Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Нікопольська, 38 м. Кам’янське»
Очікувана вартість
1 845 788,97 UAH
UA-2019-05-21-000557-b 6ef1d44501e1473092840145ea72e079
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:51
Очікувана вартість: 1 845 788,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 457,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Нікопольська, 38 м. Кам’янське»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Нікопольська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:05
Додаток 5.docx
21 травня 2019 16:05
Додаток 4.docx
21 травня 2019 16:05
Додаток 3.docx
21 травня 2019 16:05
Додаток 2.docx
21 травня 2019 16:05
Додаток 1.docx
21 травня 2019 16:05
ТД к.р. покрівлі Нікопольська_38_гарантія 5 тис._ сума 1.845.788.97.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 1 819 004,75
UAH з ПДВ
1 819 004,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 1 832 124,36
UAH з ПДВ
1 832 124,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 16:15
Електронний підпис
12 червня 2019 16:14
Документи Переможця.pdf
06 червня 2019 11:46
Електронний підпис
06 червня 2019 11:45
4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 червня 2019 11:45
3.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
06 червня 2019 11:45
2. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
06 червня 2019 11:45
1. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Переможець 1 819 004,75
UAH з ПДВ
10 червня 2019 15:46

Документи

10 червня 2019 15:46
Електронний підпис
10 червня 2019 15:41
к.р.Нікопольська 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
1 819 004,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 15:46
Електронний підпис
10 червня 2019 15:41
к.р.Нікопольська 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 15:33
д.у.1 _613-19.PDF укладений
24 липня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 14:34
дог. 613-19 від 24.06_pdf.pdf укладений
24 червня 2019 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 870 565,69
UAH (в тому числі ПДВ 145 094,28 UAH)
Причини розірвання договору: договір розірвано за згодою сторін відповідно ст. 651 ЦКУ