Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
91 700,00 UAH
UA-2019-05-21-001362-c ● 24e9259fcd0d4822a6b8410dda7c1661
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199418 |
Вебсайт: | http://ukr.net |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2 |
Контактна особа: |
Якусевич Олена Михайлівна 380444030701 pmcd3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 91 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 917,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Петра Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2019
—
07 червня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:12 |
Договір проект товар.docx |
21 травня 2019 15:11 |
Оголошення офісні меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 22 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:07
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються на загальних підставах. До пропозиції ФОП неплатника ПДВ сума ПДВ при оцінці не додається і порівняння відбувається за кінцевою сумою пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001362-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Компанія "Девайс-Центр", Код ЄДРПОУ:37402943
Дата подання: 10 червня 2019 11:47
скарга
1. Протокол рішення засідання тендерної комісії ЦПМСД № 3 Святошинського району - не дійсний! (не має підписів жодного членів комісії)
2. При підписуванні Договору Замовник змінив умови торгів, які відбулися. А саме:
в п. 1: Стіл кутовий - конструкція Замовником була змінена на Т-образную з приставним елементом на хромованих опорах
п. 2: Тумба на 3 висувних ящика - змінена конструкція на мобільную тумбу
п. 8: Стіл з тумбою - конструкція Замовником була змінена на стіл з приставним столом та окремою мобільною тумбою і т. п.
3. Тендерний комітет в особі Голови комітету Якусевич О.М. (6.06.19) при уточненні конструкцій, розмірів та кольору меблів, повідомила, що результати торгів будуть скосовані в зв'язку зі змінами технічного завдання. На справді 10.16.19 Замовником на тендерному майданчику в 10:13 було розміщено одне рішення, в той самий час було розміщене інше рішення, яке не відповідає першому, а потім в 10:34 було розміщено рішення про дискваліфікацію.
ПП "Компанія "Девайс-Центр" залишає за собою право звернутися до структур АМКУ на підставі некорректного та обманного відношення до Учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
2. При підписуванні Договору Замовник змінив умови торгів, які відбулися. А саме:
в п. 1: Стіл кутовий - конструкція Замовником була змінена на Т-образную з приставним елементом на хромованих опорах
п. 2: Тумба на 3 висувних ящика - змінена конструкція на мобільную тумбу
п. 8: Стіл з тумбою - конструкція Замовником була змінена на стіл з приставним столом та окремою мобільною тумбою і т. п.
3. Тендерний комітет в особі Голови комітету Якусевич О.М. (6.06.19) при уточненні конструкцій, розмірів та кольору меблів, повідомила, що результати торгів будуть скосовані в зв'язку зі змінами технічного завдання. На справді 10.16.19 Замовником на тендерному майданчику в 10:13 було розміщено одне рішення, в той самий час було розміщене інше рішення, яке не відповідає першому, а потім в 10:34 було розміщено рішення про дискваліфікацію.
ПП "Компанія "Девайс-Центр" залишає за собою право звернутися до структур АМКУ на підставі некорректного та обманного відношення до Учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2019 12:14
1. Документи рішення про допороговим закупівлям, згідно Інструкції, завантажується окремим файлом з відповідною інформацією. Представник ПП «Компанія «Девайс-Центр» при знятті замірів офісних меблів поводився емоційно та некоректно. Уточнення та питання від учасника приймаються під час періоду уточнень.
2. Представник ПП «Компанія «Девайс-Центр» повідомив про відмову в підписанні договору.
3. Рішення про відміну торгів приймається не одноосібно головою комітету, а рішенням комітету. В даному випадку було рішення не відміняти торги, а розглянути пропозиції інших учасників.
2. Представник ПП «Компанія «Девайс-Центр» повідомив про відмову в підписанні договору.
3. Рішення про відміну торгів приймається не одноосібно головою комітету, а рішенням комітету. В даному випадку було рішення не відміняти торги, а розглянути пропозиції інших учасників.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001362-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Компанія "Девайс-Центр", Код ЄДРПОУ:37402943
Дата подання: 10 червня 2019 12:46
cкарга
У відповіді Замовника ні якої конкретики ні по жодному пункту скарги. Надаємо всю інформацію до відповідних органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2019 13:46
Ваше звернення розглянуто. Відповідь надана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Компанія "Девайс-Центр" |
53 916,00
UAH з ПДВ
|
53 916,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЄФАНОВ О. А. |
87 424,44
UAH з ПДВ
|
87 424,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
91 699,08
UAH з ПДВ
|
91 699,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Компанія "Девайс-Центр" #37402943 |
Рішення скасоване |
53 916,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 10:08
|
ПП "Компанія "Девайс-Центр" #37402943 |
Рішення скасоване |
53 916,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 10:11
|
ПП "Компанія "Девайс-Центр" #37402943 |
Відхилено |
53 916,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 10:32
|
ФОП ЄФАНОВ О. А. #2796500034 |
Переможець |
87 424,44
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Офісні меблі.pdf | укладений |
14 червня 2019 12:38
|