Навчальне обладнання для оснащення кабінету математики, навчальне обладнання для оснащення робочого місця вчителя початкових класів
Очікувана вартість
429 979,00 UAH
UA-2019-05-21-001867-c 6c5b8b7a381143768a34d431c6406f16
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ САХНОВЩИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт замовника: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження замовника: 64501, Україна, Харківська обл., Харків, Сахновщинський район, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа замовника: Чернега Марина Миколаївна
+380576231784
sahosvita@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 13:52
Очікувана вартість: 429 979,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 599,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64560, Україна, Харківська обл., Багата Чернещина, вул. Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
навчальне обладнання для оснащення робочого місця вчителя початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64501, Україна, Харківська обл., смт. Сахновщина, вул Остапченка,40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати „Замовником” грошових коштів на поточний рахунок „Постачальника” на підставі видаткових накладних у термін до 20 (двадцяти) календарних днів з дня прийняття товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 травня 2019 17:23
Електронний цифровий підпис
21 травня 2019 17:22
ТД 21.05.19.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-001867-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:16
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 11:05
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі, які є необхідними у відповідності до потреби замовника. Так, для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати:
- копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбуки та запчастини до них, що пропонуються до постачання, в том, що об’єкти експертизи відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимого цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування;
- копію декларації відповідності запропонованих ноутбуків вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого термінального обладнання, а також нормативним документам, застосування яких є доказом відповідності пристрою вимогам зазначеного Технічного регламенту: ДСТУ EN 60950-1:2015; ДСТУ EN 62479:2015; ДСТУ EN 62311:2014; ДСТУ EN 55032:2014; ДСТУ EN 61000-3-2:2015; ДСТУ EN 61000-3-2:2014; ДСТУ EN 301 489-1-2:2014; ДСТУ ETSI EN 301 489-17:2008; ДСТУ ETSI EN 300 328:2008; ДСТУ 7115:2009; Рекомендації МСЭ-R М.1450-5 (02.2014) ;
- копію сертифіката відповідності запропонованих проекторів вимогам ДСТУ IEC 60335-2-56:2008; ДСТУ CISPR 22:2007; ДСТУ CISPR 24:2008 .
Всі ці документи є достатнім підтвердженням якості та безпечності товару, що пропонується. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001867-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:16
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 11:05
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не була передбачена необхідність надання документів, зазначених у вашому запиті. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001867-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:17
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 11:07
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі, які є необхідними у відповідності до потреби замовника. У цьому додатку міститься перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності товару технічним вимогам.
Слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена процедура перевірки технічних характеристик товару на сайті виробника під час перевірки пропозицій учасників. Замовник у своїй діяльності повинен керуватися лише перевіреними офіційними джерелами інформації. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ" 426 510,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 428 500,00
UAH з ПДВ
399 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 15:19
sign.p7s
04 червня 2019 15:17
Довідки кваліфікація.pdf
04 червня 2019 15:17
Витяг новий.PDF
04 червня 2019 15:17
Статут 06.09.18.pdf
04 червня 2019 15:17
Св-во ПДВ.pdf
04 червня 2019 15:17
Проект договору.pdf
04 червня 2019 15:17
Авторизация Навигатор.pdf
04 червня 2019 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 15:17
Протокол.pdf
04 червня 2019 15:17
Epson_Едванс_Сахновщина.pdf
04 червня 2019 15:17
наказ.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 18:19
Опис документів.pdf
04 червня 2019 18:19
Довідки до пропозиції.pdf
04 червня 2019 18:19
Витяг ЄДР.pdf
04 червня 2019 18:19
Витяг Єдиний податок.pdf
04 червня 2019 18:19
Виписка ЄДР.pdf
04 червня 2019 18:19
Аналогічний договір 2.pdf
04 червня 2019 18:19
Аналогічний договір 1.pdf
04 червня 2019 18:19
Пропозиція Сахновщина.pdf
04 червня 2019 18:19
Доценко сес.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"
#34044831
Відхилено 399 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:17
ФОП Доценко Дмитро Сергійович
#3480101799
Відхилено 399 500,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:21

Документи

12 червня 2019 16:17
sign.p7s
12 червня 2019 16:17
001.pdf

Документи

14 червня 2019 15:21
sign.p7s
14 червня 2019 15:21
протокол 14.06.19.pdf

Актуальні тендери

До пошуку