Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
16 460 245,10 UAH
UA-2019-05-22-000015-b ● 7c63cc8c4ae94bd99f800a4efb82d1dc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Гордієнко Наталія +380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2019 08:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 16 460 245,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи) (згідно з Технічними вимогами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи) (джерело фінансування: кошти підприємства)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 08:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 08:42 |
Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД)).pdf | |
22 травня 2019 08:42 |
Тендерна документація.doc | |
22 травня 2019 08:42 |
Проект договору (Додаток №3 до ТД).doc | |
22 травня 2019 08:42 |
Форма цінової пропозиції (Додаток №2 до ТД).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000015-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електропівденатоммонтаж", Код ЄДРПОУ:21242894
Дата подання: 24 травня 2019 15:24
Щодо авансу
Просимо розглянути можливість виділення авансу на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, та доповнити Проекту договору про закупівлю пунктами наступного змісту:
1. Розділ 2 «Вартість робіт за договором і порядок розрахунків» доповнити пунктами наступного змісту :
2.3 Замовник на підставі письмової заявки Підрядника перераховує авансовий платіж на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, в розмірі 30% договірної ціни, вказної в п.2.1, що складає _____________________грн., у т.ч. ПДВ ________ грн., разом __________________грн. протягом 30 дні з дати надання гарантійного документу щодо повернення авансу на умовах, передбачених п.2.4 цього договору.
2.4 В забезпечення виконання зобов`язань за договором в частині повернення авансового платежу Підрядник надає Замовнику банківську, або страхову гарантію в розмірі суми авансу.
Разом з гарантійним документом Підрядник надає завірені підписом уповноваженої особи Підрядника копії відповідного договору банківської гарантії або страхової гарантії, та копії платіжного доручення на сплату його виконання.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділ 2 «Вартість робіт за договором і порядок розрахунків» доповнити пунктами наступного змісту :
2.3 Замовник на підставі письмової заявки Підрядника перераховує авансовий платіж на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, в розмірі 30% договірної ціни, вказної в п.2.1, що складає _____________________грн., у т.ч. ПДВ ________ грн., разом __________________грн. протягом 30 дні з дати надання гарантійного документу щодо повернення авансу на умовах, передбачених п.2.4 цього договору.
2.4 В забезпечення виконання зобов`язань за договором в частині повернення авансового платежу Підрядник надає Замовнику банківську, або страхову гарантію в розмірі суми авансу.
Разом з гарантійним документом Підрядник надає завірені підписом уповноваженої особи Підрядника копії відповідного договору банківської гарантії або страхової гарантії, та копії платіжного доручення на сплату його виконання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 15:17
Рішення щодо надання авансу згідно ОРД Компанії ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» узгоджується близько 1 місяця, що вимагає додаткового часу на внесення змін до тендерної документації.
У зв’язку з необхідністю своєчасного освоєння коштів, виділених у 2019 році, та великим обсягом робіт, існує імовірність не освоєння коштів.
Таким чином, замовник приймає рішення щодо відсутності необхідності внесення змін до тендерної документації.
У зв’язку з необхідністю своєчасного освоєння коштів, виділених у 2019 році, та великим обсягом робіт, існує імовірність не освоєння коштів.
Таким чином, замовник приймає рішення щодо відсутності необхідності внесення змін до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ #35838823 |
Переможець |
16 311 045,00
UAH
|
05 липня 2019 09:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 16:38
|
Додаткова угода 3 до 20946 (1).pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 16:27
|
Додаткова угода 2 до 20946 (1).pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 10:27
|
Додаткова угода 1 до 20946 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 10:47
|
Договір.pdf | укладений |
24 липня 2019 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 та п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р |
Номер договору про закупівлю: | 20946 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 20946 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 20946 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |