Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
16 460 245,10 UAH
UA-2019-05-22-000015-b 7c63cc8c4ae94bd99f800a4efb82d1dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:22
Очікувана вартість: 16 460 245,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи) (згідно з Технічними вимогами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Реконструкція ВРП-750 кВ Запорізької АЕС в м. Енергодар, вул. Промислова 133, з заміни пристроїв ПА та алгоритмів з розробкою таблиці вихідних дій автоматики розвантаження станції – АРС АЛАР, АРС ПП та АРС ВЛ ЗАЕС на базі мікропроцесорної техніки для підключення ПЛ-750 кВ «Каховська». Будівельно-монтажні роботи. (Код ДК 021:2015-45300000-0. Будівельно-монтажні роботи) (джерело фінансування: кошти підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000015-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електропівденатоммонтаж", Код ЄДРПОУ:21242894
Дата подання: 24 травня 2019 15:24
Щодо авансу
Просимо розглянути можливість виділення авансу на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, та доповнити Проекту договору про закупівлю пунктами наступного змісту:
1. Розділ 2 «Вартість робіт за договором і порядок розрахунків» доповнити пунктами наступного змісту :
2.3 Замовник на підставі письмової заявки Підрядника перераховує авансовий платіж на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, в розмірі 30% договірної ціни, вказної в п.2.1, що складає _____________________грн., у т.ч. ПДВ ________ грн., разом __________________грн. протягом 30 дні з дати надання гарантійного документу щодо повернення авансу на умовах, передбачених п.2.4 цього договору.
2.4 В забезпечення виконання зобов`язань за договором в частині повернення авансового платежу Підрядник надає Замовнику банківську, або страхову гарантію в розмірі суми авансу.
Разом з гарантійним документом Підрядник надає завірені підписом уповноваженої особи Підрядника копії відповідного договору банківської гарантії або страхової гарантії, та копії платіжного доручення на сплату його виконання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 15:17
Рішення щодо надання авансу згідно ОРД Компанії ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» узгоджується близько 1 місяця, що вимагає додаткового часу на внесення змін до тендерної документації.
У зв’язку з необхідністю своєчасного освоєння коштів, виділених у 2019 році, та великим обсягом робіт, існує імовірність не освоєння коштів.
Таким чином, замовник приймає рішення щодо відсутності необхідності внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ 16 311 045,00
UAH
16 311 045,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ" 16 460 245,10
UAH
16 460 245,10
UAH
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 12:13
Електронний підпис
06 червня 2019 18:52
Електронний підпис
06 червня 2019 18:50
5-1-2 Про постачальника.pdf
06 червня 2019 18:50
5-1-1 Про наявнімть МТБ.pdf
06 червня 2019 18:50
3-14 Про охорону праці.pdf
06 червня 2019 18:50
3-7 Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 18:50
3-6 Щодо відхилення ТД.pdf
06 червня 2019 18:50
3-5 Про депозитарій.pdf
06 червня 2019 18:50
3-4 Статут 2019 р.pdf
06 червня 2019 18:50
3-3 Про єдиний податок.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 20:14
Електронний підпис
06 червня 2019 20:07
Протокол зборів №1.pdf
06 червня 2019 20:07
Наказ 1 Михайлюк.pdf
06 червня 2019 20:07
Статут 180817 small.pdf
06 червня 2019 20:07
цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист погодження.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист підтвердження.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист пiдтвердження 2.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист заявка.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист гарантія.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист гарантія 5.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист гарантія 4.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист гарантія 2.pdf
06 червня 2019 20:07
Лист гарантiя 3.pdf
06 червня 2019 20:07
Довідка про допуск.pdf
06 червня 2019 20:07
Довідка мтб.pdf
06 червня 2019 20:07
Довiдка про перевiрку.pdf
06 червня 2019 20:07
Довiдка медогляд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ

ТОВ "ПРОМСПЕЦКОМПЛЕКСЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ
#35838823
Переможець 16 311 045,00
UAH
05 липня 2019 09:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ #35838823

№ рішення у справі

60/87-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

05 липня 2019 09:10
Електронний підпис
14 червня 2019 09:25
Електронний підпис
14 червня 2019 09:24
п. 1.10 від 13.06.2019 .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ
#35838823
16 311 045,00
UAH
Документи

Документи

05 липня 2019 09:10
Електронний підпис
14 червня 2019 09:25
Електронний підпис
14 червня 2019 09:24
п. 1.10 від 13.06.2019 .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 16:38
Додаткова угода 3 до 20946 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 16:27
Додаткова угода 2 до 20946 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 10:27
Додаткова угода 1 до 20946 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 10:47
Договір.pdf укладений
24 липня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 та п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: 20946
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20946
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20946
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 441 587,02
UAH (в тому числі ПДВ 3 240 264,50 UAH)