Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аудиторського підтвердження річної фінансової звітності підприємства, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) станом на 31.12.2018р. та за 2018 рік)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-21-002004-a 05b1a6eaf5314a1497a434bfe31c951c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сенич Тетяна Ігорівна

+380342720785 tender2015@tke.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 03346058
Вебсайт: http://www.tke.if.ua
Місцезнаходження: 76007, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а
Контактна особа: Сенич Тетяна Ігорівна
+380342720785
tender2015@tke.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 15:52
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аудиторського підтвердження річної фінансової звітності підприємства, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) станом на 31.12.2018р. та за 2018 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Б. Хмельницького, 59а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 15:48
ТД (аудит)2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-002004-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 24 травня 2019 12:33
Вимога щодо зміни дискримінаційних вимог до кваліфікації учасників закупівлі
Проаналізувавши тендерну документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах, згідно встановленого законом порядку.
1. У розділі Кваліфікаційні критерії висувається вимога щодо входження єдиної міжнародної мережі аудиторських фірм, до якої належить Учасник, до першої десятки міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2018 році за версією видання Accountancy Age.
Вважаємо, що дані вимоги прописані під конкретного учасника з цього переліку, оскільки даний діапазон не є обґрунтованим і містить суттєво обмежену кількість компаній. Також зазначаємо, що встановлення такого положення суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи та бездоганну репутацію та знаходяться в другій десятці даного переліку. Практика кваліфікації таких міжнародних організацій, як ЄБРР, ЄІБ, МБРР передбачає ширший діапазон кандидатів, що включає 20 компаній з даного списку.
2. У розділі Кваліфікаційні критерії заначено вимогу до учасника мати не менш як двох працівників з принаймні одним документом, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC).
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до пп. 4) п. 1 ст. 23 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду, до якого, серед інших, входить Diploma in International Financial reporting (DipIFR Russian). Незважаючи на те, що Державне міське підприємство «Івано Франківськтеплокомуненерго» не відноситься до підприємств, що становлять суспільний інтерес (ПСІ), та даний аудит не є обов’язковим для підприємства, кваліфікаційні вимоги даної закупівлі значно перевищують ті, що зазначені для обов’язкового аудиту ПСІ.
3. У розділі Кваліфікаційні критерії Замовник просить надати копії звіту з праці №1-ПВ (місячна) за лютий, березень та квітень 2019 року, де міститься інформація про те, що фонд оплати праці на одного штатного працівника протягом кожного із вказаних місяців є не меншим 8 000 грн. за місяць.
Вважаємо, що цей критерій є дискримінаційним, так як відсутній взаємозв’язок між фондом оплати (ФО) праці та якістю послуг, оскільки ФО включає заробітну плату усіх працівників компанії, таких як адміністратори, редактори, водії та інший персонал (в т.ч. за сумісництвом), який безпосередньо незадіяний у виконанні завдань з аудиту. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що інформація про оплату праці працівників є конфіденційною і не може передаватись третім особам.
Згідно абзацу 3 п.1 ст. 2 Закону Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, серед яких значиться добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Вважаємо, що кваліфікаційні критерії відповідності САД, які містить тендерна документація Замовника, не відповідають принципам добросовісної конкуренції та недискримінації учасників та підведені під конкретну компанію.

ВИМАГАЄМО: змінити зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2019 10:29
Доброго дня.
Щодо пункту 1 вимог:
Вказана вимога пов’язана із необхідністю отримати високу якість послуг у відповідності до вимог, що виставляються нашими кредиторами( ЄБР та НЕФКО).
Щодо пункту 2 вимог:
Критерій проходження працівниками лише повних програм АССА, АІСРА, ІСАЕW обраний нами з огляду на очікувану високу якість послуг. DipIFR Russian- це російськомовна програма, яка передбачає складання лише двох з трьох іспитів повної програми АССА стосовно фінансової звітності, та не передбачає отримання всього обсягу знань в сфері аудиту цієї звітності, що надає повна програма АССА (близько 13 іспитів). Користувачами результатів послуг аудиту є ЄБРР та інші міжнародні фінансові установи, які вимагають від виконавців аудиту персонал з кваліфікацією міжнародного зразка. Крім того, за умовами закупівлі результатом аудиту є аудиторський звіт, складений українською та англійською мовами. Проходження повної програми АССА засвідчує вільне володіння аудитором термінології аудиту англійською мовою, внаслідок чого підвищується якість послуг, на відміну від диплому DipIFR Russian.
Щодо 3 пункту вимог:
Вимога до учасника в цій закупівлі прямо стосується репутації учасника, що випливає із прозорості оплати праці працівників учасника. Така вимога дозволяє нам уникнути випадків, коли учасник набирає сумісників під конкретну тендерну закупівлю, знижує свої податкові зобов’язання шляхом встановлення мінімальних заробітніх плат та виплати решти «в конвертах». Показники, які застосовуються для розрахунку відповідності учасника вказаній вимозі, на нашу думку є досить низькими та виходять із кількості працівників, що працюють за основним місцем роботи в учасника (не менше 5-ти), та їх фонду оплати праці, який є меншим ніж дві мінімальні заробітні плати на одного штатного працівника. Ця інформація не може бути конфіденційною, оскільки не стосується конкретного працівника учасника з ідентифікацією його персональних даних та розміру його зарплати, натомість є узагальненою неперсоніфікованою статистичною інформацією.
Таким чином, ми вважаємо, що умови тендерної документації не містять порушень ст. ст. 2,3 Закону України, Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аудиторська компанія "ДК-Центр" 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 14:33
04. Nakaz_Protokol.pdf
30 травня 2019 14:33
03. Vymogy_Istotni_Umovy.pdf
30 травня 2019 14:32
02.2 Qualif_docs.pdf
30 травня 2019 14:32
02.1 Personal.pdf
30 травня 2019 14:32
01. Proposal.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аудиторська компанія "ДК-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аудиторська компанія "ДК-Центр"
#33834209
Переможець 295 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аудиторська компанія "ДК-Центр"
#33834209
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт укладений
11 червня 2019 15:49