Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Шкільні меблі для навчальних закладів Вінницького району)
Очікувана вартість
637 335,00 UAH
UA-2019-05-21-002224-a e1d1b00cb067432d8802204f048f347b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:13
Очікувана вартість: 637 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 373,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
630 шт
Стіл учнівський одномісний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
630 шт
Стілець Т-подібний на круглій трубі, регулюється на ростові групи № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:20
ТД шкільні меблі 2019 (НУШ).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000010 ● e044891b7480401298483538722b9d49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 10:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-05-21-002224-а 21.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 11:58:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів (шкільних меблів для навчальних закладів Вінницького району) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-21-002224-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 19 червня 2019 року №1020-3110-12?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-20 15:31:58

Оприлюднення звіту

Звіт оприлюнено. Співробітник відповідальний за вчасне оприлюднення звіту по даній закупівлі звільнений з займаної посади.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті в процесі моніторингу

2020-09-04 12:44:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович 636 552,00
UAH з ПДВ
636 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Смаковка 637 326,90
UAH з ПДВ
637 326,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 13:13
МВС Тімофєєв 20.05.19 _ ЕЦП.rar
07 червня 2019 13:13
ДФС Тімофєєв до 10.06.19.pdf
07 червня 2019 13:13
Dovidka_19137424450310250578.pdf
05 червня 2019 09:36
Електронний підпис
05 червня 2019 09:33
паспорт_код.pdf
05 червня 2019 09:33
Виписка з ЄДР Тімофєєв.PDF
05 червня 2019 09:33
38_12 Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
05 червня 2019 09:33
38_7 Захист довкілля.pdf
05 червня 2019 09:33
38_4 Довідка про санкції.pdf
05 червня 2019 09:33
38_3 Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 14:57
Електронний підпис
05 червня 2019 14:56
Лист щодо печатки.pdf
05 червня 2019 14:56
Лист щодо договору.pdf
05 червня 2019 14:56
Лист згода.pdf
05 червня 2019 14:56
Лист гарантія стаття 17.pdf
05 червня 2019 14:56
Технічний опис.pdf
05 червня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тімофєєв Максим Миколайович

ТОВ Смаковка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович
#3389602198
Переможець 636 552,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 12:57

Документи

07 червня 2019 12:57
Електронний підпис
07 червня 2019 12:28
Протокол 6.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович
#3389602198
636 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 12:57
Електронний підпис
07 червня 2019 12:28
Протокол 6.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 09:37
договір укладений
19 червня 2019 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 636 552,00
UAH