Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасаду в адміністративно-побутовому корпусі ВНЗ Київського міського медичного коледжу, вул. Братиславська, 5).
Очікувана вартість
2 570 980,00 UAH
UA-2019-05-21-001224-c 27ce0eaead784bf7a10975cb4d348d47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаблій Володимир Іванович

380445189429 vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Вебсайт: http://kmmk.net.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Шаблій Володимир Іванович
380445189429
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 13:45
Очікувана вартість: 2 570 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення фасаду в адміністративно-побутовому корпусі ВНЗ Київського міського медичного коледжу, вул. Братиславська, 5, відповідно Технічного завдання (Додаток №2 Тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 14:48
Тенд. документація 1.docx
21 травня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 травня 2019 09:35
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:30
Доброго дня! Просимо Замовника внести зміни до тендної документації, а саме Додатку 1 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", задля уникнення дискримінаціїї Учасників та додержання вимог чинного законодавства. У п.1.11 серед іншого вимагається надати "копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці", проте повідомляємо, що постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, якою внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких, зокрема, змінено перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідно отримувати дозвіл та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, не відміняє раніше видані Дозволи на проведення робіт з підвищеної небезпеки. Відповідно до чинного законодавства з питань охорони праці, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, необхідно отримувати у раза відсутності або закінчення терміну дії Дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки. Зважаючи на вище зазначене, просимо Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти п.1.11 Додатку №1 у наступній редакції: "1.11. Копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками.(підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним), та копія дозволу для проведення робіт підвищеної небезпеки/ або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: гідно Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Виконуються такі роботи:
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Роботи верхолазні та скелелазні.

Вищевказаний перелік робіт міститься в технічному завданні Замовника.
Разом з тим повідомляємо, у разі якщо Учасник вважає що не повинен надавати документ, вказаний у ТД, такий Учасник надає пояснення, з посиланням на законодавство.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР" 2 570 968,76
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕОТАН" 2 560 000,00
UAH з ПДВ
2 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 12:48
Довідка.zip
18 червня 2019 12:48
Довідка (1).zip
18 червня 2019 12:48
МВС.pdf
05 червня 2019 14:56
Підтвердження МТБ.pdf
05 червня 2019 14:56
перелік працівників.pdf
05 червня 2019 14:56
Паспорта та гарантії.pdf
05 червня 2019 14:56
Накази дипломи.pdf
05 червня 2019 14:56
мтб (2).pdf
05 червня 2019 14:56
мтб (1).pdf
05 червня 2019 14:56
Кошторис елінвар.pdf
05 червня 2019 14:56
київаудит.pdf
05 червня 2019 14:56
Документ_ЄДР_1005410998.zip
05 червня 2019 14:56
гарантійний.pdf
05 червня 2019 14:56
відомості.pdf
05 червня 2019 14:56
Аналогічні Договора.pdf
05 червня 2019 14:56
аванс.pdf
05 червня 2019 14:56
46.imd
05 червня 2019 14:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 17:07
МТБ.jpg
04 червня 2019 17:07
Доки по працівникам.rar
04 червня 2019 17:07
Статут.pdf
04 червня 2019 17:07
ПДВ.pdf
04 червня 2019 17:07
Наказ про призначення.pdf
04 червня 2019 17:07
Виписка.pdf
04 червня 2019 17:07
10.pdf
04 червня 2019 17:07
8.pdf
04 червня 2019 17:07
7.pdf
04 червня 2019 17:07
6.pdf
04 червня 2019 17:07
5.pdf
04 червня 2019 17:07
4.pdf
04 червня 2019 17:07
3.pdf
04 червня 2019 17:07
2.pdf
04 червня 2019 17:07
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІНВАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕОТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
Переможець 2 550 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:17

Документи

10 червня 2019 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:14
Дод угода №3.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 13:06
Дод угода №2.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:37
Дод угода №1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:41
Договір.pdf укладений
26 червня 2019 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, відповідно фактичному об"єму виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 25/06
Договір:
Номер додаткової угоди: №1. №2,№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 505 395,23
UAH (в тому числі ПДВ 417 565,87 UAH)