Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А3,А4,А5
Очікувана вартість
2 739 997,90 UAH
UA-2019-05-22-000033-b 7acb0ee7373e4e9aaa93d8ebb1627701
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко В.О.

+380632993088 VOVA.KIEV.MOU@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Грищенко В.О.
+380632993088
VOVA.KIEV.MOU@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:05
Очікувана вартість: 2 739 997,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 399,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31258 пач
папір А3,А4,А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Єжи гедройця,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 14:37
ТД папір А3,А4,А5 Змінена.doc
19 липня 2019 14:37
Зміни до тендеру.doc
22 травня 2019 09:08
ТД Папір.pdf
19 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 14:37
ТД папір А3,А4,А5 Змінена.doc
19 липня 2019 14:37
Зміни до тендеру.doc
22 травня 2019 09:08
ТД Папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 20:45
Дата відповіді: 23 травня 2019 14:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у тендерній документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договоруОцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000033-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 травня 2019 17:29
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-05-22-000033-b на закупівлю «папір А3,А4,А5» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-22-000033-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 80 г/м2.; до паперу А3 80 г/м2.; до паперу А5 80 г/м2.; паперу А4 120 г/м2; паперу А4 220 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до паперу А4 80 г/м2.: клас А+, товщина 103 мкм, гладкість 140 мл, білість СІЕ 164%, непрозорість 93%, вміст вологи 4,5%; до паперу А3 80 г/м2.: клас А+, жорсткість MD 110, жорсткість CD 50, гладкість TS ml/min 50-125, BS ml/min 75-125, білість СІЕ 167%, непрозорість 94%, вміст вологи 3-4%; до паперу А5 80 г/м2.: клас А+, жорсткість MD 110, жорсткість CD 50, гладкість TS ml/min 50-125, BS ml/min 75-125, білість СІЕ 167%, непрозорість 94%, вміст вологи 3-4%; до паперу А4 120 г/м2: щільність 120 г/м2, товщина 125 мкм, білість CIE 170%, жорсткість MD 265, жорсткість CD 145, непрозорість 95%, гладкість 140 мл, вміст вологи 4,4%; до паперу А4 220 г/м2: щільність 220 г/м2, товщина 224 мкм, білість CIE 170%, жорсткість MD 1120, жорсткість CD 640, гладкість 100 мл, вміст вологи 5%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу А4 80 г/м2.: клас; до паперу А3 80 г/м2.: клас, жорсткість MD, жорсткість CD, гладкість TS ml/min, BS ml/min; до паперу А5 80 г/м2.: клас, жорсткість MD, жорсткість CD, гладкість TS ml/min, BS ml/min; до паперу А4 120 г/м2: жорсткість MD, жорсткість CD; до паперу А4 220 г/м2: жорсткість MD, жорсткість CD та змінити параметри і викласти в наступній редакції: до паперу А4 80 г/м2.: товщина не менше 103 мкм, гладкість 160 мл, білість СІЕ не менше 164%, непрозорість 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А3 80 г/м2.: білість СІЕ не менше 167%, непрозорість не менше 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А5 80 г/м2.: білість СІЕ не менше 167%, непрозорість не менше 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А4 120 г/м2: щільність 120+/-4,5 г/м2, товщина 135+/-5 мкм, білість CIE 170+/-4%, непрозорість не менше 95%, гладкість 70+/-15 мл, вміст вологи 5,2+/-0,5%; до паперу А4 220 г/м2: щільність 220+/-7 г/м2, товщина 220+/-7 мкм, білість CIE 161+/-3%, гладкість 105+/-25 мл, вміст вологи 5,5+/-0,6% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2019 13:16
Замовником встановлено технічні характеристики до предмету закупівлі, які не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Додатком 5 ТД визначено технічні характеристики товару, який має намір закупити Замовник. Окрім того зазначений додаток містить також наступну інформацію: "Технічні характеристики товару учасника не повинні бути гірше зазначених. До всіх посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент»." Тобто вимоги Замовника ніяким чином не є дискримінаційними. Технічні характеристики не обмежують коло учасників, що мають бажання прийняти участь в процедурі закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-22-000033-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 червня 2019 09:21
Скарга до АМКУ №UA-2019-05-22-000033-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 06.06.2019 № 104/юр/19 .
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:28
рішення від 11.06.2019 № 7517.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:28
Рішення від 01.07.2019 № 8595.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 липня 2019 14:37

Документи подані скаржником

07 червня 2019 09:21
Скарга 06.06.19.pdf
07 червня 2019 09:21
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

12 червня 2019 21:28
рішення від 11.06.2019 № 7517.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000054 ● 2ba850c00c4345c283bcaeafbe8394e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-05-22-000033-b 22.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 2 460 902,40
UAH з ПДВ
2 460 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ 2 711 763,24
UAH з ПДВ
2 711 763,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 2 736 982,92
UAH з ПДВ
2 736 982,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:38
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:16
КРЕДОБАНК.PDF
09 серпня 2019 17:16
Витяг.PDF
09 серпня 2019 17:08
МВС.PDF
09 серпня 2019 17:08
ДФС.PDF
26 липня 2019 17:28
Електронний підпис
26 липня 2019 17:26
Технічна частина.PDF
26 липня 2019 17:26
Тендерна пропозиція.PDF
26 липня 2019 17:26
Проект договору.PDF
26 липня 2019 17:26
Інші документи.PDF
26 липня 2019 17:26
Відповідність ст. 17.PDF

Публічні документи

26 липня 2019 22:05
Електронний підпис
26 липня 2019 22:01
пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 10:35
Електронний підпис
26 липня 2019 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2019 10:33
проект договору.pdf
26 липня 2019 10:33
ст.17.pdf
26 липня 2019 10:33
Захист довкілля.pdf
26 липня 2019 10:33
Декларація.pdf
26 липня 2019 10:33
Статут.pdf
26 липня 2019 10:33
Установчий договір.pdf
26 липня 2019 10:33
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
26 липня 2019 10:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 липня 2019 10:33
Довідка 4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Переможець 2 460 902,40
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
2 460 902,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 10:15
папір А4 (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:56
184-19.pdf укладений
30 серпня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору за домовленістю сторін
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-184/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 455 626,14
UAH (в тому числі ПДВ 409 271,02 UAH)