Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Діагностичні системи та індикаторні смужки
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000323-b ece44b7af4f34819986569a7ec0b9f33
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвеєва Анжела Вікторівна

+380487320166 mto@onma.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Матвеєва Анжела Вікторівна
+380487320166
mto@onma.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 13:46
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 13:46
Початок аукціону: 10 червня 2019 15:09
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19403 од
Діагностичні системи та індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Маловського, 10, Медичний центр «Академмарін» Національного університету “Одеська морська академія”.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:46
Перелік змін до Тендерної документації.doc
28 травня 2019 15:46
Тендерна документація зі змінами.doc
28 травня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:46
Перелік змін до Тендерної документації.doc
28 травня 2019 15:46
Тендерна документація зі змінами.doc
21 травня 2019 13:41
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-24-000013 ● 918ddaafd61a4736b2cebd382f53e7b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2019 Одеса № 166


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 24.05.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.05.2019 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2019-05-21-000323-b 21.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

заходи щодо виявлених порушень здійснені, а саме: внесені та опубліковані зміни у додаток 2 тендерної документації

2019-05-28 15:54:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-05-28 16:04:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 1 482 009,30
UAH з ПДВ
1 434 199,78
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮНМЕД" 1 499 448,34
UAH з ПДВ
1 481 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 13:01
Електронний підпис
06 червня 2019 12:31
4.1 Проект договору.pdf
06 червня 2019 12:30
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:54
Частина 2.pdf
06 червня 2019 14:54
Частина 1.pdf
06 червня 2019 14:54
Тендерна пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

ПП "ЮНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Відхилено 1 434 199,78
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:43
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
Відхилено 1 481 448,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:51

Документи

14 червня 2019 15:38
Електронний підпис
14 червня 2019 15:18
Протокол 110.PDF

Документи

14 червня 2019 15:51
Електронний підпис
14 червня 2019 15:45
Протокол 111.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
14 червня 2019 15:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі