Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Очікувана вартість
102 333 081,00 UAH
UA-2019-05-21-001697-c ● dd2b901601ba4b0a925679aae947fc95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 102 333 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 204 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 409332 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2019 15:51 |
протокол - зміни Р-66.pdf | |
03 липня 2019 15:50 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ТД капремонт Р-66 км 50+900 - км 60+000.docx | |
26 червня 2019 16:23 |
зміни Р-66.pdf | |
26 червня 2019 16:22 |
протокол Р-66.pdf |
03 липня 2019 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 липня 2019 15:51 |
протокол - зміни Р-66.pdf
|
||||
03 липня 2019 15:50 |
НОВА РЕДАКЦІЯ - 2 ТД капремонт Р-66 км 50+900 - км 60+000.docx
|
||||
26 червня 2019 16:23 |
зміни Р-66.pdf
|
||||
26 червня 2019 16:22 |
протокол Р-66.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001697-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 25 липня 2019 09:07
Вимога
щодо усунення порушення під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
висновки членів тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області вважаємо безпідставними, Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області від 19 липня 2019р. необґрунтованим, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 13:35
Служба автомобільних доріг у Луганській області розглянула Вашу вимогу від 25.07.2019 року № 541 щодо відхилення тендерної пропозиції та вважає її необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Для документального підтвердження залучення для виконання робіт машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан-копії з оригіналів договорів оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт та підтверджувати надавання кожної одиниці техніки що буде вказана Учасником у таблиці як залучена у спосіб оренди/лізингу/надання послуг.
На підтвердження залучення машин механізмів і техніки Учасник надав у складі документів до тендерної пропозиції договір оперативної оренди основних засобів № 1/01-А від 02.01.2018 року.
Відповідно до п. 8. 1 вищезазначеного договору передбачено наступне: «Цей договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку оперативної оренди, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
За пунктом 9.1 цього же договору «Строк дії договору починається з моменту його підписання та діє до 31.12.2018 р. Якщо за місяць до закінчення строку дії договору жодна сторона не виявить бажання щодо розірвання договору, то строк дії даного Договору вважається подовженими на кожний наступний рік на тих самих умовах».
Відповідно ст 284 ГКУ істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.
Тобто договором встановлено два окремих строки, для дії договору (п.9.1) та для дії оперативної оренди техніки (п.8.1).
У наданих Учасником до договору № 1/01-А від 02.01.2018 року додатках та додаткових угодах по переліку майна що передане у оперативну оренду, строк оперативної оренди, відповідно до приписів п. 8. 1 договору № 1/01-А від 02.01.2018 р., на який це майно передано Орендодавцем, не встановлений.
При переданні основних засобів складається акт приймання – передачі у довільній формі. Форма такого Акту підприємство може розробляти самостійно, але при цьому слід зазначити обов’язкові реквізити первинного документа, які передбачені п. 2 ст. 9 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996 від 22.06.2000р. та Положення «Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Строк дії договору у цілому та механізм його подовження не конкретизує чи розповсюджується цей строк на строк оперативної оренди саме означеної у переліках та актах (додатках до договору) орендованої техніки, яка буде безпосередньо залучена до виконання умов закупівлі.
Замовник вважає відсутність у ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 40090765) підтвердження строку оперативної оренди техніки невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Для документального підтвердження залучення для виконання робіт машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан-копії з оригіналів договорів оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт та підтверджувати надавання кожної одиниці техніки що буде вказана Учасником у таблиці як залучена у спосіб оренди/лізингу/надання послуг.
На підтвердження залучення машин механізмів і техніки Учасник надав у складі документів до тендерної пропозиції договір оперативної оренди основних засобів № 1/01-А від 02.01.2018 року.
Відповідно до п. 8. 1 вищезазначеного договору передбачено наступне: «Цей договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку оперативної оренди, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
За пунктом 9.1 цього же договору «Строк дії договору починається з моменту його підписання та діє до 31.12.2018 р. Якщо за місяць до закінчення строку дії договору жодна сторона не виявить бажання щодо розірвання договору, то строк дії даного Договору вважається подовженими на кожний наступний рік на тих самих умовах».
Відповідно ст 284 ГКУ істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.
Тобто договором встановлено два окремих строки, для дії договору (п.9.1) та для дії оперативної оренди техніки (п.8.1).
У наданих Учасником до договору № 1/01-А від 02.01.2018 року додатках та додаткових угодах по переліку майна що передане у оперативну оренду, строк оперативної оренди, відповідно до приписів п. 8. 1 договору № 1/01-А від 02.01.2018 р., на який це майно передано Орендодавцем, не встановлений.
При переданні основних засобів складається акт приймання – передачі у довільній формі. Форма такого Акту підприємство може розробляти самостійно, але при цьому слід зазначити обов’язкові реквізити первинного документа, які передбачені п. 2 ст. 9 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996 від 22.06.2000р. та Положення «Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Строк дії договору у цілому та механізм його подовження не конкретизує чи розповсюджується цей строк на строк оперативної оренди саме означеної у переліках та актах (додатках до договору) орендованої техніки, яка буде безпосередньо залучена до виконання умов закупівлі.
Замовник вважає відсутність у ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 40090765) підтвердження строку оперативної оренди техніки невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією.
Роз'яснення щодо вимоги Учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-21-001697-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 31 травня 2019 16:45
Дата подання: 31 травня 2019 16:45
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» вважає, що окремі її положення, умови та вимоги необґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, норми законодавства України, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію, та потребує коригування.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 22:32
рішення від 05.06.2019 № 7231 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2019 № 8140.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 17:01
рішення від 20.06.2019 № 8140.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2019 16:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
101 259 080,71
UAH з ПДВ
|
94 795 334,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
95 860 000,00
UAH з ПДВ
|
94 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТОУНСЕНД |
102 333 062,90
UAH з ПДВ
|
102 333 062,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
94 795 334,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 14:04
|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
94 999 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 14:13
|
Щодо рішення Замовника про розірвання договору.pdf | укладений |
04 грудня 2020 14:10
|
НАКАЗ.pdf | укладений |
04 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 16:28
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 17:16
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 13:14
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:25
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 16:39
|
договір № 32-2019.pdf | укладений |
06 серпня 2019 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із необхідністю усунення помилки у написанні ціни договору та у зв'язку із зміною платіжних реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 32-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Календарного плану робіт (послуг) та до Календарного плану фінансування робіт (послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 32-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із змінами у плануванні бюджетних асигнувань на фінансування робіт (послуг) ремонту та дорожнього будівництва Сторони погодились викласти п.3.1 в наступній редакції: « 3.1 Загальна договірна ціна, узгоджена сторонами складає: 94 999 000,00 (дев’яносто чотири мільйона дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч) грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ 20%». Договірна ціна є динамічною та визначається виходячи з фактичного фінансування, на підставі договірної ціни (Додаток № 1 до договору) і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. На 2019 рік складає - 1 568 301 грн. 90 коп. (один мільйон п’ятсот шістдесят вісім тисяч триста одна грн. 90 коп.) в том числі ПДВ 20%. На 2020 рік – 93 430 698 грн. 10 коп (дев’яносто три мільйона чотириста тридцять тисяч шістсот дев’яносто вісім грн. 10 коп.), в тому числі ПДВ 20% |
Номер договору про закупівлю: | 32-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 32-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 серпня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 568 301,90
UAH (в тому числі ПДВ 261 383,65 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Наказ № 283 від 09.11.2020 |