Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Прибирання та зимове утримання вулично-дорожньої мережі мікрорайону Старий парк та Канада м. Тернополя на 2019 р.
Очікувана вартість
961 701,26 UAH
UA-2019-05-21-002563-a 34d63335f92b49c8990db09b33c43307
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лень Павло Андрійович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Лень Павло Андрійович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 17:27
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 17:27
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:49
Очікувана вартість: 961 701,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 808,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання та зимове утримання вулично-дорожньої мережі мікрорайону Старий парк та Канада м. Тернополя на 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, мікрорайон Старий парк та Канада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 16:41
Електронний підпис
27 травня 2019 16:27
Перелік змін.doc
27 травня 2019 16:27
Документація.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 6.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 5.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 4.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 3.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 2 (корегований).doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 1.doc
27 травня 2019 16:41
Електронний підпис
21 травня 2019 17:25
Електронний підпис
27 травня 2019 16:27
Перелік змін.doc
27 травня 2019 16:27
Документація.doc
21 травня 2019 17:23
Документація.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 6.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 5.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 4.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 3.doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 2 (корегований).doc
21 травня 2019 17:23
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000038 ● 1e33b16023d34bd1af474684a9156599
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.05.2019 №30
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Г.ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 22.05.2019 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-05-21-002563-a від 21.05.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі». Інформацію про результати моніторингу вказаної закупівлі взято до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної документації.

2019-05-27 15:51:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2019-06-07 16:20:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 961 139,10
UAH з ПДВ
961 139,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобал Білд Інжиніринг" 961 601,26
UAH з ПДВ
961 601,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 14:58
Електронний підпис
06 червня 2019 14:52
Розрахунок.pdf
06 червня 2019 14:52
Договірна ціна.pdf
06 червня 2019 14:51
Копія статуту.pdf
06 червня 2019 14:51
Копії чинних дозволів.PDF
06 червня 2019 14:51
Проект договору.pdf
06 червня 2019 14:51
Довідка повноваження.pdf
06 червня 2019 14:51
Довідка щодо санкцій.pdf
06 червня 2019 14:51
Довідка субпідряд.pdf
06 червня 2019 14:51
Копія наказу.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:46
Електронний підпис
06 червня 2019 14:45
33. Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 14:45
4. ІД. Копія статуту 2018.pdf
06 червня 2019 14:45
26. КК. Дипломи ІТР.pdf
06 червня 2019 14:45
21. Проект договору.pdf
06 червня 2019 14:44
20. ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Глобал Білд Інжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 961 139,10
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:03

Документи

21 червня 2019 14:03
Електронний підпис
21 червня 2019 14:00
Протокол 173.pdf
13 червня 2019 16:35
Протокол 167.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
961 139,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 14:03
Електронний підпис
21 червня 2019 14:00
Протокол 173.pdf
13 червня 2019 16:35
Протокол 167.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 10:25
Договір мікрорайон Старий парк та Канада.pdf укладений
09 липня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:55
Додаток 3 зміни до договору
21 грудня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 10:13
Додаток.doc зміни до договору
22 жовтня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із технічними проблемами майданчика та для покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 945
Договір:
Номер додаткової угоди: 1*
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, враховуючи п.11.4. та п.11.5 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1., п.3.2. та п.3.4. даного Договору та викласти їх в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 945
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 584 388,35
UAH