Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дидактичний матеріал для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000807-c 6130fd10526e4ccb8c7dac55d2934489
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорний Григорій Олексійович

+380384721132 nu-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 12:38
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 12:38
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:15
Очікувана вартість: 274 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 найменувань
дидактичний матеріал для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі акту приймання - передавання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:00
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
28 травня 2019 15:00
ЗТД дидактика на оприл 28.05.19.docx
21 травня 2019 12:34
ТД дидактика на оприл.docx
28 травня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:00
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019.doc
28 травня 2019 15:00
ЗТД дидактика на оприл 28.05.19.docx
21 травня 2019 12:34
ТД дидактика на оприл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 травня 2019 11:03
Дата відповіді: 28 травня 2019 14:57
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимога тендерного комітету надати "авторизаційний лист від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянено та внесено відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 184 950,00
UAH з ПДВ
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" 219 500,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" 220 070,00
UAH з ПДВ
220 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ШАДУРА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА 264 897,00
UAH з ПДВ
264 897,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 15:39
Податкова НУшиця.pdf
13 червня 2019 15:39
МВС Юшак (1).pdf
06 червня 2019 09:59
Авторизаційний лист.pdf
06 червня 2019 09:59
МВС Юшак.pdf
06 червня 2019 09:59
технічна частина.pdf
06 червня 2019 09:59
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 09:59
сертифікати.pdf
06 червня 2019 09:59
Порівняльна таблиця.pdf
06 червня 2019 09:59
Проект договору.pdf
06 червня 2019 09:59
довідки.pdf
06 червня 2019 09:59
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:24
Електронний підпис
06 червня 2019 11:20
технічна специфікація.pdf
06 червня 2019 11:20
декларація2.pdf
06 червня 2019 11:20
декларація.pdf
06 червня 2019 11:20
висновок3.pdf
06 червня 2019 11:20
висновок2.pdf
06 червня 2019 11:20
висновок.pdf
06 червня 2019 11:20
висновок сес.pdf
06 червня 2019 11:20
технічна додаток 2.pdf
06 червня 2019 11:20
ст 17 Закону.pdf
06 червня 2019 11:20
паспорт 6-7.pdf
06 червня 2019 11:20
лист-відгук.pdf
06 червня 2019 11:20
договір 178+ накладна.pdf
06 червня 2019 11:20
договір 177+ накладна.pdf
06 червня 2019 11:20
Довідка стаття 17.pdf
06 червня 2019 11:20
Довідка про персонал.pdf
06 червня 2019 11:20
Довідка .pdf
06 червня 2019 11:20
авторизаційний лист.pdf
06 червня 2019 11:20
+Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:38
Електронний підпис
06 червня 2019 11:33
38.3 Висновок СЕС Зрка.pdf
06 червня 2019 11:33
38.1 СЕС ТМ Ранок.pdf
06 червня 2019 11:33
10. Гарантійний строк.pdf
06 червня 2019 11:33
4. Проект договору.pdf
06 червня 2019 11:33
2. Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 11:40
Електронний підпис
06 червня 2019 11:40
якість частина 3.pdf
06 червня 2019 11:40
якість частина 2.pdf
06 червня 2019 11:40
якість частина 1.pdf
06 червня 2019 11:40
лист відгук 2.pdf
06 червня 2019 11:40
лист відгук 1.pdf
06 червня 2019 11:40
лист відгук 3.pdf
06 червня 2019 11:40
лист згода.pdf
06 червня 2019 11:40
повноваження.pdf
06 червня 2019 11:40
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"

ШАДУРА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
Переможець 179 900,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:21

Документи

12 червня 2019 16:21
Електронний підпис
12 червня 2019 16:17
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 16:21
Електронний підпис
12 червня 2019 16:17
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 18:45
Договір укладений
27 червня 2019 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 983,33 UAH)