Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 33140000-3 Медичні матеріали (гематологічні матеріали (компоненти донорської крові)) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
35 222,00 UAH
UA-2019-05-21-000703-a cc1f645f0cb3476ebb09bb152b942c3d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі було відмінено тендер щодо закупівлі код 33140000-3 Медичні матеріали (гематологічні матеріали (компоненти донорської крові)) згідно ДК 021:2015 через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: перше оголошення про проведення було оприлюднене 05.04.2019 р., ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-05-000866-а. Дана закупівля не відбулась, причина – недостатня кількість поданих пропозицій. Друге оголошення про проведення було оприлюднене 22.04.2019 р., ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-000721-с. Дана закупівля не відбулась., причина – недостатня кількість поданих пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Плазма свіжозаморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
14 одиниця
Еритроцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7 одиниця
Еритроцити з видаленим тромболейкоцитарним шаром у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7 одиниця
Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 одиниця
Кріопреципітат заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

21 травня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#42427142
Переможець 35 222,00
UAH
21 травня 2019 15:30

Документи

21 травня 2019 15:30
Електронний підпис
21 травня 2019 15:30
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
#42427142
35 222,00
UAH
Документи

Документи

21 травня 2019 15:30
Електронний підпис
21 травня 2019 15:30
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:06
Доп. угода.2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:53
Доп. угода.1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 11:51
Договір.pdf укладений
14 червня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/06-147М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 12/06-147М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 540,80
UAH