Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
951 776,00 UAH
UA-2019-05-21-000727-c ● ef16ab4e2e37401f865e5541cf095045
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана +380573922189 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 951 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 553,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 шт
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61091, Україна, Харківська обл., Харків, Танкопія, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 11:59 |
ТД_комп_ютери зі змінами.docx | |
21 травня 2019 12:04 |
ТД_комп_ютери.docx |
22 травня 2019 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2019 11:59 |
ТД_комп_ютери зі змінами.docx
|
|||
21 травня 2019 12:04 |
ТД_комп_ютери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ноутбук DELL Inspiron 3567 (35Fi34H1IYD-WBK) (15.6FHDAG/ i3- 7020U/ 4GB/ HDD 1TB/ intel UHD Graphics 620/ DVDRW/ Win10Home Ukr
Дата подання: 21 травня 2019 16:21
Дата відповіді: 22 травня 2019 12:00
Нажаль моделі з партномером 35Fi34H1IYD-WBK не вдалося знайти навіть при пошуку у мережі інтернет. Внаслідок відсутності повних технічних характеристик в тендерній документації, прошу дати роз'яснення щодо якісних характеристик цього предмета закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник в Тендерній документації дані технічні характеристики предмету закупівлі, а саме: 15.6FHDAG/ i3- 7020U/ 4GB/ HDD 1TB/ intel UHD Graphics 620/ DVDRW/ Win10Home Ukr, одночасно із цим Замовником будуть внесені зміни до Документації, а саме: Ноутбук DELLInspiron 3567 (15.6FHDAG/ i3- 7020U/ 4GB/ HDD 1TB/ intel UHD Graphics 620/ DVDRW/ Win10Home Ukr;комплект БФП А4 Epson L364 з кабелем та ламінаторомAgent LM-A4 125; проектор Epson ЕВ-S41) або аналоги.
Щодо аналогів
Дата подання: 22 травня 2019 09:47
Дата відповіді: 22 травня 2019 12:01
Шановний Замовнику, чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, зазначеної Вами у Тендерній документації?
Відповідь: Шановний Учасник в Тендерну документації Замовником будуть внесені зміни, а саме: Ноутбук DELLInspiron 3567 (15.6FHDAG/ i3- 7020U/ 4GB/ HDD 1TB/ intel UHD Graphics 620/ DVDRW/ Win10Home Ukr; комплект БФП А4 Epson L364 з кабелем та ламінаторомAgent LM-A4 125; проектор Epson ЕВ-S41) або аналоги.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Документацією електронних закупівель передбачено, надання до торгів «еквіваленту» предмету закупівлі, головне, щоб вказаний товар відповідав технічним вимогам предмету закупівлі.
До участі в процедурі закупівлі допускаються усі Учасники, які мають намір приймати участь у процедурі закупівлі, у разі якщо Ви є не платником ПДВ Ви в своєї пропозиції вказуєте, «ціна без ПДВ», і Ваша ціна буде остаточна.
До участі в процедурі закупівлі допускаються усі Учасники, які мають намір приймати участь у процедурі закупівлі, у разі якщо Ви є не платником ПДВ Ви в своєї пропозиції вказуєте, «ціна без ПДВ», і Ваша ціна буде остаточна.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 22 травня 2019 10:07
Дата відповіді: 23 травня 2019 12:11
Не зовсім зрозумілі вимоги до наявності транспорту та вантажників у даному тендері на поставку компьютерної техніки.
Я вважаю, що такі вимоги є незаконними та недоцільними
Відповідь: Шановний Учасник Вимога Тендерної документації про наявність двох спеціалізованих автотранспортних засобів та відповідно кількість працівників обумовлена стислим терміном поставки товару та тим, що у Замовника відсутні працівники, які можуть здійснити розвантаження ноутбуків.
Учасник зобов’язаний здійснити збірку меблів.
Дата подання: 22 травня 2019 10:07
Дата відповіді: 22 травня 2019 12:02
Мені не зрозуміло, про які меблі йжеться мова у договорі.
Прошу дати розїяснення.
Відповідь: Шановний Учасник, Ваше зауваження прийнято до уваги та буду виправлено.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 травня 2019 15:44
Дата відповіді: 23 травня 2019 12:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Замовник прийме Ваше зауваження до уваги і буде вимагати наведені Вами документи у переможця процедури і буде звертатись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням інформації.
Про кошти
Дата подання: 23 травня 2019 09:40
Дата відповіді: 23 травня 2019 12:12
Ц№итуючи договор:
"Кошти за даним Договором виділено Замовнику відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», розпорядження Харківського міського голови від 16.06.2018 № 69 «Про розподіл коштів цільової субвенції» та рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1108/18 «Про внесення змін до рішення 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.12.2017 № 850/17 «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік».
Прошу дати роз'яснення щодо актуальності рішень 2017-2018 років міської влади станом на травень 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник звертаємо Вашу увагу, що це проект договору про закупівлю, дані фрази актуальні і 2019 рік, і ця фраза є необхідною вимогою органів Державної Казначейської служби для укладення договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АНКЛАВ І К" |
703 350,00
UAH з ПДВ
|
703 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЯКОВЛЕВА А.С. |
951 772,00
UAH з ПДВ
|
951 772,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Козлюк Сергій Володимирович |
951 772,00
UAH з ПДВ
|
951 772,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНКЛАВ І К" #35244904 |
Відхилено |
703 350,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 14:10
|
ФОП ЯКОВЛЕВА А.С. #3691504508 |
Переможець |
951 772,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2019 15:12
|
Дод.угода № 2, 152 (1).docx | зміни до договору |
08 серпня 2019 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 16:04
|
Дод.угода № 1, 152 (1).docx | зміни до договору |
02 липня 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 16:24
|
Договор 152.docx | укладений |
27 червня 2019 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно ст. 36 ч.4 пр.3 ЗУ Про публічні закупівлі", покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну поставки товарів |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |