Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оригінальні картриджі
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000377-b ● b2c7404f87584b5694367b42623e2273
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02010793 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Шевага Олена Олександрівна +380678000900 vrector_ms@meduniv.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
460 шт
Оригінальні картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська обл., Львів, Шімзерів, ЗА, матеріально-технічний склад університету
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 14:21 |
Тендерна документація.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК №6.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК №3.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК №5.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК №4.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК №2.doc | |
21 травня 2019 14:21 |
ДОДАТОК № 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:38
Дата відповіді: 24 травня 2019 12:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про Публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
313 761,90
UAH з ПДВ
|
248 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мерцало Святослав Михайлович |
317 553,00
UAH з ПДВ
|
248 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕНН ОЛЕКСАНДРА ЮРІЇВНА |
339 421,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
248 994,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 17:36
|
ФОП Мерцало Святослав Михайлович #2884417791 |
Переможець |
248 995,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:36
|
додаткова угода картриджі (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 16:43
|
Договір оригінальні картриджі.pdf | укладений |
24 червня 2019 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 850/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |