Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
6 338 468,00 UAH
UA-2019-05-21-000724-c a615476464164d01a0100f3f92b1777c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саєнко Наталія Володимирівна

380669051355 osvitakultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42322619
Місцезнаходження: 27652, Україна , Кіровоградська обл., село Первозванівка, Гагаріна, 1
Контактна особа: Саєнко Наталія Володимирівна
380669051355
osvitakultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:45
Очікувана вартість: 6 338 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 692,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27652, Україна, Кіровоградська область, Первозванівка, Гагаріна, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:00
ТД УтепленняНВО 20-05-2019.doc
27 травня 2019 09:58
Зміни до від 20-05-2019.doc
21 травня 2019 15:44
Додаток 5 Договір.docx
29 травня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:00
ТД УтепленняНВО 20-05-2019.doc
27 травня 2019 10:00
ТД УтепленняНВО 20-05-2019.doc
21 травня 2019 12:05
ТД УтепленняНВО 20-05-2019.doc
27 травня 2019 09:58
Зміни до від 20-05-2019.doc
21 травня 2019 15:44
Додаток 5 Договір.docx
21 травня 2019 12:22
Додаток 5 Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на проведення робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 23 травня 2019 20:45
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:07
Шановний Замовнику! Вами у тендерній документації передбачено надання Дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки. В зв'язку з нещодавніми змінами в Постанові КМУ "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", перелік видів робіт підвищеної небезпеки, що вимагають отримання відповідного Дозволу (Додаток 2 до даної Постанови зі змінами від 7 лютого 2018 р. № 48), було значно скорочено, тому ми не вбачаємо у вказаному Вами технічному завданні жодних робіт, які підпадали би під дану категорію. Просимо виключити даний пункт із Тендерної документації, або надати обгрунтовання із вказанням, які саме види робіт підвищеної небезпеки мають бути зазначені в Дозволі та на якій підставі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дійсно, до постанови КМУ №1107 від 26.10.2011року (із змінами) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» нещодавно було внесено зміни, тому, до пункту 6 Розділу ІІІ затвердженої тендерної документації буде внесено зміну.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000037 ● 18f1b80ccf754cd1921cc0ddd26f684d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 № 30

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.05.2019 № 30

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-21-000724-c 21.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:05:14

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «За ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000724-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 09:19:49

Щодо надання пояснення

Відповідно до абз. 3 пункту 1 стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вирішено скасувати вищезазначену закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуте

2019-06-11 12:18:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-11 12:20:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 09:38
Коментар щодо відміни: З метою усунення встановлених при проведенні моніторінгу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, відповідно до абз. 3 пункту 1 стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» скасувати вищезазначену закупівлю.
Документи:
29 травня 2019 09:37
Протокол 35.pdf