Облаштування стоянки авіаційної техніки
Arrangement of aircraft parking
Очікувана вартість
3 950 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000195-c 8ef7b7d1525245f3900cad729b4dc987
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9997
Код ЄДРПОУ: 14321908
Місцезнаходження замовника: 65070, Україна, Одеська обл., Одеса, ІНГЛЕЗІ, будинок 9/2
Контактна особа замовника: Компанець Андрій Іванович
+380978779275
oae9997@ukr.net
Official name: Military unit 9997
National ID: 14321908
Contact point: Kompanets Andrey
+380978779275
oae9997@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 950 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 22 травня 2019 10:00
Enquiries until: 15 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 21 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 червня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 3 950 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

18 червня 2019 14:16
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:14
Додаток 7 18.06.docx
18 червня 2019 14:14
Перелік змін до тендерної документації - 2.docx
18 червня 2019 14:14
ТД стоянка 19 18.06..doc
05 червня 2019 15:49
Додаток 4.doc
05 червня 2019 15:14
Перелік змін до тендерної документації.docx
05 червня 2019 15:14
Додаток 1.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 3 ТВ.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 6.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 5.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 2.docx
18 червня 2019 14:16
Електронний цифровий підпис
05 червня 2019 15:49
Електронний цифровий підпис
05 червня 2019 15:14
Електронний цифровий підпис
05 червня 2019 13:02
Електронний цифровий підпис
23 травня 2019 21:55
Електронний цифровий підпис
22 травня 2019 09:57
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:14
Додаток 7 18.06.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 7.docx
18 червня 2019 14:14
Перелік змін до тендерної документації - 2.docx
18 червня 2019 14:14
ТД стоянка 19 18.06..doc
05 червня 2019 15:14
ТД стоянка 19.doc
22 травня 2019 09:57
ТД стоянка 19.doc
05 червня 2019 15:49
Додаток 4.doc
05 червня 2019 15:14
Перелік змін до тендерної документації.docx
05 червня 2019 15:14
Додаток 1.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 1.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 3 ТВ.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 6.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 5.docx
22 травня 2019 09:57
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 травня 2019 15:42
Дата відповіді: 23 травня 2019 22:04
Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 внесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490. Зміни введено в дію 03.05.2019. Зокрема, зміни стосуються форми оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі є підставою для відміни торгів. Просимо терміново вирішити дане питання! Крім того, у складі документації відсутні Додаток 4 «Проект договору» Також, пунктом 3 Додатку 1 передбачено надання аналогічних договорів з поставки авіаційно-технічного майна, при цьому предметом договору є відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення приведено до вимог Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 зі змінами, що затверджені Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463.
Додаток 4 «Проект договору» буде завантажений та пункт 3 Додатку 1 буде виправлений протягом 24.05.2019
Дякую за Вашу увагу та звернення!
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 травня 2019 16:29
Дата відповіді: 23 травня 2019 22:08
Просимо надати детальне грунтовне роз'яснення в розрізі кожного лоту стосовно вимоги наведеної у пп. 2 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: - Учасник зобов’язаний надати скан-копії документів, що підтверджують наявність власної або договір про залучену лабораторію, діяльність якої підтверджено відповідними документами про акредитацію, сертифікацію, атестацію, тощо з невід’ємними додатками на право проведення випробувань з галузі (сфери), що являється невід’ємним додатком до даного документу, що відповідає предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги наведеної у пп. 2 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації застосовуються для ЛОТів 1 та 3, до ЛОТу 2 дана вимога не застосовується.
Необхідні зміни, щодо конкретизації данних вимог до кожного ЛОТу будуть внесені в тендерну документацію протягом 24.05.2019.
Дякую за Ваше звернення!
оголошення про закупівлю
Дата подання: 27 травня 2019 10:52
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:06
В оголошенні про закупівлю відсутня інформація про джерело фінансуванняю. Відповідальність про порушення порядку оприлюднення оголошення в будь-якому випадку покладається на Замовника! Будь ласка, з метою недопущення відміни торгів у майбутньому або розірвання договору про закупівлю укладеного за результатами торгів приведить форму оголошення до норм діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про джерело фінансування внесена в розділ "9. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)" в графу "Опис".
оголошення, документація
Дата подання: 10 червня 2019 11:53
Дата відповіді: 18 червня 2019 14:30
Шановний Замовнку, просимо дуже уважно розглянити наше звернення та надати грунтовні відповіді з внесенням необхідних змін до документації! По-перше, у зв’язку з нечітко визначеними вимогами пп. 2 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме учасник зобов’язаний надати скан-копії документів, що підтверджують наявність власної або договір про залучену лабораторію, діяльність якої підтверджено відповідними документами про акредитацію, сертифікацію, атестацію, тощо з невід’ємними додатками на право проведення випробувань з галузевою (сферою), що являється невід’ємним додатком до даного документу, що відповідає предмету закупівлі, вимагаємо конкретизувати, які саме лабораторії маються на увазі, тобто чітко зазначити перелік необхідних випробувань відповідно до визначеного Вами предмету закупівлі «Облаштування стоянки авіаційної техніки (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» По-друге, вимога наведена у пп.6 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації стосовно асфальтобетонного заводу, а саме виробнича потужність АБЗ – не менше 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати 250 км. є такою, що не відповідає вимогам законодавства та не підтверджується технічним вимогам зазначеним у тендерній документації. Так, просимо надати підтверджуючи розрахунки необхідності застосування для виконання зазначених Вами технічних вимог з урахуванням строку надання послуг з 22.06.2019 по 30.09.2019 року виробничої потужності АБЗ – не менше 100 т/год. Крім того, у змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші (АБС), який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання АБС, – не більше 3 годин. При тривалому транспортуванні на великі відстані суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій і стає неоднорідною. Крім цього, при збільшенні часу транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря. Тому у змінах до цих будівельних норм вводяться обмеження щодо часу на транспортування асфальтобетону – не більше 3 годин. Крім того, у нових змінах визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей: - в межах населеного пункту – 75 км; - на ґрунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом – 110 км; - на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом – 150 км. Державні будівельні норми – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. ЗАЗНАЧЕНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ СВІДЧАТЬ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ПІД КОНКРЕТНОГО ВИКОНАВЦЯ! По-третє, в оголошенні про закупівлю відсутня обов’язкова інформація визначена для форм документів у сфері публічних закупівель наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, а саме пункти 91 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та п. 102 Джерело фінансування закупівлі. Відповідальність за повноту та достовірність інформації повністю покладається на Замовника закупівлі та відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі є підставою для відміни торгів. Уважно перегляньте інформацію у загальному доступі та приведіть закупівлю до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше: Маються на увазі лабораторії по дослідженню асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями).
По-друге: Щоб уникнути підозр щодо проведення закупівлі під конкретного виконавця, в тендерну документацію внесені необхідні зміни, відповідно до ваших зауважень.
По-третє: Форма оголошення приведена до вимог чинного законодавства (наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490).
Документація
Дата подання: 10 червня 2019 19:01
Дата відповіді: 18 червня 2019 14:34
Чи буде підставою для відхилення відсутність власного лабораторного поста на АБЗ, а надання договору послуг між власником АБЗ та лабораторією?
Відповідь: Не буде.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000035 ● a1c0e19880174e5b9d94c6416e1c30d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24 17:03:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-05-22-000195-c 22.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення виявлене під час моніторингу, а саме порушення вимог частини 1 статті 23 Закону (оприлюднення роз’яснення на звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі протягом 7-ми робочих днів з дня оприлюднення звернення на веб-порталі Уповноваженого органу), виникло в наслідок несвоєчасного виявлення звернення. Дане порушення виправити неможливо та під час його допущення автоматично електронною системою закупівель була застосована норма відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 23 Закону (У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів).

2019-08-19 11:10:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9997, 14321908, Україна, Одеса, ІНГЛЕЗІ, будинок 9/2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з відновлення покриття асфальтного авіастоянки, 3950000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 8ef7b7d1525245f3900cad729b4dc987, 2019-05-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД) та зміни до ТД, тендерні пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» та ТОВ «ПБС», протоколи засідання тендерного комітету військової частини 9997 (далі – Замовник) від 04.07.2019 № 17 та від 11.07.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір, договори від 22.07.2019 № 77-19 та від 22.07.2019 № 78-19. Під час аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону Замовником надано роз’яснення на звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі протягом 7-ми робочих днів з дня оприлюднення звернення на веб-порталі Уповноваженого органу., 12 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 23 Закону За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з відновлення покриття злітно-посадкового майданчика
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Services on restoration of a landing pad covering
Current status: Complete
Estimated total value: 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 10 липня 2019 15:02
Auction planned date: 10 липня 2019 15:02
Закінчення: 10 липня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Послуги з відновлення покриття злітно-посадкового майданчика
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Доставка: 65070, Одеська обл., Одеса, Інглезі 9/2
Дата доставки: 22 липня 2019  —  30 вересня 2019

Services on restoration of a landing pad covering
CPV: 45230000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Державний бюджет України Пiсляоплата 15 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 липня 2019
UA-2019-05-22-000195-c8ef7b7d1525245f3900cad729b4dc987
Найменування замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9997
Код ЄДРПОУ: 14321908
Місцезнаходження замовника: 65070, Україна, Одеська обл., Одеса, ІНГЛЕЗІ, будинок 9/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2019 16:37
sign.p7s

Публічні документи

25 червня 2019 13:16
Тендерна пропозиція л1.PDF
25 червня 2019 13:01
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2019 13:01
Довідка л1.PDF
25 червня 2019 13:01
Копія паспорта АБЗ.pdf
25 червня 2019 13:01
Копія атестату.pdf
25 червня 2019 13:01
Копія дозволу абз.pdf
25 червня 2019 13:01
Договір поставки абз.pdf
25 червня 2019 13:01
Довідка АБЗ.PDF
25 червня 2019 13:01
ВІДГУК.pdf
25 червня 2019 13:01
28 Копія Статуту 2018.pdf
25 червня 2019 13:01
Ліцензія ПБС.PDF
25 червня 2019 13:01
Сертифікат ISO оригінал.pdf
25 червня 2019 13:01
Протокол на участь.PDF
25 червня 2019 13:01
Протокол ЗБ.pdf
25 червня 2019 13:01
Інформація по ст.17 Лот1.PDF
25 червня 2019 13:01
Проект договору Лот1.PDF
25 червня 2019 13:01
Технічні вимоги Лот1.PDF

Документи

04 липня 2019 16:40
sign.p7s

Публічні документи

12 липня 2019 15:43
МВС
12 липня 2019 15:43
ЄДРО
25 червня 2019 14:24
sign.p7s
25 червня 2019 14:24
sign.p7s
25 червня 2019 14:22
19 Технічні вимоги Лот 1.PDF
25 червня 2019 14:22
17 Проект договору Лот 1.PDF
25 червня 2019 14:22
12 Довідки довкілля.PDF
25 червня 2019 14:22
11 Довідка витрати.PDF
25 червня 2019 14:22
9 Довідка санкції.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 795 510,00
UAH з ПДВ
795 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 13:16
Тендерна пропозиція л1.PDF
25 червня 2019 13:01
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2019 13:01
Довідка л1.PDF
25 червня 2019 13:01
Копія паспорта АБЗ.pdf
25 червня 2019 13:01
Копія атестату.pdf
25 червня 2019 13:01
Копія дозволу абз.pdf
25 червня 2019 13:01
Договір поставки абз.pdf
25 червня 2019 13:01
Довідка АБЗ.PDF
25 червня 2019 13:01
ВІДГУК.pdf
25 червня 2019 13:01
28 Копія Статуту 2018.pdf
25 червня 2019 13:01
Ліцензія ПБС.PDF
25 червня 2019 13:01
Сертифікат ISO оригінал.pdf
25 червня 2019 13:01
Протокол на участь.PDF
25 червня 2019 13:01
Протокол ЗБ.pdf
25 червня 2019 13:01
Інформація по ст.17 Лот1.PDF
25 червня 2019 13:01
Проект договору Лот1.PDF
25 червня 2019 13:01
Технічні вимоги Лот1.PDF

Публічні документи

12 липня 2019 15:43
МВС
12 липня 2019 15:43
ЄДРО
25 червня 2019 14:24
sign.p7s
25 червня 2019 14:24
sign.p7s
25 червня 2019 14:22
19 Технічні вимоги Лот 1.PDF
25 червня 2019 14:22
17 Проект договору Лот 1.PDF
25 червня 2019 14:22
12 Довідки довкілля.PDF
25 червня 2019 14:22
11 Довідка витрати.PDF
25 червня 2019 14:22
9 Довідка санкції.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 795 510,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 16:55

Документи

11 липня 2019 16:55
sign.p7s
11 липня 2019 16:54
Протокол №18 11.07.2019.pdf
10 липня 2019 16:12

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
795 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 16:55
sign.p7s
11 липня 2019 16:54
Протокол №18 11.07.2019.pdf
10 липня 2019 16:12

код ЄДРПОУ 40984166 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 липня 2019 12:22
78-19 220719 ЗПМ.pdf укладений
22 липня 2019 12:21

Актуальні тендери

До пошуку