Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії ключової інформації
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-05-21-002576-a 9aff62bdb4eb4bd09f14568454ae39f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладка

+380679707678 ira.gladkaya.2480@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 34691374
Вебсайт: http://justicekyiv.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д
Контактна особа: Ірина Гладка
+380679707678
ira.gladkaya.2480@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 14:57
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Захищені носії ключової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, провулок Музейний, 2 - Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:19
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. В Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника» зазначено, що в разі якщо в Документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання Учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником. 2. Згідно статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до Розділу V тендерної Документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній Документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). Якщо Учасник не є платником ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ» та вказує в тендерній пропозиції, що він не є платником ПДВ. Інші критерії оцінки, ніж ціна, не застосовуються. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель Замовник керується базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед Учасників, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція Учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у тендерній Документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Авест-Україна 54 000,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Національні інформаційні системи" 66 000,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 23:28
Електронний підпис
06 червня 2019 15:38
Електронний підпис
05 червня 2019 12:43
Електронний підпис
04 червня 2019 18:56
Електронний підпис
04 червня 2019 18:52
Лист-гарантія.pdf
04 червня 2019 18:52
Ліцензія.pdf
04 червня 2019 18:52
Проект Договору.pdf
04 червня 2019 18:52
Пдв.pdf
04 червня 2019 18:52
ЄДРПОУ_ Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2019 18:52
СТАТУТ.pdf
04 червня 2019 18:52
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 18:52
Виконані договори.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 09:34
Довідка про МТБ.pdf
30 травня 2019 09:34
Довідка_ст.17 Закону.pdf
30 травня 2019 09:34
Витяг ЄДР ДП НАІС (2019).pdf
30 травня 2019 09:34
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2019 09:34
Проект Договору.pdf
30 травня 2019 09:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Авест-Україна

Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Авест-Україна
#37963188
Переможець 54 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Авест-Україна
#37963188
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 19:06
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 15:51
Договір від 25.06.2019 № 190-06-19-Т.pdf укладений
25 червня 2019 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 54 000,00
UAH