Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ на ділянці км 126+100 - км 128+100 (ліва смуга), Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk on the section km 126 + 100 - km 128 + 100 (left lane), Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
72 450 200,00 UAH
UA-2019-05-21-001774-c 1c4372241ac846c59a1d876ae46cce8b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт замовника: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа замовника: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 15:21
Очікувана вартість: 72 450 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 724 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 21 травня 2019 16:51
Enquiries until: 19 липня 2019 19:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 72 450 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 450 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 724 500,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ на ділянці км 126+100 - км 128+100 (ліва смуга), Миколаївська область
The current average repair of the public road network of the state-owned M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk on the section km 126 + 100 - km 128 + 100 (left lane), Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ на ділянці км 126+100 - км 128+100 (ліва смуга), Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога, загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ на ділянці км 126+100 - км 128+100 (ліва смуга), Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road network of the state-owned M-14 Odessa-Melitopol-Novoazovsk on the section km 126 + 100 - km 128 + 100 (left lane), Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 червня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По технічному завданню
Дата подання: 14 червня 2019 13:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:49
1. В організації безпеки руху км 126 + 100-км 128 + 100 уточнити тип дорожніх знаків і їх розміри 2. У розділі нанесення дорожньої розмітки уточнити тип осьової розмітки
Відповідь: Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне:
1. ДСТУ 4100-2014 (п. 3.1) встановлено сім груп дорожніх знаків. В розділі організація безпеки дорожнього руху передбачено застосування наступних груп дорожніх знаків:
попереджувальні;
пріоритету;
наказові;
інформаційно-вказівні, в тому числі знаки індивідуального проектування.
На об`єкті застосовуються дорожні знаки 2 (другого) типорозміру відповідно вимог ДСТУ 4100:2014 п. 3.18 таблиця 9 (дороги з однією чи двома смугами руху в одному напрямку).
2. Відповідно п. 4.1 ДСТУ 2587:2010 залежно від місця нанесення розмітки встановлено дві її групи: горизонтальна і вертикальна, які за призначенням поділяються на види.
До горизонтальної розмітки належать лінії, написи, стрілки та інші позначення, що їх наносять на поверхню проїзної частини дороги з удосконаленим покриттям.
На об’єкті перебачається нанесення наступних видів за номерами осьових ліній розмітки – 1.1, 1.6, 1.5, 1.8.
Стосовно дати видачі відгуку
Дата подання: 21 червня 2019 15:45
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:24
В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю. Чи правильно учасник розуміє вимогу тендерної документації, а саме: датою публікації оголошення про закупівлю є 21 травня 2019, таким чином лист(и) відгук(и) МАЄ(ЮТЬ) БУТИ ВИДАНИЙ (НІ) УЧАСНИКУ ДО 21.05.2019р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При формуванні тендерної документації допущено описку, тому в останню будуть внесені зміни в частині дати листа-відгука
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 червня 2019 15:50
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:20
Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), яка ПЕРЕДБАЧАЄ для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації.
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу.
3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 03 липня 2019 10:17
Дата відповіді: 04 липня 2019 15:14
Згідно п. 3.2. Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму у розмірі 724 500,00 грн. (сімсот двадцять чотири тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Однак в такому разі Банк-гарант не зможе провести ідентифікацію отриманої вимоги, що суперечить п. 36 Постанови НБУ № 639. В той же час умови ТД вимагають, щоб тендерна гарантія відповідала вимогам вказаного Положення НБУ. Тому має місце факт протиріччя однієї умови ТД іншому. Просимо внести відповідні зміни до п.3.2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – замовник) розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Виходячи з тексту Вимоги не зрозуміло, які саме «відповідні зміни» учасник просить замовника внести до умов п.3.2. тендерної документації, тому замовник роз`яснює відповідність умов тендерної документації нормам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004 (надалі по тексту – Положення).
Так, відповідно п.36 Положення, банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Відповідно пп.11 п.3 ст.1 належне представлення - представлення документів за гарантією/контргарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії/контргарантії; вимогам правил, яким підпорядковується гарантія/контргарантія, а якщо немає відповідного положення в гарантії/контргарантії або правилах, - міжнародній стандартній практиці за гарантіями/контргарантіями. Відповідно пп.7 п.3 ст.1 вимога - лист або повідомлення з вимогою до банку-гаранта/банку-контргаранта сплатити кошти за гарантією/контргарантією. Вимога за гарантією складається бенефіціаром і подається у довільній формі, якщо інше не визначено умовами гарантії (у якій має зазначатися, у чому полягає порушення принципалом базових відносин, забезпечених гарантією).
Поняття «ідентифікація вимоги» відсутнє в Положенні та останнє не містить обовязкових норм щодо подання бенефіціаром будь яких інших документів та виконання будь яких інших умов крім вимоги, а подання вимоги обумовлено тендерною документацію, тому умоваи п.3.2. ніяким чином не суперечать нормам Постанови.
Також наголошуємо, що словосполучення «….за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов», визначене умовами п.3.2 тендерної документації як обов`язкова норма гарнтії, повністю відповідає поняттю безумовної банківської гарантії.
Також слід зазаначити, що вищезазаначена умова тедерної документації присутня в усіх закупівлях Замовника з 2018 року, де вимагається забезпечення тендерної пропозиції, і учасники надавали і надають в складі тендерних пропозицій електронні банківські гарантії з вищевказаним формулюванням з різних банківських установ України, що в свою чергу також підтверджує відсутність пртерічь між умовати тендерної документаціїта нормами Положення.
Враховуючи наведене, умови п.3.2. тендерної документації ніяким чином не суперечать нормам Положення, тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 11 липня 2019 15:29
Дата відповіді: 16 липня 2019 16:56
Наше підприємство зробило аналіз відповідей на запитання щодо вимог тендерної документації про надання листа(ів) відгука(ів), що задавалися на даній закупівлі, а також на закупівлях:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-16-002351-a;  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-16-002718-a;  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-10-000599-b;  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-10-000565-b; (далі - ЗАКУПІВЛІ 1-4). З огляду на вищезазначене ми маємо свою позицію та відповідні запитання. А саме: Конституція України (далі – КУ) - Основний Закон України. Конституція України прийнята на п'ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. Статтею 8. КУ закріплено, що «В УКРАЇНІ ВИЗНАЄТЬСЯ І ДІЄ ПРИНЦИП ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА». Статтею 19. КУ встановлено, що «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ». В ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. В Тендерній документації також зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Якщо документи, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, не передбачені законодавством України, Учасник повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини». Проте, враховуючи досвід участі в закупівлях (як у даного Замовника, так і у інших) учасник вирішив задати запитання стосовно відгуків. У своїх відповідях на зазначені запитання на дану закупівлю та Закупівлі 1-4 Замовник ОБҐРУНТУВАВ ЛИШЕ НАЯВНІСТЬ ВИМОГИ ЩОДО ВІДГУКІВ в Тендерній документації (обґрунтовано ч.1-3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Але Замовник продовжує ігнорувати ч.4. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так Замовник ЖОДНОГО РАЗУ НЕ ВІДПОВІВ на запитання: ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), ЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, НАЯВНІСТЬ ВІДГУКІВ (ЛИСТІВ-ВІДГУКІВ І Т.П.) – ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ ТОЩО. Отже, Замовник ЖОДНОГО РАЗУ НЕ ВКАЗАВ нрмативно-правові акти та конкретні норми чинного законодавства України, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ ЛИСТ(И) ВІДГУК(И) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців. Наприклад, стосовно того ж підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, договір підряду (субпідряду), форми №КБ-3 та №КБ-2в передбачені чинним законодавством України. Відповідно, щодо них відсутні запитання. Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника НАРЕШТІ надати аргументовані відповіді на наступні запитання: 1) ЯКОЮ КОНКРЕТНО НОРМОЮ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВА НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ) ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДГУКИ (ЛИСТИ-ВІДГУКИ І Т.П.) ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ? ВКАЖІТЬ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ,ВИМОГ ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО МАЄ БУТИ В НЬОМУ ТОЩО. 2) Якщо учасник у складі тендерної пропозиції не надасть відгук(и), чи прийме Замовник рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника, тим самим порушуючи норми Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі»? Нагадуємо, відгук не передбачений чинним законодавством (якщо Змовник не доведе протилежного у своїй відповіді на вищезазначене запитання 1), а отже, згідно з ч.4. Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», його відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Звертаємо увагу учасника, що він має право звернутися за розясненнями щодо умов тендерної документації, а не законодавства в цілому, і тим паче за роз`яснення щодо прийняття ріщень замовником при розгляді тендерних пропозицій.
Наголошуємо, що на виконання вимог Закону, Замовник неодноразово надав вичерпні та обгрунтовані роз`яснення щодо включення до умов тендерної документації вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції листа-відгуку.
Також зазаначаємо, що норми ч.4. ст.16 Закону внесені замовником до п.5.2 тендерної документації, тому Ваше твердження щодо ігнорування зазаначеного пункту Замовником є умисно неправдивими. Крім того, в своєму Запиті Ви самі цитуєте зазаначену умову тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник обгрунтовано, з дотриманням норм Закону та керуючись принципами здійснення публічних закупівель, сформував тендерну документацію, в тому числі вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції листа-відгука.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку