Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги суб’єктів охоронної діяльності для охорони майна Донецької дирекції АТ «Укрпошта»)_7825176
Очікувана вартість
997 757,00 UAH
UA-2019-05-21-000389-a 3ecee9553e5b444da4f7113ede0bd4fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Бречка

+380577124435 brechka-vm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі харківської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22721970
Вебсайт: http://ukrposhta.ua/kha
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, Привокзальний майдан, 2
Контактна особа: Валерій Бречка
+380577124435
brechka-vm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:52
Очікувана вартість: 997 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 988,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Джерело фінансування- кошти товариства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Охоронні послуги
(послуги суб’єктів охоронної діяльності для охорони майна
Донецької дирекції АТ «Укрпошта»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 10:20
ТД охорона Донецьк 2019. 05.doc
23 травня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 10:20
ТД охорона Донецьк 2019. 05.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000389-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ББ 2000", Код ЄДРПОУ:38646388
Дата подання: 12 червня 2019 15:05
Про оскарження рішення визнання переможцем ТОВ "Група компаній "Комсервіс"
Вимога на рішення прийняте Замовником за протоколом визначення переможця від 10.06.2019
у відкритих торгах на закупівлю Охоронні послуги (послуги суб’єктів охоронної діяльності для охорони майна Донецької дирекції АТ «Укрпошта»)ДК 021:2015 - 79710000-4

Шановний Замовник! Наша компанія не погоджується з прийнятим Вами рішенням про оголошення переможцем тендеру ТОВ «Група компаній «Комсервіс» з наступних причин:
Згідно тендерної документації, затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету від «21» травня 2019 року на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуги суб’єктів охоронної діяльності для охорони майна Донецької дирекції АТ «Укрпошта») в Додатку 1 пункті 2, (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) п.п 2.1 Замовник вимагає показати наявність, в межах області де розташовані об’єкти охорони Замовника, власної або залученої щонайменше однієї групи цілодобового мобільного реагування, на території знаходження об’єктів охорони, для забезпечення реагування на тривожні повідомлення із зазначенням:
- адреси дислокації (місцезнаходження) групи;
- марки автомобіля реагування та його державний номерний знак;
- склад групи реагування;
- назва суб’єкта охоронної діяльності, номер та строк дії договору, за умовами якого учасником залучено або буде залучено групу реагування (інформація надається у разі залучення групи реагування іншого суб’єкта охоронної діяльності, строк дії договору повинен бути не меншим за строк надання послуг охорони для Замовника);
- фотографії автомобіля реагування, на яких видно його державний номерний знак та копія його технічного паспорту.
Згідно тендерної документації, всі учасники повинні були завантажити у складі тендерної пропозиції документи згідно переліку, наведеного в Додатку 4. Так в абзаці 1 пункта 3 даного Додатку вимагається від учасника надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також вимагається відповідна технічна специфікація, а саме:
- згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 3);
Так, в Додатку 3 (Технічна специфікація) пункті 15 Замовник вимагає від Учасника для можливості реагування на нештатні ситуації показати наявність груп швидкого реагування на автотранспорті із терміном прибуття на виклик не пізніше 7 хвилин.
ТОВ «Група Компаній «Комсервіс» у складі своєї пропозиції подала інформацію про наявність лише 2-х автомобілів групи швидкого реагування в м. Маріуполь та в м. Краматорськ, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 15 Додатку 3 (технічна специфікація), оскільки не надала інформацію про наявність автомобілів в містах Бахмут, Авдіївка, Покровськ. І тому фізично не зможе провести реагування на нештатні ситуації на протязі 7 хвилин, що є невідповідністю технічній специфікації тендерної документації.
Також підставою для відхилення даного учасника є той факт, що в складі тендерної документації ТОВ «Група Компаній «Комсервіс» наявні документи, які не засвідчені належним чином, як того потребує Тендерна документація., а саме: копії техпаспортів авто, фото авто, копії дозволів на радіозв’язок, копія протоколу та наказу на підписанта і ін.) не містять дат засвідчень копій, назви посади особи, що мала підписувати та надпису «Копія вірна», що є невідповідністю з тендерною документацією.
Так, враховуючи вищевказані факти, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про переможця прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2019 р., так як тендерна пропозиція ТОВ «Група компаній «Комсервіс» не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Дискваліфікувати (відхилити) учасника ТОВ «Група компаній «Комсервіс»;
3. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного за черговістю учасника.
В іншому випадку, відповідно до вимог ст. 18 ЗУ «Про публічні Закупівлі», будемо змушені звернутися до органу оскарження та до правоохоронних органів України.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 12:30
Розглянувши вимогу тендерний комітет зазначає, що вимоги, які передбачені підп. 2.1. п. 2 Додатку №1 тендерної документації, щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», не пов’язані зі згодою учасника з технічною специфікацією Додаток №3 до тендерної документації в частині обов’язку при наданні послуг та виконанні окремих зобов’язань за договором, зокрема з обов’язком забезпечити реагування на автотранспорті із терміном прибуття на виклик не пізніше 7 хвилин. Вимоги тендерної документації щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію це лише мінімальна і достатня перевірка його можливостей виконати це зобов’язання. Саме тому в тендерній документації вимагалось надання інформації про щонайменше однієї власної або залученої такої групи в межах області де розташовані об’єкти охорони Замовника.
Щодо копій документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «КОМСЕРВІС», які, як стверджується у вимогі, не засвідчені належним чином, зазначаємо, що Додатком №4 тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», це не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС" 887 926,50
UAH з ПДВ
823 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ "МИРОТВОРЕЦЬ ПЛЮС" 848 093,45
UAH з ПДВ
848 093,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ББ 2000" 997 000,00
UAH з ПДВ
997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 15:22
Документи на акцепт.pdf
03 червня 2019 12:29
Електронний підпис
03 червня 2019 12:27
10. Згода з договором.pdf
03 червня 2019 12:27
9. Лист-гарантія ст. 17.pdf
03 червня 2019 12:27
7. Протокол та Наказ.pdf
03 червня 2019 12:27
4. Довідка - спецзасоби.pdf
03 червня 2019 12:27
3. Довідка ГМР.pdf
03 червня 2019 12:27
2. Ліцензія МВС.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 14:05
Доки Донецк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС"

ТОВ "МИРОТВОРЕЦЬ ПЛЮС"

ТОВ "ББ 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС"
#39410097
Переможець 823 584,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:59

Документи

10 червня 2019 11:59
Електронний підпис
10 червня 2019 11:58
protokol перемож.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС"
#39410097
823 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 11:59
Електронний підпис
10 червня 2019 11:58
protokol перемож.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:13
Додаткова угода №1 від 27.12.2019 до №24-723.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 14:49
Договір від 25.06.2019 №24-723.pdf укладений
26 червня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 24/723
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 05 лютого 2020
Сума оплати за договором: 698 528,00
UAH