 червня 2019 08:45
інші довідки.pdf
26 червня 2019 08:45
довідки ст. 17.pdf
26 червня 2019 08:45
гарантійні листи.pdf
26 червня 2019 08:45
технічна специфікація.pdf
26 червня 2019 08:45
накази 2.rar
26 червня 2019 08:45
накази 1.rar
26 червня 2019 08:45
довідка працівники.pdf
26 червня 2019 08:45
довідка обладнання.pdf
26 червня 2019 08:45
довідка досвід.pdf
26 червня 2019 08:45
відгук.pdf
26 червня 2019 08:45
1 КТ Частина 2.pdf
26 червня 2019 08:45
1 КТ Частина 1.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 09:45
Електронний підпис
26 червня 2019 09:45
Електронний підпис
26 червня 2019 09:27
Електронний підпис
26 червня 2019 09:07
dogovir_10082017.pdf
26 червня 2019 09:07
75_st16.pdf
25 червня 2019 17:56
vytiag_2905.pdf
25 червня 2019 17:56
Статут нова редакція.pdf
25 червня 2019 17:56
ПДВ.pdf
25 червня 2019 17:56
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
25 червня 2019 17:56
75_st17.pdf
25 червня 2019 17:56
75_st16.pdf
25 червня 2019 17:56
75_povnovahennia.pdf
25 червня 2019 17:56
75_dod2_inshe.pdf
25 червня 2019 17:56
75_dod1_garantyini lysty.pdf
25 червня 2019 17:56
68-07_16.pdf
25 червня 2019 17:56
43-04_17.PDF
25 червня 2019 17:56
179-11_16_ч2.pdf
25 червня 2019 17:56
179-11_16_ч1.pdf
25 червня 2019 17:56
0506_nakazu na pracivnykiv.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 09:52
Електронний підпис
26 червня 2019 09:52
Електронний підпис
26 червня 2019 09:51
Статут(нова редакція).pdf
26 червня 2019 09:51
Рішення_8.pdf
26 червня 2019 09:51
Проект договору.pdf
26 червня 2019 09:50
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
26 червня 2019 09:50
Ліцензія сканована.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-згода.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-згода дод.2.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист-відгук_22_46.pdf
26 червня 2019 09:50
Лист підтвердження.pdf
26 червня 2019 09:50
КБ3_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
26 червня 2019 09:50
КБ2_С 201322_Шумляни_Боків.pdf
26 червня 2019 09:50
інформація досвід.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД уповноважена особа.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД роз.ціни.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД працівники.pdf
26 червня 2019 09:50
ІД МТБ.pdf
26 червня 2019 09:50
Довідка субпідряд.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ ч.1_2ст17.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ термін дії ТП.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ захист довкілля.pdf
26 червня 2019 09:50
ГЛ достовірність інф..pdf
26 червня 2019 09:50
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 619 899 014,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
619 899 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 12:44
Додаткова угода №22.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 12:44
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2023 11:14
Додаткова угода №21_.pdf зміни до договору
26 вересня 2023 11:13
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 17:18
Додаткова угода № 18 від 03.08.2022 до Договору № 10ПС.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 17:17
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2022 14:43
Додаткова угода № 17 до Договору № 10 ПС від 16.09.2019 р..pdf зміни до договору
02 березня 2022 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:50
Додаткова угода № 16 від 22.12.2021 доДоговору№10ПС.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:24
Додаткова угода № 15 від 07.12.2021 до Договору№ 10ПС.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 13:13
Додаткова угода №14 від 18.11.2021 до Договору №10ПС (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 11:10
Додаткова угода № 13 від 16.11.2021 до Договору № 10ПС.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 17:02
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:29
Додаткова угода №11 від 30.08.2021 до Договору №10ПС.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 14:20
Додаткова угода № 10 від 19.08.2021 до Договору №10ПС.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 16:02
Додаткова угода №9 до договору 10ПС_20210723_0001.pdf зміни до договору
23 липня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 16:20
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
08 липня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 17:50
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
29 червня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:38
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 червня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:47
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:27
Додоткова угода №3 до договору 10ПС.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:40
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:40
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 12:18
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:53
Договір №10 ПС.pdf укладений
17 вересня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.2. розділу IV «Порядок здійснення оплати». Внесення змін в пункт 5.1.1. розділу V «Надання послуг». Внесення змін в пункт 10.1. розділу X «Строк дії договору» у звязку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Викладення Додатку 1 «Графік виконання послуг» в новій редакції. Доповнення договору Додатком 3 «Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років». Викладення Розділу XII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п. 4.6. Договору, внесення змін в Додаток № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до абзацу 2 п. 4.6. Договору. Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин, враховуючи затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та внесеня змін в додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з документально підтвердженими обставинами
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін до пунктів 4.6., 4.7., 4.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10 ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML