Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів ДК 021:2015 – 60130000-8 (Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень медичного персоналу ЦПМСД №2 Оболонського району м. Києва для надання медичних послуг населенню в межах м. Києва).
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000901-c a3f609138e50417cb2e8f3f4eb5502ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочук Наталія Олександрівна

380444269657 oblpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 23379143
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/content/medychni-zaklady-obolonskogo-rayonu.html
Місцезнаходження: 04200, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8
Контактна особа: Сорочук Наталія Олександрівна
380444269657
oblpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 14:32
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Вимоги до учасників та до предмету закупівлі зазначено в тендерній докуметації та додатках до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень медичного персоналу ЦПМСД №2 Оболонського району м. Києва для надання медичних послуг населенню в межах м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04200, Україна, Київська область, Київ, проспект Мінський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяоплата, щомісячно протягом 10 робочих днів після підписання акту надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:44
Оголошення (послуги спец. автомоб. перевезень).pdf
21 травня 2019 13:09
Додаток 4. Проект договору.docx
21 травня 2019 13:08
Додаток 2 .Ст.16, Ст.17.docx
21 травня 2019 13:08
Додаток 3. Технічні вимоги.docx
21 травня 2019 13:08
ТД транспорт 2019 відкриті торги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

II. Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону
Дата подання: 22 травня 2019 12:27
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:15
Чим передбачено надання у допороговій закупівлі документів для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону? Просимо виключити розділ 2 додатку 2
Відповідь: Замовник проводить закупівлю за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені в статті 17 цього Закону та інформацію про спосіб їх документального підтвердження, що і зроблено в нашій тендерній документації.
п. 3.2. Додатку 2
Дата подання: 22 травня 2019 12:34
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:14
Чи можливо не надання наказів або витягів з наказу про прийняття водіїв на роботу та копії трудових книжок, оскільки це є інформацією з обмеженим доступом
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи із СПЕЦИФІКИ предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до змісту ТД замовником для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно вказати та надати перелічені в ній документи .
Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
Володільцем бази персональних даних є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки.
розділ 2 додатку 2
Дата подання: 23 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 23 травня 2019 14:30
Відповідно статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Ваша очікувана вартість 110 тисяч грн, отже ви проводите допорогову закупівлю, а в таких закупувлях розділ 2 додатку 2 не є обов`язковим. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та хочемо запевнити Вас , що наш тендерний комітет знає та дотримується положень чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 6 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт та послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Процедуру Відкриті торги обрано в зв’язку з тим що по коду ДК 021:2015: 60130000-8 загальна річна сума перевищує 200 тисяч грн.
Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені в статті 17 цього Закону та інформацію про спосіб їх документального підтвердження, отже, наша тендерна документація відповідає вимогам цього Закону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КО "Київмедспецтранс" 104 393,90
UAH з ПДВ
104 393,90
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА » 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 09:31
Електронний підпис
05 червня 2019 09:31
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 09:30
Резервне авто.pdf
05 червня 2019 09:30
Проект договору.pdf
05 червня 2019 09:30
довідка та відгук.pdf
05 червня 2019 09:30
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
05 червня 2019 09:30
Копія ліцензії.pdf
05 червня 2019 09:30
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 09:30
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 09:30
Довіреність та наказ.pdf
05 червня 2019 09:30
Довідка щодо печатки.pdf
05 червня 2019 09:30
Довідка про водіїв.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 12:42
5.Копія Статуту КП.pdf
03 червня 2019 12:42
6.Копія витягу з ЄДР.pdf
03 червня 2019 12:42
2.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КО "Київмедспецтранс"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КО "Київмедспецтранс"
#01993807
Переможець 104 393,90
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КО "Київмедспецтранс"
#01993807
104 393,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:07
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:58
Договір 18-3-2019 медавтотранс.pdf укладений
27 червня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 6.2 Договору №18-3-2019 від 27.06.2019 продовжено термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік (до 31.01.2020)
Номер договору про закупівлю: 18/3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №18-3-2019 від 27.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 6.2 Договору №18/3/2019 продовжено термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року (до 31.01.2020) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі. Сума договору становить: 125271,90 грн. в тому числі за рахунок коштів 2019 року – 104393,90 грн, за рахунок коштів 2020 року – 20878,00 грн
Номер договору про закупівлю: 18/3/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №18/3/2019 від 27.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 125 271,90
UAH