Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Грищенко В.О. +380632993088 VOVA.KIEV.MOU@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 2 739 997,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 399,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 14:37 |
ТД папір А3,А4,А5 Змінена.doc | |
19 липня 2019 14:37 |
Зміни до тендеру.doc | |
22 травня 2019 09:08 |
ТД Папір.pdf |
19 липня 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2019 14:37 |
ТД папір А3,А4,А5 Змінена.doc
|
||||||
19 липня 2019 14:37 |
Зміни до тендеру.doc
|
||||||
22 травня 2019 09:08 |
ТД Папір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-22-000033-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 80 г/м2.; до паперу А3 80 г/м2.; до паперу А5 80 г/м2.; паперу А4 120 г/м2; паперу А4 220 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до паперу А4 80 г/м2.: клас А+, товщина 103 мкм, гладкість 140 мл, білість СІЕ 164%, непрозорість 93%, вміст вологи 4,5%; до паперу А3 80 г/м2.: клас А+, жорсткість MD 110, жорсткість CD 50, гладкість TS ml/min 50-125, BS ml/min 75-125, білість СІЕ 167%, непрозорість 94%, вміст вологи 3-4%; до паперу А5 80 г/м2.: клас А+, жорсткість MD 110, жорсткість CD 50, гладкість TS ml/min 50-125, BS ml/min 75-125, білість СІЕ 167%, непрозорість 94%, вміст вологи 3-4%; до паперу А4 120 г/м2: щільність 120 г/м2, товщина 125 мкм, білість CIE 170%, жорсткість MD 265, жорсткість CD 145, непрозорість 95%, гладкість 140 мл, вміст вологи 4,4%; до паперу А4 220 г/м2: щільність 220 г/м2, товщина 224 мкм, білість CIE 170%, жорсткість MD 1120, жорсткість CD 640, гладкість 100 мл, вміст вологи 5%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу А4 80 г/м2.: клас; до паперу А3 80 г/м2.: клас, жорсткість MD, жорсткість CD, гладкість TS ml/min, BS ml/min; до паперу А5 80 г/м2.: клас, жорсткість MD, жорсткість CD, гладкість TS ml/min, BS ml/min; до паперу А4 120 г/м2: жорсткість MD, жорсткість CD; до паперу А4 220 г/м2: жорсткість MD, жорсткість CD та змінити параметри і викласти в наступній редакції: до паперу А4 80 г/м2.: товщина не менше 103 мкм, гладкість 160 мл, білість СІЕ не менше 164%, непрозорість 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А3 80 г/м2.: білість СІЕ не менше 167%, непрозорість не менше 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А5 80 г/м2.: білість СІЕ не менше 167%, непрозорість не менше 92%, вміст вологи не менше 4,3%; до паперу А4 120 г/м2: щільність 120+/-4,5 г/м2, товщина 135+/-5 мкм, білість CIE 170+/-4%, непрозорість не менше 95%, гладкість 70+/-15 мл, вміст вологи 5,2+/-0,5%; до паперу А4 220 г/м2: щільність 220+/-7 г/м2, товщина 220+/-7 мкм, білість CIE 161+/-3%, гладкість 105+/-25 мл, вміст вологи 5,5+/-0,6% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 червня 2019 09:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000054 ● 2ba850c00c4345c283bcaeafbe8394e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-05-22-000033-b 22.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
2 460 902,40
UAH з ПДВ
|
2 460 902,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ |
2 711 763,24
UAH з ПДВ
|
2 711 763,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
2 736 982,92
UAH з ПДВ
|
2 736 982,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Переможець |
2 460 902,40
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 10:15
|
папір А4 (1).pdf | зміни до договору |
06 вересня 2019 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 15:56
|
184-19.pdf | укладений |
30 серпня 2019 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору за домовленістю сторін |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-184/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |