Брикети/напівбрикети торфяні паливні
Очікувана вартість
343 400,00 UAH
UA-2019-05-21-002059-a d21c4262256e47f9a902d102ef187399
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40492437
Місцезнаходження замовника: 47100, Україна, Тернопільська обл., м Шумськ, вулиця Українська
Контактна особа замовника: Заблоцький Василь Леонтійович
+380355822117
shm.gr.os.ten@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:28
Очікувана вартість: 343 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 717,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202 т
Торф (брикети/напівбрикети торфяні паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Українська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2019 10:49
ДОГОВІР проект (11).docx
21 травня 2019 16:05
Електронний цифровий підпис
21 травня 2019 15:56
Додаток 3 технічні вимоги.docx
21 травня 2019 15:56
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx
21 травня 2019 15:56
ТД торфобрикет.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000029 ● 810eb723cd7c4f5e9d41c77233f738af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07 14:10:33
Рішення про початок моніторингу:

Н А К А З
07.06.2019 №37
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.06.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-21-002059-a від 21.05.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 17:04:33

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу по предмету закупівлі «Брикети/напівбрикети торфяні паливні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-002059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Перевіркою інформації, наведеної у тендерній документації, зокрема переліку документів учасника, що підтверджують відсутність підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для відмови в участі у торгах (зазначеного Додатком №2 до тендерної документації) виявлено неповний перелік підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону. Зокрема, тендерною документацією не зазначено відсутність підстав для відмови учасникам в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 1, 7 , 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Окрім цього, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не передбачено необхідності застосування заходів захисту довкілля, а перекладено обов’язок їх застосування на учасників.
Необхідно відмітити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій у оголошенні про проведення процедури відкритих торгів зазначений на 06.06.2019, однак, тендерною документацією зазначено до 06.05.2019.
З огляду на зазначене, прошу надати пояснення чому при здійсненні вказаної закупівлі допущено вищевикладені порушення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 16:49:58

Пояснення щодо моніторингу

У переліку документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону відсутня вимога до учасників торгів щодо надання документів, визначених пунктами 1, 7, 8 та 9 частини першої ст. 17 Закону. При цьому, замовник керувався вимогами частини 3 ст. 17 Закону абзацу 1 «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких вільним» та абзацу 3 «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Щодо пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вважаємо, що вимога пункту 3 частини 2 статті 22 Закону «Технічні. Якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» не зобов’язує замовника здійснювати заходи із захисту довкілля. Щодо вимоги надання Учасниками довідки у довільній формі щодо захисту довкілля не суперечить вимогам Закону.
Невідповідність кінцевого строку подання тендерних пропозицій у оголошені про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації відбулося через технічну помилку при підготовці тендерної документації. Виявлене порушення усунути неможливо.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради, 40492437, Україна, м Шумськ, вулиця Українська
  2. Інформація про предмет закупівлі: Торф (брикети/напівбрикети торфяні паливні), 343400UAH, 09110000-3, ДК021, 202, т
  3. Інформація про оприлюднення: d21c4262256e47f9a902d102ef187399, 2019-05-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради (далі - Замовник) від 21.05.2019. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Проте, не зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимогу пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Також, на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів захисту довкілля. Слід зазначити, у оголошенні про проведення процедури відкритих торгів міститься інформація щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме – 06.06.2019 однак, на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, Замовником тендерною документацією зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 06.05.2019. Окрім цього, Замовником в пункті 5 «Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів» додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника тендерної документації» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасниками копії свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку (при наявності). Однак Замовником не враховано, що згідно Закону України від 24.10.2013 №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» (далі Закон №657-VII) з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платників ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ., 20 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням вимог пунктів 10 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: На день завершення моніторингу, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником керуючись абзацом третім частини першої статті 31 Закону, процедуру закупівель відмінено.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 339 360,00
UAH з ПДВ
322 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Головатська Н.Л. 340 000,00
UAH з ПДВ
323 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" 340 572,00
UAH з ПДВ
338 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Рівнеторф" 342 030,44
UAH з ПДВ
342 030,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 16:15
sign.p7s
06 червня 2019 14:20
sign.p7s
06 червня 2019 14:19
Проект договору.pdf
06 червня 2019 14:19
Технічна специфікація.pdf
06 червня 2019 14:19
Документи.pdf
06 червня 2019 14:19
Статут та Опис.pdf
06 червня 2019 14:19
Відповідність по ст.17.pdf
06 червня 2019 14:19
Досвід 2.pdf
06 червня 2019 14:19
Досвід 1.pdf
06 червня 2019 14:19
Кваліфікація.pdf
06 червня 2019 14:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:34
sign.p7s

Публічні документи

06 червня 2019 10:22
sign.p7s
06 червня 2019 10:17
пропозиція Шумськ.pdf
06 червня 2019 10:17
сертифікат.pdf
06 червня 2019 10:17
ЛИСТ-ВІДГУК (ТОРФ).pdf
06 червня 2019 10:17
відгук.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 09:32
Статут.pdf
06 червня 2019 09:32
Сертифікат Якості.pdf
06 червня 2019 09:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 червня 2019 09:32
Наказ на директора.pdf
06 червня 2019 09:32
Лист - відгук.pdf
06 червня 2019 09:32
Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 09:32
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 09:32
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2019 09:32
Проект договору.pdf
06 червня 2019 09:32
Наявність працівників.pdf
06 червня 2019 09:32
Наявність обладнання.pdf
06 червня 2019 09:32
Копія паспорту.pdf
06 червня 2019 09:32
Аналогічний договір 2.pdf
06 червня 2019 09:32
Аналогічний договір 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Очікує рішення 322 998,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:01

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
11 червня 2019 16:58
Причина скасування
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

Актуальні тендери

До пошуку