Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Конверти та канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
463 120,00 UAH
UA-2019-05-21-001849-a 2df45e5c440f44e89f9516601ca0a8fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442900867
i.stecenko@arma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 11:58
Очікувана вартість: 463 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 315,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі: загальний фонд Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58136 штука
Конверти та канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої Виконавцем товаросупровідної документації (видаткової накладної). Ціна за Товар, у тому числі ціна за одиницю Товару, що зазначена Виконавцем у видатковій накладній, не повинна відрізнятися від цін, зазначених у Специфікації. У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:25
Договір Канцелярія.docx
21 травня 2019 15:25
ТД_КанцелярськеПриладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошена процедура відкритих торгів щодо закупівлі за предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Конверти та канцелярське приладдя різне) не містить посилань на торгові марки та моделі згідно пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна. До участі у процедурі допускаються учасники будь-якої форми власності та незалежно від форми оподаткування, які відповідають умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-001849-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 14 червня 2019 14:39
Дискваліфікувати ТОВ "Офіс Кит" через невідповідність технічним характеристикам
ПП «Самтекс Дистрибуція» приймало участь в закупівлі UA-2019-05-21-001849-a. За результатами аукціону, ПП «Самтекс Дистрибуція» був дискваліфікований через невідповідність технічним вимогам замовника.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «Офіс Кит», так як тендерна пропозиція ТОВ "Офіс-Кит" ТАКОЖ не відповідає технічним вимогам замовника, а саме:
1. Позиція 72. Конверт С5 крафт з трикутним клапаном, Куверт-Україна, 3644 має щільність 80 г/м2, а не 90 г/м2, як зазначив учасник. ПП "Самтекс Дистрибуція" запропонував в своїй пропозиції ці ж самі конверти.
2. Позиція 47. Ручка кулькова Buromax BM.8350 має товщину лінії письма 0.7, а не 0.2-0.5, як зазначалось в технічних вимогах.
3. Позиція 28. Маркер перманентний 0,4мм, Buromax BM.8701 має товщину лінії письма 0,6, а не 0,4, як зазначалось в технічних вимогах.
4. Офісні ножиці Eagle, TY808S мають довжину 21,6 см, а не 22 см, як зазначалось в технічних вимогах.
5. Папка пластикова на гумці Buromax BM.3913, має щільність пластику 550 мкм, а не 700, як зазначалось в технічних вимогах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 12:04
Тендерним комітетом за результатами розгляду вимоги щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Офіс Кит» відмовлено у її задоволенні

Документи подані скаржником

14 червня 2019 14:39
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 297 756,00
UAH з ПДВ
281 596,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 339 733,50
UAH з ПДВ
281 760,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 356 804,16
UAH з ПДВ
356 804,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 374 844,96
UAH з ПДВ
374 844,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 456 485,83
UAH з ПДВ
456 485,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 17:52
Електронний підпис
05 червня 2019 17:50
Статут.pdf
05 червня 2019 17:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:50
Проект договору.pdf
05 червня 2019 17:50
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 17:50
Довідка 4-ОПП.pdf
05 червня 2019 17:50
Витяг з ЄДРПОУ - 22.05.2019.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 17:44
Електронний підпис
05 червня 2019 17:43
Договір.pdf
05 червня 2019 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 17:43
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2019 17:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:43
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
05 червня 2019 17:43
Д-ка ст 17.pdf
05 червня 2019 17:43
Д-ка про працівників.pdf
05 червня 2019 17:43
Д-ка матеріал-тех-база.pdf
05 червня 2019 17:43
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 14:12
Відповідність ст.17.PDF
05 червня 2019 14:12
Тендерна пропозиція.PDF
05 червня 2019 14:12
паспорт+инн.PDF
05 червня 2019 14:12
3. Договор енергоатом.tif
05 червня 2019 14:12
проект договору.PDF
05 червня 2019 14:12
Тех.хар-ки.PDF
05 червня 2019 14:12
довідка мат-тех база.PDF
05 червня 2019 14:12
гарантійний лист.PDF
05 червня 2019 14:12
1.1Виписка_УПП_08.04.2019р..PDF
05 червня 2019 14:12
1.1 Статут УПП 17.02.2016г..PDF

Публічні документи

14 червня 2019 17:19
Електронний підпис
14 червня 2019 17:12
Довідка2.PDF
14 червня 2019 17:12
Довідка1.PDF
04 червня 2019 15:58
Укргазбанк 2018 відгук.PDF
04 червня 2019 15:58
Протокол.pdf
04 червня 2019 15:58
Наказ.pdf
04 червня 2019 15:58
Лист-гарантія.PDF
04 червня 2019 15:58
Договір.pdf
04 червня 2019 15:58
Гарантійний лист.PDF
04 червня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "Бумвест"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 281 596,86
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:32
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Відхилено 281 760,78
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:35
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 356 804,16
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Відхилено 374 844,96
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Рішення скасоване 456 485,83
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 456 485,83
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:05

Документи

13 червня 2019 17:32
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 17:35
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 17:37
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 17:39
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 17:42
Електронний підпис

Документи

03 липня 2019 17:05
Електронний підпис
03 липня 2019 17:05
Протокол 152.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 липня 2019 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі