Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів
Очікувана вартість
1 101 344,00 UAH
UA-2019-05-21-000708-c 0045b31e0d3041199db52e65f9fdef18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана

+380573922189 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана
+380573922189
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:16
Очікувана вартість: 1 101 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 040,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сучасні меблі для початкових класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1380 шт
Сучасні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, Танкопія,15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:59
ТД_парти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 23 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:42
Добрий день! Дайте будь ласка пояснення стосовно надання документів для переможця. На стор. 10 ТД вказано що оригінали довідок повинен надати учасник особисто. Перше питання. Чи можливо наданя оригіналиів довідок представником учасника за дорученням від учасника (юр.особа -учасник)? Друге питання. Чи можливо надання довідки з державної податкової інспекції (роздрукована електронна довідка з QR-кодом) яку можна перевірити на офіційному сайті Державної фіскальної служби України? Адже реєстри боржників- є відкритими. Ось ссилка на реєстр сайту ДФС, де можна перевірити електронну довідку: https://cabinet.sfs.gov.ua/news.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, так можливо щоб документи, які повинен надавати Переможець Закупівлі, надав Замовнику представник юридичної особи за дорученням.
Стосовно другого питання Замовник не заперечує проти надання роздрукованої електронної довідка з QR-кодом, якуможливо перевірити на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-21-000708-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 31 травня 2019 13:21
СКАРГА на умови закупівлі.
Управлінням освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради проводиться закупівля UA-2019-05-21-000708-c за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі. Ознайомивсь з Тендерною документацією Замовника (Далі – ТД Замовника), нами були виявлені в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, порушують принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (Далі – Закон) в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Ці порушення роблять неможливим участь ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" (Далі – Скаржник) у відповідній процедурі, при тому що Скаржник має можливість здійснити постачання предмету закупівлі. ТД Замовника встановлює вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, порушують законні права та інтереси Скаржника, створюють штучні умови (переваги) для перемоги окремих учасників торгів шляхом обмеження доступу до участі у закупівлі Скаржнику. (Повний текст скарги додається). Вимоги Замовника порушують наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають не менше двох вантажників, водіїв, транспортних експедиторів з лише чітко встановленою кількістю стажу, залучених виключно на підставі трудових договорів, без жодного суміщення, сумісництва та ще й які погодилися на розголошення ІПН. При чому жодна з цих вимог безпосередньо не впливає на можливість та якість виконання учасником договору про закупівлю. Вимоги Замовника позбавляють нас можливості подати свою пропозицію, оскільки вістуні жодні правові підстави для штучного збільшення штату працівників за рахунок вантажників, водіїв та транспортних експедиторів з чітко встановленим стажем роботи та отримання згоди на розголошення персональних даних від кожного з них. Вважаємо вимоги Замовника необґрунтованими та дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію шляхом звуження кола учасників до тих, хто має саме таких працівників, які відповідають незаконним вимогам Замовника. Позиція Скаржника підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України: Ідентифікатор UA-2018-09-17-001703-c, Рішення № 10688-р/пк-пз від 18.10.2018; Ідентифікатор UA-2019-02-28-000873-b, Рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019; Ідентифікатор UA-2019-03-25-000855-c, Рішення № 5107-р/пк-пз від 25.04.2019. Замовником порушено принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3, вимоги ст. 5, п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, право ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" на участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладання договору з замовником у разі перемоги на аукціоні, є реальним учасником ринку постачання меблів. В зв'язку з викладеним, керуючись ст.ст. 3, 5, 16, 18, 22 Закону України "Про публічні закупівлі", П Р О Ш У: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов'язати Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради усунути дискримінаційні вимоги, зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:37
Рішення від 04.06.2019 № 7129 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:37
Рішення від 19.06.2019 № 8039.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 18:50

Документи подані скаржником

31 травня 2019 13:21
Скарга Гамаюн.pdf
31 травня 2019 13:21
Платіжне доручення.pdf
31 травня 2019 13:21
Евроинформ.pdf
31 травня 2019 13:21
Листування Перевізник.pdf
31 травня 2019 13:21
Войцеховський.pdf
31 травня 2019 13:21
Деливери.pdf
31 травня 2019 13:21
Ин-Тайм.pdf
31 травня 2019 13:21
Договір Васильков.pdf
31 травня 2019 13:21
Рішення від 02.04.2019 № 3863.pdf
31 травня 2019 13:21
Рішення від 04.03.2019 № 2339.pdf
31 травня 2019 13:21
рішення від 21.11.2018 №11920.pdf
31 травня 2019 13:21
Рішення від 25.04.2019 № 5107.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РЯБКО В.Ю. 1 101 240,00
UAH з ПДВ
1 101 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Козлюк Сергій Володимирович 1 101 240,00
UAH з ПДВ
1 101 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 14:02
Додаток_до_сертифiкату.pdf
03 червня 2019 12:19
Рябко меблі.pdf
03 червня 2019 12:19
паспорт 3.pdf
03 червня 2019 12:19
паспорт 2.pdf
03 червня 2019 12:19
паспорт 1.pdf
03 червня 2019 12:19
код.pdf
03 червня 2019 12:19
вытяг.pdf
03 червня 2019 12:19
выписка2.pdf
03 червня 2019 12:19
выписка1.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 12:47
Мебель Козлюк.pdf
04 червня 2019 12:46
Козлюк С.О..pdf
04 червня 2019 12:41
Козлюк С.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РЯБКО В.Ю.

Козлюк Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РЯБКО В.Ю.
#3612408309
Переможець 1 101 240,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 12:39

Документи

01 липня 2019 12:39
Електронний підпис
01 липня 2019 12:38
Протокол № 69.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РЯБКО В.Ю.
#3612408309
1 101 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 12:39
Електронний підпис
01 липня 2019 12:38
Протокол № 69.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 14:26
Дод.угода № 2,165 (1).docx зміни до договору
17 липня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 11:57
Дод.угода № 1, 165 (2).docx зміни до договору
15 липня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 11:10
Договір № 165.docx укладений
15 липня 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не приведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Зміна строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування додаткової угоди № 1. Відповідно ЗУ "Про публізні закупівлі" ст. 36 п.4 п.п. 4 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 101 240,00
UAH