Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з утеплення фасаду в адміністративно-побутовому корпусі ВНЗ Київського міського медичного коледжу, вул. Братиславська, 5).
Очікувана вартість
2 570 980,00 UAH
UA-2019-05-21-001224-c ● 27ce0eaead784bf7a10975cb4d348d47
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 05416136 |
Вебсайт: | http://kmmk.net.ua |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5 |
Контактна особа: |
Шаблій Володимир Іванович 380445189429 vh07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 2 570 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення фасаду в адміністративно-побутовому корпусі ВНЗ Київського міського медичного коледжу, вул. Братиславська, 5, відповідно Технічного завдання (Додаток №2 Тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 14:48 |
Тенд. документація 1.docx | |
21 травня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 травня 2019 09:35
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:30
Доброго дня!
Просимо Замовника внести зміни до тендної документації, а саме Додатку 1 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", задля уникнення дискримінаціїї Учасників та додержання вимог чинного законодавства. У п.1.11 серед іншого вимагається надати "копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці", проте повідомляємо, що постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, якою внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких, зокрема, змінено перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідно отримувати дозвіл та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, не відміняє раніше видані Дозволи на проведення робіт з підвищеної небезпеки.
Відповідно до чинного законодавства з питань охорони праці, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, необхідно отримувати у раза відсутності або закінчення терміну дії Дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки.
Зважаючи на вище зазначене, просимо Замовника внести зміни у Тендерну документацію та викласти п.1.11 Додатку №1 у наступній редакції:
"1.11. Копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками.(підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним), та копія дозволу для проведення робіт підвищеної небезпеки/ або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: гідно Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Виконуються такі роботи:
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Роботи верхолазні та скелелазні.
Вищевказаний перелік робіт міститься в технічному завданні Замовника.
Разом з тим повідомляємо, у разі якщо Учасник вважає що не повинен надавати документ, вказаний у ТД, такий Учасник надає пояснення, з посиланням на законодавство.
Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Роботи верхолазні та скелелазні.
Вищевказаний перелік робіт міститься в технічному завданні Замовника.
Разом з тим повідомляємо, у разі якщо Учасник вважає що не повинен надавати документ, вказаний у ТД, такий Учасник надає пояснення, з посиланням на законодавство.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІНВАР" |
2 570 968,76
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЕОТАН" |
2 560 000,00
UAH з ПДВ
|
2 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІНВАР" #38095998 |
Переможець |
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:14
|
Дод угода №3.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:06
|
Дод угода №2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:37
|
Дод угода №1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 09:41
|
Договір.pdf | укладений |
26 червня 2019 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору, відповідно фактичному об"єму виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 25/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1. №2,№3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |