Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-21-001965-a ● cf024f1ee11c40b181134f008c34ecc0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108599 |
Вебсайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5 |
Контактна особа: |
Діна Вітохіна +380577059446 tender209@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 13:18 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Субвенція Балаклійського ВП
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF264dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64207, Україна, Харківська область, м. Балаклія, вул. Жовтнева, буд.,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2019
—
20 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:42 |
Документація до закупівлі (БФП) (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:26
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. До розгляду приймається товар зазначений у Додатку 2 до Закупівлі з відповідними технічними характеристиками. 2.До участі в Аукціоні допускаються всі учасники ( в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ), незалежно від системи оподаткування. 3. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Ціна розглядається як остаточна при дотриманні всіх вимог Закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001965-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078616636
Дата подання: 28 травня 2019 16:28
Щодо очевидної невідповідності тендерної пропозиції ФОП Осадчий Ю.Г. вимогам Замовника
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Осадчий Ю.Г. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції не відповідають встановленим вимогам для документів, що передбачені ДСТУ 4163-2003 УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, адже подані без дати, без вихідного номеру та без зазначення адресата, що не дозволяє їх ідентифікувати за даними ознаками.
Лист – погодження з суттєвими умовами договору, довідка про дотримання санкцій і лист – згода на обробку персональних даних, які вимагаються Замовником, не мають жодної ідентифікації щодо їх дати та належності їх саме до цієї закупівлі. Більше того, як видно з даних програми перегляду даних файлів: WinRar, дані документи в архіві були створені учасником ще 17.04.2019 року, тобто раніше оголошення Замовником цієї закупівлі.
Лист-погодження з проектом договору, наданий учасником у складі тендерної пропозиції і створений 17.04.2019 року, технічно не може стосуватися Договору, наведеного у додатку 4 до документації Замовника, адже на час створення даного документу (21.05.2019 р.) Учасник просто не знав про його наявність! До того ж він не містить посилання на адресата та сам договір (додаток 4).
Довідка про досвід виконання договору, також без дати і без вихідного номеру, не відображає у повному обсязі інформацію, яка вимагається Замовником, а саме: інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або дати акту (актів) здачі-прийняття робіт (послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Також Учасником не надана заповнена форма «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 5 до документації, натомість надана інша довідка, виготовлена ще 19.04.2019 р., у якій зазначені не всі відомості, що вимагалися Замовником.
Звертаємо увагу Замовника, що учасником у дану закупівлю надані не просто аналогічні а ідентичні документи без жодних змін (виготовлені 17.04.2019 року, без дати і без номера) які вже були подані у інші закупівлі, що відбулися раніше:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-21-002383-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-13-002142-a
Розгорнути
Згорнути
Документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції не відповідають встановленим вимогам для документів, що передбачені ДСТУ 4163-2003 УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, адже подані без дати, без вихідного номеру та без зазначення адресата, що не дозволяє їх ідентифікувати за даними ознаками.
Лист – погодження з суттєвими умовами договору, довідка про дотримання санкцій і лист – згода на обробку персональних даних, які вимагаються Замовником, не мають жодної ідентифікації щодо їх дати та належності їх саме до цієї закупівлі. Більше того, як видно з даних програми перегляду даних файлів: WinRar, дані документи в архіві були створені учасником ще 17.04.2019 року, тобто раніше оголошення Замовником цієї закупівлі.
Лист-погодження з проектом договору, наданий учасником у складі тендерної пропозиції і створений 17.04.2019 року, технічно не може стосуватися Договору, наведеного у додатку 4 до документації Замовника, адже на час створення даного документу (21.05.2019 р.) Учасник просто не знав про його наявність! До того ж він не містить посилання на адресата та сам договір (додаток 4).
Довідка про досвід виконання договору, також без дати і без вихідного номеру, не відображає у повному обсязі інформацію, яка вимагається Замовником, а саме: інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або дати акту (актів) здачі-прийняття робіт (послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Також Учасником не надана заповнена форма «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 5 до документації, натомість надана інша довідка, виготовлена ще 19.04.2019 р., у якій зазначені не всі відомості, що вимагалися Замовником.
Звертаємо увагу Замовника, що учасником у дану закупівлю надані не просто аналогічні а ідентичні документи без жодних змін (виготовлені 17.04.2019 року, без дати і без номера) які вже були подані у інші закупівлі, що відбулися раніше:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-21-002383-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-13-002142-a
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 11:00
Відповідно до рішення Замовника пропозицію ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ (код 1772003619) було відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Осадчий Юрій Григорович |
15 888,00
UAH з ПДВ
|
15 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ |
15 980,00
UAH з ПДВ
|
15 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" |
15 987,00
UAH з ПДВ
|
15 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
16 270,00
UAH з ПДВ
|
15 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " |
16 524,00
UAH з ПДВ
|
16 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
16 996,00
UAH з ПДВ
|
16 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
17 586,00
UAH з ПДВ
|
17 586,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Осадчий Юрій Григорович #1772003619 |
Відхилено |
15 199,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 10:48
|
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ #2960909955 |
Переможець |
15 200,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 17:22
|
273.pdf | укладений |
06 червня 2019 17:20
|