Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40492437 |
Місцезнаходження: | 47100, Україна , Тернопільська обл., м Шумськ, вулиця Українська |
Контактна особа: |
Заблоцький Василь Леонтійович +380355822117 shm.gr.os.ten@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 343 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 717,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 10:49 |
ДОГОВІР проект (11).docx | |
21 травня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:56 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
21 травня 2019 15:56 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx | |
21 травня 2019 15:56 |
ТД торфобрикет.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-07-000029 ● 810eb723cd7c4f5e9d41c77233f738af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2019 14:10 |
Н А К А З
07.06.2019 №37
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.06.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-21-002059-a від 21.05.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-10 17:04:33
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу по предмету закупівлі «Брикети/напівбрикети торфяні паливні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-002059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Перевіркою інформації, наведеної у тендерній документації, зокрема переліку документів учасника, що підтверджують відсутність підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для відмови в участі у торгах (зазначеного Додатком №2 до тендерної документації) виявлено неповний перелік підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону. Зокрема, тендерною документацією не зазначено відсутність підстав для відмови учасникам в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 1, 7 , 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Окрім цього, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не передбачено необхідності застосування заходів захисту довкілля, а перекладено обов’язок їх застосування на учасників.
Необхідно відмітити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій у оголошенні про проведення процедури відкритих торгів зазначений на 06.06.2019, однак, тендерною документацією зазначено до 06.05.2019.
З огляду на зазначене, прошу надати пояснення чому при здійсненні вказаної закупівлі допущено вищевикладені порушення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-11 16:49:58
Пояснення щодо моніторингу
У переліку документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону відсутня вимога до учасників торгів щодо надання документів, визначених пунктами 1, 7, 8 та 9 частини першої ст. 17 Закону. При цьому, замовник керувався вимогами частини 3 ст. 17 Закону абзацу 1 «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких вільним» та абзацу 3 «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Щодо пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вважаємо, що вимога пункту 3 частини 2 статті 22 Закону «Технічні. Якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» не зобов’язує замовника здійснювати заходи із захисту довкілля. Щодо вимоги надання Учасниками довідки у довільній формі щодо захисту довкілля не суперечить вимогам Закону.
Невідповідність кінцевого строку подання тендерних пропозицій у оголошені про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації відбулося через технічну помилку при підготовці тендерної документації. Виявлене порушення усунути неможливо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
339 360,00
UAH з ПДВ
|
322 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Головатська Н.Л. |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
323 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" |
340 572,00
UAH з ПДВ
|
338 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Рівнеторф" |
342 030,44
UAH з ПДВ
|
342 030,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Очікує рішення |
322 998,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 16:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 червня 2019 16:58 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
11 червня 2019 16:58
|
Пояснення щодо моніторингу |
11 червня 2019 16:58
|
протокол засідання тендерного комітету |