Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для системи відеоспостереження та його монтаж (системи відеоспостереження - доукомплектація наявної на підприємстві системи відеоспостереження, яка застосовується для потреб підприємства в частині охорони без підключення до комплексної системи відеоспостереження м.Києва)
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2019-05-21-002544-a a2c9ebc2dbd647f88f593b3a47f5e670
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380444526340 zhyck.bogdan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Святошинське лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359687
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Святошинська будинок 24
Контактна особа: Богдан Жук
+380444526340
zhyck.bogdan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 149 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штука
Обладнання для системи відеоспостереження та його монтаж (системи відеоспостереження - доукомплектація наявної на підприємстві системи відеоспостереження, яка застосовується для потреб підприємства в частині охорони без підключення до комплексної системи відеоспостереження м.Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, Святошинська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Постачальником і Замовником за поставку Обладнання здійснюються у національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника на підставі наданої Постачальником видаткової накладної протягом 3 банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику.Датою поставки обладнання вважається дата підписання уповноваженим представником Замовника та Виконавця видаткової накладної на товар. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 17:19
додаток 3 проект договор.docx
21 травня 2019 17:19
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:19
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На електронних торгах приймаються пропозиції які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 147 010,55
UAH з ПДВ
147 010,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 15:05
Електронний підпис
28 травня 2019 15:04
ТХ.pdf
28 травня 2019 15:04
Ст 16 Праівники .pdf
28 травня 2019 15:04
Сертифікати.pdf
28 травня 2019 15:04
Сертификат Секур 2 (2).pdf
28 травня 2019 15:04
Сертификат Секур (2).pdf
28 травня 2019 15:04
Сертификат пигтейлы (1).pdf
28 травня 2019 15:04
Сервісний центр.pdf
28 травня 2019 15:04
Пропозиції.pdf
28 травня 2019 15:04
Проект договору.pdf
28 травня 2019 15:04
ІСО 9001 копія.pdf
28 травня 2019 15:04
Документи ЮНВЮ.pdf
28 травня 2019 15:04
Дозвола на роботи.pdf
28 травня 2019 15:04
Відомості.pdf
28 травня 2019 15:04
Витяг ПДВ оригінал 03.05.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Переможець 147 010,55
UAH з ПДВ
29 травня 2019 09:42

Документи

29 травня 2019 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
147 010,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 10:32
Договір 47 ЛПГ.pdf укладений
05 червня 2019 10:30