Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівка рентгенівська (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-05-21-001308-c ● e32c89ba99a2426f813d9bda9e4610eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996651 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Я. Стецька,3 |
Контактна особа: |
Чуловський Ярослав Богданович 380322602103 4kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 упаковка
Плівка рентгенівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79011, Україна, Львівська область, Львів, Снопківська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 14:37 |
Документація .doc |
24 травня 2019 14:37 |
Документація .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001308-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 22 травня 2019 20:14
вимога
порушення закону
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2019 14:44
Закупівля «Плівка рентгенівська» (UA-2019-05-21-001308-c) проводиться відповідно до Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.2 розділу ІІ Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником внесено зміни в документацію, а саме:
- Видалено «Замовник має право не розглядати пропозиції учасників, які будуть пропонувати аналоги товару, оскільки аналог не допускається».
- Доповнено п.9 «У разі подання Учасником аналогу, обов’язково надати порівняльну характеристику аналогу та товару, що визначено в Додатку 1 Медико-технічні вимоги».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2 розділу ІІ Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником внесено зміни в документацію, а саме:
- Видалено «Замовник має право не розглядати пропозиції учасників, які будуть пропонувати аналоги товару, оскільки аналог не допускається».
- Доповнено п.9 «У разі подання Учасником аналогу, обов’язково надати порівняльну характеристику аналогу та товару, що визначено в Додатку 1 Медико-технічні вимоги».
У відповідь на вимогу UA-2019-05-21-001308-c.c1 від 22.05.2019 Замовник повідомляє.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
34 278,52
UAH з ПДВ
|
32 050,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОТІЙ О.М. |
34 107,00
UAH з ПДВ
|
34 107,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" |
52 654,13
UAH з ПДВ
|
52 654,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
32 050,78
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 13:56
|
договір0474 19-2220.pdf | укладений |
05 червня 2019 17:07
|