Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Конверти та канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
463 120,00 UAH
UA-2019-05-21-001849-a ● 2df45e5c440f44e89f9516601ca0a8fa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Вебсайт: | https://arma.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
Контактна особа: |
Інна Стеценко +380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 463 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 315,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування закупівлі: загальний фонд Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58136 штука
Конверти та канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої Виконавцем товаросупровідної документації (видаткової накладної). Ціна за Товар, у тому числі ціна за одиницю Товару, що зазначена Виконавцем у видатковій накладній, не повинна відрізнятися від цін, зазначених у Специфікації. У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником асигнувань на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:25 |
Договір Канцелярія.docx | |
21 травня 2019 15:25 |
ТД_КанцелярськеПриладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оголошена процедура відкритих торгів щодо закупівлі за предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Конверти та канцелярське приладдя різне) не містить посилань на торгові марки та моделі згідно пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна. До участі у процедурі допускаються учасники будь-якої форми власності та незалежно від форми оподаткування, які відповідають умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна. До участі у процедурі допускаються учасники будь-якої форми власності та незалежно від форми оподаткування, які відповідають умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001849-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 14 червня 2019 14:39
Дискваліфікувати ТОВ "Офіс Кит" через невідповідність технічним характеристикам
ПП «Самтекс Дистрибуція» приймало участь в закупівлі UA-2019-05-21-001849-a. За результатами аукціону, ПП «Самтекс Дистрибуція» був дискваліфікований через невідповідність технічним вимогам замовника.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «Офіс Кит», так як тендерна пропозиція ТОВ "Офіс-Кит" ТАКОЖ не відповідає технічним вимогам замовника, а саме:
1. Позиція 72. Конверт С5 крафт з трикутним клапаном, Куверт-Україна, 3644 має щільність 80 г/м2, а не 90 г/м2, як зазначив учасник. ПП "Самтекс Дистрибуція" запропонував в своїй пропозиції ці ж самі конверти.
2. Позиція 47. Ручка кулькова Buromax BM.8350 має товщину лінії письма 0.7, а не 0.2-0.5, як зазначалось в технічних вимогах.
3. Позиція 28. Маркер перманентний 0,4мм, Buromax BM.8701 має товщину лінії письма 0,6, а не 0,4, як зазначалось в технічних вимогах.
4. Офісні ножиці Eagle, TY808S мають довжину 21,6 см, а не 22 см, як зазначалось в технічних вимогах.
5. Папка пластикова на гумці Buromax BM.3913, має щільність пластику 550 мкм, а не 700, як зазначалось в технічних вимогах.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «Офіс Кит», так як тендерна пропозиція ТОВ "Офіс-Кит" ТАКОЖ не відповідає технічним вимогам замовника, а саме:
1. Позиція 72. Конверт С5 крафт з трикутним клапаном, Куверт-Україна, 3644 має щільність 80 г/м2, а не 90 г/м2, як зазначив учасник. ПП "Самтекс Дистрибуція" запропонував в своїй пропозиції ці ж самі конверти.
2. Позиція 47. Ручка кулькова Buromax BM.8350 має товщину лінії письма 0.7, а не 0.2-0.5, як зазначалось в технічних вимогах.
3. Позиція 28. Маркер перманентний 0,4мм, Buromax BM.8701 має товщину лінії письма 0,6, а не 0,4, як зазначалось в технічних вимогах.
4. Офісні ножиці Eagle, TY808S мають довжину 21,6 см, а не 22 см, як зазначалось в технічних вимогах.
5. Папка пластикова на гумці Buromax BM.3913, має щільність пластику 550 мкм, а не 700, як зазначалось в технічних вимогах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 12:04
Тендерним комітетом за результатами розгляду вимоги щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Офіс Кит» відмовлено у її задоволенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
297 756,00
UAH з ПДВ
|
281 596,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
339 733,50
UAH з ПДВ
|
281 760,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
356 804,16
UAH з ПДВ
|
356 804,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
374 844,96
UAH з ПДВ
|
374 844,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
456 485,83
UAH з ПДВ
|
456 485,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
281 596,86
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:32
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Відхилено |
281 760,78
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:35
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Відхилено |
356 804,16
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Відхилено |
374 844,96
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Рішення скасоване |
456 485,83
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 17:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
456 485,83
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 17:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 липня 2019 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі