Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000783-c ● db737d8838ab434dbacf589c2c0dfd95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" в особі Азовського морського інституту Національного університету "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 24462403 |
Вебсайт: | http://ami.edu.ua |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Жмайло Надія +380505704990 NOMER7473@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари
Тендерна документація
21 травня 2019 12:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 12:20 |
ТД.doc | |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№4 Лот №1.doc | |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№3 Лот №1.doc | |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№4 Лот №2.doc | |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№3 Лот №2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000783-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 15 червня 2019 17:38
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПВКП "ТАЛІСМАН" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" документації закупівлі Замовником чітко зазначено документи та вимоги до кваліфікації учасників, які мав підтвердити Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 05 червня 2019, 13:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
8.Довідку щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
По цьому пункту ПВКП "ТАЛІСМАН" відповідний документ не подано, в період кваліфікації він відсутній. Так, дійсно, серед списку є файл з назвою "3.8 Dovidka Dovkillya.pdf", але він не відкривається та не завантажується. Можливо, невідкриття цього файлу пов'язане з технічними проблемами майданчика, через який Учасник подавав документи. Тоді Замовник, враховуючи те, що згідно законодавства цінова пропозиція з відповідними документами оприлюднюється лише на електронному майданчику (а не подається поштою, особисто та ін.), мав вимагати від ПВКП "ТАЛІСМАН" повторно подати цей документ після торгів разом з довідкою від відповідного оператора про технічні проблеми. Цього не було. Отже, Учасник подав документ, який не відповідає вимогам для участі в закупівлі. Тобто, не подав.
Також, у Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від Учасників надати інформацію "про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 1, а також:
- скан-копію договору зазначеного в довідці...".
ПВКП "ТАЛІСМАН" не надано інформацію у вигляді довідки "згідно форми 1", а в тій довідці, що надана, ще й не зазначено "суму договору", яка вимагалась. А "скан-копію договору" по в/ч А2641 Учасником подано без усіх сторінок.
По цих вищенаведених пунктах ПВКП "ТАЛІСМАН" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПВКП "ТАЛІСМАН" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПВКП "ТАЛІСМАН" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ПВКП "ТАЛІСМАН" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" документації закупівлі Замовником чітко зазначено документи та вимоги до кваліфікації учасників, які мав підтвердити Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 05 червня 2019, 13:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
8.Довідку щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
По цьому пункту ПВКП "ТАЛІСМАН" відповідний документ не подано, в період кваліфікації він відсутній. Так, дійсно, серед списку є файл з назвою "3.8 Dovidka Dovkillya.pdf", але він не відкривається та не завантажується. Можливо, невідкриття цього файлу пов'язане з технічними проблемами майданчика, через який Учасник подавав документи. Тоді Замовник, враховуючи те, що згідно законодавства цінова пропозиція з відповідними документами оприлюднюється лише на електронному майданчику (а не подається поштою, особисто та ін.), мав вимагати від ПВКП "ТАЛІСМАН" повторно подати цей документ після торгів разом з довідкою від відповідного оператора про технічні проблеми. Цього не було. Отже, Учасник подав документ, який не відповідає вимогам для участі в закупівлі. Тобто, не подав.
Також, у Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від Учасників надати інформацію "про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 1, а також:
- скан-копію договору зазначеного в довідці...".
ПВКП "ТАЛІСМАН" не надано інформацію у вигляді довідки "згідно форми 1", а в тій довідці, що надана, ще й не зазначено "суму договору", яка вимагалась. А "скан-копію договору" по в/ч А2641 Учасником подано без усіх сторінок.
По цих вищенаведених пунктах ПВКП "ТАЛІСМАН" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПВКП "ТАЛІСМАН" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПВКП "ТАЛІСМАН" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:02
Добрий день! Дякуємо за звернення. Ваше зауваження буде прийнято до відома
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000783-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 15 червня 2019 18:12
Підстави для відхилення пропозиції
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПВКП "ТАЛІСМАН" має бити відхилена, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону" Замовник прописав перелік документів, які "повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій".
Зокрема, згідно з переліком табличної форми п. 2. мали бути подані "документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника, вимогам визначеним в статті 17 Закону" "у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір". Також, це "подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 87517 м.Маріуполь вул.Чорноморська, 19".
Стосовно того, чи отримав Замовник ці документи додатково поштою або ж особисто нам не відомо. А от на майданчику закупівлі "у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів", тобто, по 12 червня 2019 року включно, ПВКП "ТАЛІСМАН" ці документи у електронному вигляді не завантажив.
На підставі вищенаведеного та згідно тих же вимог Замовника, викладених в Додатку 2, де чітко зазначено, що "відповідно до п.2 частини 1 ст. 30 Закону, у разі ненадання переможцем торгів документів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника..." чекаємо на дискваліфікацію пропозиції ПВКП "ТАЛІСМАН".
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ПВКП "ТАЛІСМАН" має бити відхилена, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону" Замовник прописав перелік документів, які "повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій".
Зокрема, згідно з переліком табличної форми п. 2. мали бути подані "документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника, вимогам визначеним в статті 17 Закону" "у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір". Також, це "подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 87517 м.Маріуполь вул.Чорноморська, 19".
Стосовно того, чи отримав Замовник ці документи додатково поштою або ж особисто нам не відомо. А от на майданчику закупівлі "у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів", тобто, по 12 червня 2019 року включно, ПВКП "ТАЛІСМАН" ці документи у електронному вигляді не завантажив.
На підставі вищенаведеного та згідно тих же вимог Замовника, викладених в Додатку 2, де чітко зазначено, що "відповідно до п.2 частини 1 ст. 30 Закону, у разі ненадання переможцем торгів документів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника..." чекаємо на дискваліфікацію пропозиції ПВКП "ТАЛІСМАН".
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:03
Добрий день! Дякуємо за звернення. Ваше зауваження буде прийнято до відома
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Канцелярські товари |
Опис предмету закупівлі: |
Канцелярські товари
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 69 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 692,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
200 шт
Папір для друку А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
3 шт
Папір для друку А3
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
40 пач
Файл
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
150 шт
Олівець
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
20 шт
Точила для олівців
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
300 шт
Кулькові ручки (сині)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
50 шт
Кулькові ручки (чорні)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
43 шт
Маркер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 шт
Маркер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 шт
Дірокол
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 пач
Степлер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
20 пач
Скоби 23/10
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
100 пач
Скоби 24/6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
4 шт
Антистеплер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
5 пач
Біндер 19мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
5 пач
Біндер 32мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
5 пач
Біндер 41мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
150 шт
Клей-олівець
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
30 шт
Клей канцелярський
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
20 шт
Коректор
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
50 шт
Ручка-коректор
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
25 шт
Стрічковий коректор
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
56 шт
Гумка двостороння
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 шт
Ножиці канцелярські
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
30 шт
Сегрегатори А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 шт
Сегрегатори А3
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
30 шт
Канцелярський конверт-тека А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 пач
Кнопки канцелярські
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
100 пач
Скріпки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
30 пач
Скріпки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 пач
Плівка для ламінування
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 пач
Крейда для дошки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 пач
Набір маркерів для білої дошки та фліпчарту
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
50 шт
Скотч пакувальний
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
50 шт
Скотч пакувальний
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 шт
Фарба штемпельна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
200 шт
Конверт білий С5
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
100 шт
Конверт білий С6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
100 шт
Конверт білий DL
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
100 шт
Конверт білий С4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 шт
Олівець механічний
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
15 measures.TU.symbol
Грифель для механічного олівця
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
1 шт
Дошка аудиторна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
10 шт
Ніж канцелярський
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Чорноморська,19
Дата доставки:
10 липня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 12:20 |
ТД.doc |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№4 Лот №1.doc |
21 травня 2019 12:20 |
Дод.№3 Лот №1.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
39 882,18
UAH з ПДВ
|
37 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА |
40 261,59
UAH з ПДВ
|
38 185,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
44 676,72
UAH з ПДВ
|
44 676,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
37 794,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 13:48
|
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА #2638409206 |
Переможець |
38 185,58
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 11:18
|
дод.уг.№1 (1).PDF | зміни до договору |
04 липня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 15:55
|
Договор.PDF | укладений |
26 червня 2019 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Згідно п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі у звязку із тим, що відпала необхідність у закупівлі дошки. 2.Згідно ст.188 Господарського кодексу України, виправлення технічної помилки (описки) у визначенні предмета закупівлі (п.1.1. договору), преамбулі догвору та в порядку внесення змін до догвору (п.10.1 договору) |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |