Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Соборності ПВ 4526, ПВ-4602, ПВ-4403 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 247 998,00 UAH
UA-2019-05-21-001150-c f7a2186dff60493f949e5e29d7b5a949
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 13:47
Очікувана вартість: 6 247 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Соборності ПВ 4526, ПВ-4602, ПВ-4403 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, просп. Соборності ПВ 4526, ПВ-4602, ПВ-4403 у Дніпровському районі м. Києва. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:54
Тендерна документація з закресленнями.doc
03 червня 2019 16:54
Повідомлення учасникам.pdf
03 червня 2019 16:53
Тендерна документація зі змінами від 03.06.2019.doc
03 червня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:54
Тендерна документація з закресленнями.doc
03 червня 2019 16:54
Повідомлення учасникам.pdf
03 червня 2019 16:53
Тендерна документація зі змінами від 03.06.2019.doc
21 травня 2019 14:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дані для виконання вимог додатку 1
Дата подання: 24 травня 2019 09:28
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:44
Шановний замовник! Для виконання умов тендерної документації визначених у додатку 1, а саме надати світлотехнічний розрахунок при використанні еквівалента матеріалів, просимо чітко зазначити: 1. Габарити вулиці по даній закупівлі; 2. Кількість полос, їх ширина на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 3. Наявність та габарити зелених насаджень тротуарів та велодоріжок даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 4. Місце установки опори щодо дорожнього полотна на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 5. Відстань між опорами на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 6. Ширину проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 7. Відстань опори від проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 8. Висоту опори на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 9. Висоту кронштейна який буде змонтовано на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 10. Довжину кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 11. Кут нахилу кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовник надає Учаснику для розрахунку ціни його пропозиції відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними цінами або без них, або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції окремих видів капітальних ремонтів, до яких і відноситься предмет закупівлі, Замовник надає Дефектний акт.
Додаток 1 тендерної документації містить загальні вимоги до виконання робіт, технічний опис основних матеріалів та дефектний акт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Що стосується додаткової інформації по об’єкту капітального ремонту, які необхідні для здійснення світлотехнічних розрахунків повідомляємо наступне: об’єкт капітального ремонту є загальнодоступний, при капітальному ремонті такого типу поліпшуються виключно експлуатаційні показники, інші параметри об’єкта капітального ремонту не змінюються. Враховуючи, що даний розрахунок робиться по фактичних параметрах існуючого об’єкта, які є в загальному доступі, то фактичні параметри даного об’єкту може виміряти кожен зацікавлений спеціаліст відповідної кваліфікації, в тому числі і Учасника, за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів..
У випадку заміни опор та кронштейнів у межах капітального ремонту, їх параметри зазначаються в дефектному акті, який надається Замовником в складі тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-001150-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 23 травня 2019 14:50
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника.
Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 18:30
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення

Документи

27 травня 2019 18:22
Учасникам процедури.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 6 060 558,06
UAH з ПДВ
6 028 558,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 6 031 033,88
UAH з ПДВ
6 031 033,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 6 040 500,30
UAH з ПДВ
6 040 500,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 10:47
Електронний підпис
20 червня 2019 10:39
Цінова Соборності.pdf
20 червня 2019 09:59
Довідка МВД.pdf
20 червня 2019 09:59
Довідка ДФС.pdf
11 червня 2019 09:07
Електронний підпис
10 червня 2019 17:02
9 Довідка винагорода.pdf
10 червня 2019 17:02
8 Лист відгук.pdf
10 червня 2019 17:02
6 Довідка працівники.pdf
10 червня 2019 17:02
55 Наказ 1 на бух.pdf
10 червня 2019 17:02
52 Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2019 17:02
50 Довідка документи.pdf
10 червня 2019 17:02
49 Довідка роботи.pdf
10 червня 2019 17:02
48 Гарантійний строк.pdf
10 червня 2019 17:02
47 Гарантійний дозволи.pdf
10 червня 2019 17:02
46 Захист довкілля.pdf
10 червня 2019 17:02
44 Технічне завдання.pdf
10 червня 2019 17:02
43 Гарантійний 90 днів.pdf
10 червня 2019 17:02
41 Факт отримання згоди.pdf
10 червня 2019 17:02
38 Згода з дог забезпеч.pdf
10 червня 2019 17:02
36 Гарантійний лист.pdf
10 червня 2019 17:02
33 Лист цінні папери.pdf
10 червня 2019 17:02
32 Претензійні вимоги.pdf
10 червня 2019 17:02
31 Оперативні санкції.pdf
10 червня 2019 17:02
30 Довідка щодо санкцій.pdf
10 червня 2019 17:02
3 Довідка МТБ.pdf
10 червня 2019 17:01
28 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 червня 2019 17:01
20 Посадова особа.pdf
10 червня 2019 17:01
2 Довідка склад офіс.pdf
10 червня 2019 17:01
19 Право підпису.pdf
10 червня 2019 17:01
18 Довідка податки.pdf
10 червня 2019 17:01
16 Довідка бенефіціар.pdf
10 червня 2019 17:01
15 Довідка банкрутство.pdf
10 червня 2019 17:01
13 Довідка судимість.pdf
10 червня 2019 17:01
11 Довідка корупція.pdf
10 червня 2019 17:01
10 Довідка ЄДР.pdf
10 червня 2019 17:01
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 17:39
Електронний підпис
10 червня 2019 17:12
250 цінова пропозиція.pdf
10 червня 2019 17:12
238 гарантійний лист 2.pdf
10 червня 2019 17:12
249 технічне завдання.pdf
10 червня 2019 17:12
244 згода з договором 2.pdf
10 червня 2019 17:12
243 згода з договором.pdf
10 червня 2019 17:12
241 отримання згоди.pdf
10 червня 2019 17:12
240 - збереження 90 днів.pdf
10 червня 2019 17:12
251_Матеріали_основні.pdf
10 червня 2019 17:12
215 гарантійний лист 1.pdf
10 червня 2019 17:12
224 про санкції.pdf
10 червня 2019 17:12
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 червня 2019 17:12
Код доступу (опис).pdf
10 червня 2019 17:12
Статут БАК Україна.pdf
10 червня 2019 17:12
Протокол ЗЗУ.pdf
10 червня 2019 17:12
Протокол НР.PDF
10 червня 2019 17:12
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
10 червня 2019 17:12
Протокол _ 1.pdf
10 червня 2019 17:12
Відгук Представництво.pdf
10 червня 2019 17:11
Договір_оренди_БМ.pdf
10 червня 2019 17:11
219 наявність буд машин.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 09:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2019 09:43
Ліцензія.pdf
11 червня 2019 09:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2019 09:42
Технічне завдання.pdf
11 червня 2019 09:42
Довідки учасника.pdf
11 червня 2019 09:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
Переможець 6 028 558,05
UAH з ПДВ
18 червня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
6 028 558,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 18:09
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:02
ДУ №2 від 20.12.2019 р. до Дог. №82-КР від 05.07.2019 р..pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:02
ДУ №1 до 82-КР від 05.07.2019.pdf зміни до договору
05 липня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:52
Договір №82-КР від 05.07.2019.pdf укладений
05 липня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.4.1.13. – п.4.1.15. розділу 4 Договору підряду в наступній редакції: «4.1.13. у випадку виникнення необхідності внесення змін у проектну документацію, узгоджувати ці питання із Замовником та автором проекту; 4.1.14. забезпечити виробничий контроль якості виконання Робіт, у тому числі субпідрядними організаціями, з занесенням його результатів до загального журналу робіт, який Підрядник повинен постійно мати на місті виконання Робіт і вести його відповідно до вказівок ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»; 4.1.15. здати закінчені Роботи відповідно до умов цього Договору;» 2. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 1808567,42(Один мільйон вісімсот вісім тисяч п’ятсот шістдесят сім грн. 42 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 82-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 5962077,84 (П'ять мільйонів дев'ятсот шістдесят дві тисячі сімдесят сім грн. 84 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 993679,64 (Дев'ятсот дев'яносто три тисячі шістсот сімдесят дев'ять грн. 64 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5962077,84 (П'ять мільйонів дев'ятсот шістдесят дві тисячі сімдесят сім грн. 84 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 993679,64 (Дев'ятсот дев'яносто три тисячі шістсот сімдесят дев'ять грн. 64 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 82-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 962 077,84
UAH (в тому числі ПДВ 993 679,64 UAH)