Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Інтерактивний комплекс (у складі інтерактивна дошка та проектор)» - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
740 600,00 UAH
UA-2019-05-21-001683-a ● 110683c3b27749eaae9629b61e67feb7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯСИНУВАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142767 |
Місцезнаходження: | 86020, Україна , Донецька обл., Очеретино, ул.Набережная,12 |
Контактна особа: |
Киричок Світлана +380996726478,+380996800848 pase4nikova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 15:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 15:45 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 740 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 703,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
«Інтерактивний комплекс (у складі інтерактивна дошка та проектор)» - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
86020, Україна, Донецька область, смт.Очеретине, вул.Набережна 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Гарантія: | 10% |
більше 36 місяців: | 10% |
від 24-36 місяців: | 5% |
меньше 24 місяців: | 0% |
Термін виконання: | 10% |
меньше 10 днів: | 10% |
10-30 днів: | 5% |
більше 30 днів: | 0% |
06 червня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:01 |
ТД інтерактивний комплекс.doc |
06 червня 2019 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2019 15:01 |
ТД інтерактивний комплекс.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 23 травня 2019 09:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис. 2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Монтаж
Дата подання: 22 травня 2019 15:38
Дата відповіді: 23 травня 2019 09:50
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж інтерактивних комплектів?
Відповідь: Доброго дня! Монтаж інтерактивних комплектів не потрібен!
Уточнення
Дата подання: 22 травня 2019 15:43
Дата відповіді: 23 травня 2019 10:01
Шановний Замовник! В технічній частині до інтерактивної дошки зазначено:
Розмір робочої області: 1660х1282 мм
Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки, що мають розмір робочої області 1670 мм х 1175 мм?
Відповідь: Характиристики товару повинні відповідати вимогам у Додатку № 4 до ТД закупівлі або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці!
Сервісний центр
Дата подання: 22 травня 2019 17:20
Дата відповіді: 06 червня 2019 11:51
Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, що мають сервісний центр не в Донецькій області, а в суміжних областях, наприклад в м.Харків, Запоріжжя, Дніпро?
Наявність сервісного центру в одній області є дискримінаційною вимогою та звужує коло учасників, так як взяти участь у закупівлі можуть лише місцеві компанії.
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо сервісного центру. Також хочемо зауважити, що у випадку гарантійного обслуговування великогабаритний товар доставляється у сервісний центр за рахунок Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність сервісного центру згідно додатку№1 до тендерної документації закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001683-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 червня 2019 16:08
СКАРГА
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо вернути пропозицію ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ на розгляд! Зміна директора - це не привід для дискваліфікації Учасника.
Установчі документи на ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ з новим директором датовані від 14.06 (а саме Виписка з Єдиного державного реєстру). Тобто юридично поки юрист не підготував всі нові установчі документи, підписувати тендерну пропозиції могла директор Лапа Ірина Ієрофіївна.
Надана нами Виписка з Єдиного державного реєстру з новим директором від 14.06. Та опис документів, які надав ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ юристу для зміни установчих документів від 12.06.
На момент подання тендерної пропозиції документи підписувала Лапа І.І. Нові установчі документи на нового директора - датовані 14.06. Та з 14.06 юридично у всіх установчих документах - новий директор Глушан О.В.
Вважаємо, що немає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника!
Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", в іншому випадку будемо звертатись до АМКУ та контролюючих органів!
Також вимагаємо обгрунтувати дискваліфікацію ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ згідно з Законодавством України!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо вернути пропозицію ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ на розгляд! Зміна директора - це не привід для дискваліфікації Учасника.
Установчі документи на ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ з новим директором датовані від 14.06 (а саме Виписка з Єдиного державного реєстру). Тобто юридично поки юрист не підготував всі нові установчі документи, підписувати тендерну пропозиції могла директор Лапа Ірина Ієрофіївна.
Надана нами Виписка з Єдиного державного реєстру з новим директором від 14.06. Та опис документів, які надав ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ юристу для зміни установчих документів від 12.06.
На момент подання тендерної пропозиції документи підписувала Лапа І.І. Нові установчі документи на нового директора - датовані 14.06. Та з 14.06 юридично у всіх установчих документах - новий директор Глушан О.В.
Вважаємо, що немає підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника!
Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", в іншому випадку будемо звертатись до АМКУ та контролюючих органів!
Також вимагаємо обгрунтувати дискваліфікацію ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ згідно з Законодавством України!
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 268 800 | Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
558 600,00
UAH з ПДВ
|
558 600,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 496 533.33 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД" |
738 751,44
UAH з ПДВ
|
738 751,44
UAH з ПДВ
|
1.1875 | 622 106.48 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. #2730909875 |
Відхилено |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 13:48
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
558 600,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 15:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД" #32197899 |
Відхилено |
738 751,44
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 11:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 червня 2019 11:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі