Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)
Очікувана вартість
88 408,45 UAH
UA-2019-05-21-000372-c 0c1b73178cc047e9b5dc2c3aa99cb142
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 13:03
Очікувана вартість: 88 408,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 884,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 Одиниця
ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог Тендерної документації Замовника
Дата подання: 21 травня 2019 16:27
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:34
П. 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» - Учасник надає копії Сертифікатів якості або декларації про відповідності, завірені мокрою печаткою виробника або представника виробника з датою не більше 10 днів. Не є зрозумілим з приводу дати не більше 10 днів – цей проміжок часу повинен рахуватися від якої саме дати чи стадії Закупівлі? Якщо мокру печатку і дату повинен ставити виробник або представник виробника, то чи потрібно зазначати особу, що вчиняє дану дію (мабуть було-б логічно)? Просимо Замовника поточнити даний пункт та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після обговорення членами тендерного комітету Вашого питання, було прийнято рішення внести зміни у Додаток №1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та викласти п.2. у наступній редакції:
2. Учасник надає копію сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі,завірені мокрою печаткою виробника, підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 10 –ти календарних дня до подання пропозиції).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000372-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 22 травня 2019 14:41
ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та спотворенню результату торгів)
ВИМОГА
( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та спотворенню результату торгів)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 08:04
Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» на закупівлю за процедурою «Допорогові закупівлі» ID UA-2019-05-21-000372-c на ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)
Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.
Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів .
Замовник в допорогових торгах має право для забезпечення гарантів постачання якісного товару вимагати від Учасника:
- копією сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 10-ти календарних дня до подання пропозиції)
Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки.
Щодо Вашої вимоги, Зміни до Документації Замовником вноситися не будуть, оскільки вона розроблена з врахуванням всіх вимог законодавства, що регулює питання проведення публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Герасимов І.А. 84 172,85
UAH з ПДВ
84 172,85
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 86 648,72
UAH з ПДВ
86 648,72
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Реагент 87 209,09
UAH з ПДВ
87 209,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 17:04
Електронний підпис
28 травня 2019 10:05
Електронний підпис
28 травня 2019 10:03
Декларації частина 1.pdf
28 травня 2019 09:58
Декларації частина 2.pdf
28 травня 2019 09:55
Декларації частина 3.pdf
28 травня 2019 09:50
Декларації частина 4.pdf
28 травня 2019 09:46
Декларації частина 5.pdf
28 травня 2019 09:41
Декларації частина 6.pdf
28 травня 2019 09:37
Декларації частина 7.pdf
28 травня 2019 09:33
Декларації частина 8.pdf
27 травня 2019 15:43
МТВ.pdf
27 травня 2019 15:42
Установчі документи.pdf
27 травня 2019 15:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 10:44
Електронний підпис
28 травня 2019 10:43
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 10:42
Пропозиція.pdf
28 травня 2019 10:42
Документи ФОП.pdf
28 травня 2019 10:42
Інформаційні довідки.pdf
28 травня 2019 10:31
Декларації частина 1.pdf
28 травня 2019 10:26
Декларації частина 2.pdf
28 травня 2019 10:21
Декларації частина 3.pdf
28 травня 2019 10:16
Декларації частина 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Герасимов І.А.

ФОП Люціус О.О.

ПрАТ Реагент

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Герасимов І.А.
#2690217554
Переможець 84 172,85
UAH з ПДВ
30 травня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Герасимов І.А.
#2690217554
84 172,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №214 від 04.06.2019р..pdf укладений
04 червня 2019 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 172,85
UAH