Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів ДК 021:2015 – 60130000-8
(Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень медичного персоналу ЦПМСД №2 Оболонського району м. Києва для надання медичних послуг населенню в межах м. Києва).
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000901-c ● a3f609138e50417cb2e8f3f4eb5502ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 23379143 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua/content/medychni-zaklady-obolonskogo-rayonu.html |
Місцезнаходження: | 04200, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8 |
Контактна особа: |
Сорочук Наталія Олександрівна 380444269657 oblpol3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,91% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Вимоги до учасників та до предмету закупівлі зазначено в тендерній докуметації та додатках до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень медичного персоналу ЦПМСД №2 Оболонського району м. Києва для надання медичних послуг населенню в межах м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04200, Україна, Київська область, Київ, проспект Мінський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяоплата, щомісячно протягом 10 робочих днів після підписання акту надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:44 |
Оголошення (послуги спец. автомоб. перевезень).pdf | |
21 травня 2019 13:09 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
21 травня 2019 13:08 |
Додаток 2 .Ст.16, Ст.17.docx | |
21 травня 2019 13:08 |
Додаток 3. Технічні вимоги.docx | |
21 травня 2019 13:08 |
ТД транспорт 2019 відкриті торги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
II. Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону
Дата подання: 22 травня 2019 12:27
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:15
Чим передбачено надання у допороговій закупівлі документів для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону? Просимо виключити розділ 2 додатку 2
Відповідь: Замовник проводить закупівлю за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені в статті 17 цього Закону та інформацію про спосіб їх документального підтвердження, що і зроблено в нашій тендерній документації.
п. 3.2. Додатку 2
Дата подання: 22 травня 2019 12:34
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:14
Чи можливо не надання наказів або витягів з наказу про прийняття водіїв на роботу та копії трудових книжок, оскільки це є інформацією з обмеженим доступом
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи із СПЕЦИФІКИ предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до змісту ТД замовником для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати та надати перелічені в ній документи .
Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
Володільцем бази персональних даних є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи із СПЕЦИФІКИ предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до змісту ТД замовником для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати та надати перелічені в ній документи .
Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
Володільцем бази персональних даних є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки.
розділ 2 додатку 2
Дата подання: 23 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 23 травня 2019 14:30
Відповідно статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі",
Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Ваша очікувана вартість 110 тисяч грн, отже ви проводите допорогову закупівлю, а в таких закупувлях розділ 2 додатку 2 не є обов`язковим. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та хочемо запевнити Вас , що наш тендерний комітет знає та дотримується положень чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 6 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт та послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Процедуру Відкриті торги обрано в зв’язку з тим що по коду ДК 021:2015: 60130000-8 загальна річна сума перевищує 200 тисяч грн.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені в статті 17 цього Закону та інформацію про спосіб їх документального підтвердження, отже, наша тендерна документація відповідає вимогам цього Закону.
Процедуру Відкриті торги обрано в зв’язку з тим що по коду ДК 021:2015: 60130000-8 загальна річна сума перевищує 200 тисяч грн.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені в статті 17 цього Закону та інформацію про спосіб їх документального підтвердження, отже, наша тендерна документація відповідає вимогам цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КО "Київмедспецтранс" |
104 393,90
UAH з ПДВ
|
104 393,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА » |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КО "Київмедспецтранс" #01993807 |
Переможець |
104 393,90
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 19:01
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 12:58
|
Договір 18-3-2019 медавтотранс.pdf | укладений |
27 червня 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 6.2 Договору №18-3-2019 від 27.06.2019 продовжено термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік (до 31.01.2020) |
Номер договору про закупівлю: | 18/3/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №18-3-2019 від 27.06.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 6.2 Договору №18/3/2019 продовжено термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року (до 31.01.2020) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі. Сума договору становить: 125271,90 грн. в тому числі за рахунок коштів 2019 року – 104393,90 грн, за рахунок коштів 2020 року – 20878,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 18/3/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №18/3/2019 від 27.06.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |