Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захищені носії ключової інформації
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-05-21-002576-a ● 9aff62bdb4eb4bd09f14568454ae39f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 34691374 |
Вебсайт: | http://justicekyiv.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м.Київ , ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Ірина Гладка +380679707678 ira.gladkaya.2480@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Захищені носії ключової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, провулок Музейний, 2 - Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 17:26 |
Документація захищені носії ключової інформації травень 2019.docx | |
21 травня 2019 17:26 |
Протокол № 158 вибір процедури захищ. носії ключ. інформ. 2019.docx | |
21 травня 2019 17:26 |
Оголошення захищ.носії ключ. інформ. травень 2019.docx | |
21 травня 2019 17:26 |
Протокол № 160 затвердж. ТД захищ. носії ключ. інформ. 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:19
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. В Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника» зазначено, що в разі якщо в Документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання Учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником. 2. Згідно статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до Розділу V тендерної Документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній Документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). Якщо Учасник не є платником ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ» та вказує в тендерній пропозиції, що він не є платником ПДВ. Інші критерії оцінки, ніж ціна, не застосовуються. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель Замовник керується базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед Учасників, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція Учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у тендерній Документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Авест-Україна #37963188 |
Переможець |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 19:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 15:51
|
Договір від 25.06.2019 № 190-06-19-Т.pdf | укладений |
25 червня 2019 15:49
|