ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Очікувана вартість
102 333 081,00 UAH
UA-2019-05-21-001697-c dd2b901601ba4b0a925679aae947fc95
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 25903424
Вебсайт замовника: http://lg.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна, Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70
Контактна особа замовника: Мажар Юлія Олександрівна
380645242037
tender.avtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:40
Очікувана вартість: 102 333 081,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 409 332,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 204 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 50+900 – км 60+000, Луганська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-001697-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 25 липня 2019 09:07
Вимога щодо усунення порушення під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
висновки членів тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області вважаємо безпідставними, Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Луганській області від 19 липня 2019р. необґрунтованим, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 13:35
Служба автомобільних доріг у Луганській області розглянула Вашу вимогу від 25.07.2019 року № 541 щодо відхилення тендерної пропозиції та вважає її необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Для документального підтвердження залучення для виконання робіт машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають скан-копії з оригіналів договорів оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт та підтверджувати надавання кожної одиниці техніки що буде вказана Учасником у таблиці як залучена у спосіб оренди/лізингу/надання послуг.

На підтвердження залучення машин механізмів і техніки Учасник надав у складі документів до тендерної пропозиції договір оперативної оренди основних засобів № 1/01-А від 02.01.2018 року.

Відповідно до п. 8. 1 вищезазначеного договору передбачено наступне: «Цей договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку оперативної оренди, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
За пунктом 9.1 цього же договору «Строк дії договору починається з моменту його підписання та діє до 31.12.2018 р. Якщо за місяць до закінчення строку дії договору жодна сторона не виявить бажання щодо розірвання договору, то строк дії даного Договору вважається подовженими на кожний наступний рік на тих самих умовах».
Відповідно ст 284 ГКУ істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Тобто договором встановлено два окремих строки, для дії договору (п.9.1) та для дії оперативної оренди техніки (п.8.1).

У наданих Учасником до договору № 1/01-А від 02.01.2018 року додатках та додаткових угодах по переліку майна що передане у оперативну оренду, строк оперативної оренди, відповідно до приписів п. 8. 1 договору № 1/01-А від 02.01.2018 р., на який це майно передано Орендодавцем, не встановлений.
При переданні основних засобів складається акт приймання – передачі у довільній формі. Форма такого Акту підприємство може розробляти самостійно, але при цьому слід зазначити обов’язкові реквізити первинного документа, які передбачені п. 2 ст. 9 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996 від 22.06.2000р. та Положення «Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Строк дії договору у цілому та механізм його подовження не конкретизує чи розповсюджується цей строк на строк оперативної оренди саме означеної у переліках та актах (додатках до договору) орендованої техніки, яка буде безпосередньо залучена до виконання умов закупівлі.
Замовник вважає відсутність у ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 40090765) підтвердження строку оперативної оренди техніки невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям встановленим ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Роз'яснення щодо вимоги Учасника

Документи подані скаржником

25 липня 2019 09:07
Вимога.PDF

Документи

29 липня 2019 13:31
відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-21-001697-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 31 травня 2019 16:45
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» вважає, що окремі її положення, умови та вимоги необґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, норми законодавства України, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію, та потребує коригування.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 22:32
рішення від 05.06.2019 № 7231 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 22:32
рішення від 20.06.2019 № 8140.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 22:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

26 червня 2019 16:25
протокол Р-66.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 101 259 080,71
UAH з ПДВ
94 795 334,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 95 860 000,00
UAH з ПДВ
94 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТОУНСЕНД 102 333 062,90
UAH з ПДВ
102 333 062,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 14:00
документи переможця
23 липня 2019 19:22
аукціон
11 липня 2019 13:53
sign.p7s
11 липня 2019 13:52
кв3.rar
11 липня 2019 13:52
тех частина.zip
11 липня 2019 13:52
21_24.rar
11 липня 2019 13:52
1_20.rar

Публічні документи

09 липня 2019 17:45
sign.p7s
09 липня 2019 17:43
технічна частина.rar
09 липня 2019 17:43
БГ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Відхилено 94 795 334,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:04
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 94 999 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
94 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 серпня 2019 16:39
договір № 32-2019.pdf укладений
06 серпня 2019 16:39
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 13:25
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із необхідністю усунення помилки у написанні ціни договору та у зв'язку із зміною платіжних реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 32-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку