Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор - навантажувач Амкодор702ЕМ-03
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000327-b 1a18ea6b7d2b45a8b5a8a7395fd81394
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поп'юк Іванна

+380347543665 RFU_DELYATYN@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕЛЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354539
Вебсайт: http://xn--d1acjll2a4g.in.ua/
Місцезнаходження: 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ 16 ЛИПНЯ, будинок 273
Контактна особа: Поп'юк Іванна
+380347543665
RFU_DELYATYN@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 15:19
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Екскаватор-навантажувач Амкодор 702ЕМ-03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78442, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Делятин, 16 Липня,273
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:00
Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:32
2_Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:32
1_Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:21
Додаток 3 Уточ.doc
22 травня 2019 16:58
Додаток 3.doc
22 травня 2019 16:50
Додаток 3 уточнений.doc
21 травня 2019 13:44
Тендерна документація Трактор.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 5.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 4.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 2.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 1.doc
03 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:00
Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:32
2_Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:32
1_Додаток 3 Уточ.doc
03 червня 2019 16:21
Додаток 3 Уточ.doc
22 травня 2019 16:58
Додаток 3.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 3.doc
22 травня 2019 16:50
Додаток 3 уточнений.doc
21 травня 2019 13:44
Тендерна документація Трактор.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 5.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 4.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 2.doc
21 травня 2019 13:44
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000327-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ", Код ЄДРПОУ:37250239
Дата подання: 25 червня 2019 13:42
Невідповідність даних учасника
Доброго дня шановна тендерна комісія!
Повідомляємо, що учасник, який визнаний переможцем, а саме ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" в своїй тендерній пропозиції надав недостовірну інформацію щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Для підтвердження невідповідності запропонованого товару вимогам замовника надаємо:
1) Копію керівництва з експлуатації виробника завірений печаткою та підписом керівника на екскаватор-навантажувач БАМ-2014, що пропонується учасником до закупівлі.
2) Посилання на офіційний сайт виробника: http://www.budagro.com.ua/bam-2014/ з описом технічних характеристик екскаватора-навантажувача БАМ-2014.
Просимо скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ".
В разі прийняття Вами даної техніки в експлуатацію будем змушені звернутися в компетентні органи (в тому числі до правоохоронних) для перевірки законності придбання Товару та відповідності наданих документів Учасника ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 14:06
Доброго дня, шановний учасник!
На Вашу вимогу від 25 червня 2019 року повідомляємо.
Рішенням тендерного комітету від 21 травня 2019 року № 2 визначено технічну документацію по закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори, Екскаватор - придбання екскаватора-навантажувача "АМКОДОР 702ЕМ-03" з додатковим обладнанням.
У зв’язку з необхідністю тендерним комітетом внесено зміни в тендерну документацію по закупівлі ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори, Екскаватор - придбання екскаватора-навантажувача "АМКОДОР 702ЕМ-03" з додатковим обладнанням у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» подано тендерну пропозицію на суму 1240 тис. грн.
Провівши аналіз, встановлено, технічні характеристики екскаватора-навантажувача БАМ-2014 (еквівалент) відповідають тендерній документації та в деякій мірі кращі за технічні характеристики, зазначені в тендерній документації. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» не містить відхилень від тендерної документації, тому тендерну пропозицію даного учасника не було відхилено.
У зв’язку з цим, рішенням тендерного комітету від 18 червня 2019 року № 5 прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» по даній закупівлі та про намір укласти договір з переможцем торгів.
На підставі вищенаведеного, розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення щодо надання недостовірної інформації про відповідність технічної, якісної та кількісних характеристик в своїй тендерній пропозиції учасником ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" запропонував еквівалент до предмету закупівлі. Беручи до уваги відсутність підтвердження Вами суттєвих відмінностей у тендерній пропозиції учасника торгів та даних офіційного сайту виробника, що підтверджують недостовірні дані учасника відкритих торгів, повідомляємо про те, що відсутні підстави для скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» та укладення договору про закупівлю відповідно до ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори, Екскаватор - придбання екскаватора-навантажувача "АМКОДОР 702ЕМ-03" з додатковим обладнанням.

Документи подані скаржником

Документи

27 червня 2019 14:05
протокол 6.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-21-000327-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ", Код ЄДРПОУ:37250239
Дата подання: 27 червня 2019 14:46
Оскарження рішення замовника
Учасник ТОВ МАШИНОБУДІВНА КОМПАНІЯ «БУДАГРОМАШ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 21:44
рішення від 03.07.2019 № 8770 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 21:43
рішення від 17.07.2019 № 9647.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:54

Документи подані скаржником

27 червня 2019 14:46
ПАСПОРТ БАМ-2014.pdf
27 червня 2019 14:46
Платіжне доручення 2146.pdf

Документи подані замовником

08 липня 2019 16:44
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000014 ● fb5f944571694a17a3768262e8d6c5ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-05-21-000327-b 21.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 09:21:00

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Екскаватор - навантажувач Амкодор702ЕМ-03» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-21-000327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1.Чому Замовником укладено Договір з переможцем торгів ТОВ «МК «БУДАГРОМАШ» з порушенням строків встановлених ч.2 ст. 32 Закону?
2. Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Додатки до Договору ( накладна, акт приймання-передачі, інструкція по експлуатації транспорту, сервісна книжка, копії сертифікатів відповідності України на запропонований транспорт, вантажно-митна декларація на наданий транспорт) які, відповідно до Розділу 12 Договору від 25.07.2019 №70 є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ" 1 240 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІО ІНВЕСТ 1 298 100,00
UAH з ПДВ
1 298 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ" 1 299 960,00
UAH з ПДВ
1 299 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 09:24
МВС.pdf
19 червня 2019 09:24
ДПІ.pdf
05 червня 2019 16:30
Електронний підпис
05 червня 2019 14:03
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 15:48
Електронний підпис
03 червня 2019 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 15:48
Проект договору.pdf
03 червня 2019 15:48
Копія договору оренди.pdf
03 червня 2019 15:48
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"

ТОВ АВІО ІНВЕСТ

ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"
#42283450
Переможець 1 240 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 16:42

Документи

18 червня 2019 16:41
Електронний підпис
18 червня 2019 16:41
Протокол № 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МК "БУДАГРОМАШ"
#42283450
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 16:41
Електронний підпис
18 червня 2019 16:41
Протокол № 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 13:20
договір 70.pdf укладений
25 липня 2019 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 206 666,67 UAH)