Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 31440000-2 (Акумуляторні батареї)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000405-b 1e3239185aa245b3a428525580be92d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:28
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


Строк поставки товарів: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладання договору. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Акумуляторні батареї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:36
Оголошення.rtf
21 травня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:36
Оголошення.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Габарити
Дата подання: 21 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:48
Доброго дня, чи можуть габарити незначно відрізнятись від зазначених (ширина більше на 1см, висота - на 2 мм)?
Відповідь: Добрий день!
Додаток 3 до оголошення про проведення закупівлі за предметом Код за
ДК 021:2015 - 31440000-2 – (Акумуляторні батареї) містить інформацію щодо необхідних розмірів товару. Розміри акумуляторної батареї зазначені виходячи з можливості її встановлення, зокрема у технічному описі зазначені граничні величини.
Так, надання товару з розмірами більшими ніж граничні розміри встановлені у оголошенні унеможливить використання пропонованого товару на транспортному засобі, для якого вони закуповуються.
Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: обрий день!
1) У Додатку 3 до оголошення міститься вичерпна інформація щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик до предмета закупівлі Код за ДК 021:2015 – 44520000-1 (Замки та завіси дверні).
2) Учасником закупівлі може бути - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки закупівлі є ціна з урахуванням ПДВ. У випадку коли Учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), у ЕСЗ та у пропозиції, яка заповнюється та подається Учасником відповідно до Додатку 1 до оголошення, зазначається вартість без ПДВ.
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" 7 380,72
UAH з ПДВ
7 380,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК" 8 145,79
UAH з ПДВ
8 145,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 9 700,00
UAH з ПДВ
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 14:07
Електронний підпис
29 травня 2019 14:01
Техн.пропозиція.PDF
29 травня 2019 14:01
Пропозиція ТОВ ДАЗ.PDF
29 травня 2019 14:01
Сертифікати АКБ ВЕСТА_.zip

Публічні документи

29 травня 2019 15:09
Електронний підпис
29 травня 2019 15:07
Довідка.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 10:08
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
29 травня 2019 10:08
ДОВІДКА документи.pdf
29 травня 2019 10:08
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
29 травня 2019 10:08
Гарантія на документи.pdf
29 травня 2019 10:08
Vityag.PDF
29 травня 2019 10:08
Vipiska2.PDF
29 травня 2019 10:08
Vipiska.PDF
29 травня 2019 10:08
Pasport 12-13ST.PDF
29 травня 2019 10:08
Pasport 2ST.PDF
29 травня 2019 10:08
Pasport 1ST.PDF
29 травня 2019 10:08
ID KOD.PDF
29 травня 2019 10:08
Dovidka SCHET.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"
#36641388
Відхилено 7 380,72
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"
#40016791
Переможець 8 145,79
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:22

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"
#40016791
8 145,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
20 червня 2019 12:29