Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сучасні меблі для початкових класів
Очікувана вартість
1 101 344,00 UAH
UA-2019-05-21-000708-c ● 0045b31e0d3041199db52e65f9fdef18
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана +380573922189 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 101 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 040,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Сучасні меблі для початкових класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1380 шт
Сучасні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61091, Україна, Харківська обл., Харків, Танкопія,15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 11:59 |
ТД_парти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 23 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:42
Добрий день!
Дайте будь ласка пояснення стосовно надання документів для переможця. На стор. 10 ТД вказано що оригінали довідок повинен надати учасник особисто.
Перше питання. Чи можливо наданя оригіналиів довідок представником учасника за дорученням від учасника (юр.особа -учасник)?
Друге питання. Чи можливо надання довідки з державної податкової інспекції (роздрукована електронна довідка з QR-кодом) яку можна перевірити на офіційному сайті Державної фіскальної служби України? Адже реєстри боржників- є відкритими. Ось ссилка на реєстр сайту ДФС, де можна перевірити електронну довідку: https://cabinet.sfs.gov.ua/news.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, так можливо щоб документи, які повинен надавати Переможець Закупівлі, надав Замовнику представник юридичної особи за дорученням.
Стосовно другого питання Замовник не заперечує проти надання роздрукованої електронної довідка з QR-кодом, якуможливо перевірити на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.
Стосовно другого питання Замовник не заперечує проти надання роздрукованої електронної довідка з QR-кодом, якуможливо перевірити на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-21-000708-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 31 травня 2019 13:21
Дата подання: 31 травня 2019 13:21
СКАРГА на умови закупівлі.
Управлінням освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради проводиться закупівля UA-2019-05-21-000708-c за ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі.
Ознайомивсь з Тендерною документацією Замовника (Далі – ТД Замовника), нами були виявлені в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, порушують принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (Далі – Закон) в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Ці порушення роблять неможливим участь ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" (Далі – Скаржник) у відповідній процедурі, при тому що Скаржник має можливість здійснити постачання предмету закупівлі.
ТД Замовника встановлює вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, порушують законні права та інтереси Скаржника, створюють штучні умови (переваги) для перемоги окремих учасників торгів шляхом обмеження доступу до участі у закупівлі Скаржнику. (Повний текст скарги додається). Вимоги Замовника порушують наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають не менше двох вантажників, водіїв, транспортних експедиторів з лише чітко встановленою кількістю стажу, залучених виключно на підставі трудових договорів, без жодного суміщення, сумісництва та ще й які погодилися на розголошення ІПН. При чому жодна з цих вимог безпосередньо не впливає на можливість та якість виконання учасником договору про закупівлю.
Вимоги Замовника позбавляють нас можливості подати свою пропозицію, оскільки вістуні жодні правові підстави для штучного збільшення штату працівників за рахунок вантажників, водіїв та транспортних експедиторів з чітко встановленим стажем роботи та отримання згоди на розголошення персональних даних від кожного з них.
Вважаємо вимоги Замовника необґрунтованими та дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію шляхом звуження кола учасників до тих, хто має саме таких працівників, які відповідають незаконним вимогам Замовника.
Позиція Скаржника підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України:
Ідентифікатор UA-2018-09-17-001703-c, Рішення № 10688-р/пк-пз від 18.10.2018;
Ідентифікатор UA-2019-02-28-000873-b, Рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019;
Ідентифікатор UA-2019-03-25-000855-c, Рішення № 5107-р/пк-пз від 25.04.2019.
Замовником порушено принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3, вимоги ст. 5, п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, право ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" на участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладання договору з замовником у разі перемоги на аукціоні, є реальним учасником ринку постачання меблів.
В зв'язку з викладеним, керуючись ст.ст. 3, 5, 16, 18, 22 Закону України "Про публічні закупівлі",
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради усунути дискримінаційні вимоги, зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:37
Рішення від 04.06.2019 № 7129 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2019 № 8039.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 19:28
Рішення від 19.06.2019 № 8039.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 18:50
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РЯБКО В.Ю. #3612408309 |
Переможець |
1 101 240,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 14:26
|
Дод.угода № 2,165 (1).docx | зміни до договору |
17 липня 2019 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 11:57
|
Дод.угода № 1, 165 (2).docx | зміни до договору |
15 липня 2019 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 11:10
|
Договір № 165.docx | укладений |
15 липня 2019 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 3 ч. 4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не приведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Зміна строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скасування додаткової угоди № 1. Відповідно ЗУ "Про публізні закупівлі" ст. 36 п.4 п.п. 4 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |