Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ
Очікувана вартість
336 899,00 UAH
UA-2019-05-21-001017-c 94180b729c294ec5a8d9444dbde11290
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження замовника: 80103, Україна, Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа замовника: Щеглова Юлія Петрівна
+380639902657
julia90pavluk@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 13:51
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 13:51
Очікувана вартість: 336 899,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 684,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, заклади освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 травня 2019 17:26
Електронний цифровий підпис
21 травня 2019 13:46
технічне завдання.docx
21 травня 2019 13:46
Проект договору.docx
21 травня 2019 13:46
ТД на робоче місце вчителя 2019р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:43
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент".
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 22 травня 2019 17:35
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:37
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом відділу освіти Червоноградської міської ради було розглянуто Ваше звернення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю : Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ.З цього приводу повідоляємо Вам наступне:
Замовник не вимагає від учасників встановлення операційної системи Windows 10 Pro саме в варіанті OEM.
Оскільки ми закуповуємо комп'ютерну техніку для 14 закладів освіти , відповідно програмне забезпечення повинне бути надане на кожен комп’ютер окремо. Дякуємо за розіміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 335 700,60
UAH з ПДВ
335 700,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 13:27
Технічне завдання.pdf
06 червня 2019 13:27
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2019 13:27
Статут 2017..pdf
06 червня 2019 13:27
Сервісний центр.pdf
06 червня 2019 13:27
Протокол 2017.pdf
06 червня 2019 13:27
паспорт Фігун.pdf
06 червня 2019 13:27
Наказ на призначення.pdf
06 червня 2019 13:27
Наказ Директор 2.pdf
06 червня 2019 13:27
Лист згода.pdf
06 червня 2019 13:27
Довіреність.pdf
06 червня 2019 13:27
Довідка ст 17.pdf
06 червня 2019 13:27
Довідка договір.pdf
06 червня 2019 13:27
Гарантійний лист.pdf
06 червня 2019 13:27
Відгук.pdf
06 червня 2019 13:27
Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 13:27
Витяг Леополіс 17.01.2019.pdf
06 червня 2019 13:27
Виписка з ЭДРПОУ.pdf
06 червня 2019 13:27
Банін Копія вірна.pdf
06 червня 2019 13:27
Аналогічний договір.pdf
06 червня 2019 13:27
Авторизацыйний лист 2.pdf
06 червня 2019 13:27
Авторизаційнй лист.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 червня 2019 13:51
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку