Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
198 423,00 UAH
UA-2019-05-21-000311-c d1aa94060b01407d9df7d73b39f16d5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужільна Ольга Володимирівна

380636481098 cmdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 37898491
Вебсайт: http://vinmedcentr.vn.ua
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Контактна особа: Кужільна Ольга Володимирівна
380636481098
cmdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 14:50
Очікувана вартість: 198 423,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 984,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30236000-2 - Комп'ютерне обладнання різне, з/ч до комп'ютерного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5251 штуки
Комп'ютерне обладнання ( 30236000-2 - Комп'ютерне обладнання різне, з/ч до комп'ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 10:21
тендерна документація на запчастини-до-компютера- 2019-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання саме такого типу обладнання, що вказано в тендерній документації, обгрунтовано вимогами сумісності з існуючими програмно-апаратними комплексами, які використовуються на підприємстві. Відповідно, пропозиція Учасника повинна містити в своєму складі обладнання, у відповідності до технічних вимог Замовника, вказаних в Тендерній документації.
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, що бажають прийняти участь у закупівлях.
Запитання
Дата подання: 24 травня 2019 08:55
Дата відповіді: 24 травня 2019 10:14
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником (згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, п.10. Тендерна пропозиція Учасника надається згідно вимог, визначених Замовником в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРТИНІВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 198 105,00
UAH з ПДВ
198 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДІОМІСТ" 198 423,00
UAH з ПДВ
198 423,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 17:32
Електронний підпис
04 червня 2019 17:58
Електронний підпис
04 червня 2019 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 17:51
Проект договору.pdf
04 червня 2019 17:51
Копія паспорту.pdf
04 червня 2019 17:51
Копія ідент.коду.pdf
04 червня 2019 17:51
Копія Витягу з ЄДР.pdf
04 червня 2019 17:51
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 червня 2019 17:51
Довідка про ПДВ.pdf
04 червня 2019 17:51
Довідка про банк.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 11:06
Електронний підпис
05 червня 2019 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 11:04
Проект договору.pdf
05 червня 2019 11:04
Лист про сертифікацію.pdf
05 червня 2019 11:04
Копія Статуту.pdf
05 червня 2019 11:04
Копія довідки з банку.pdf
05 червня 2019 11:04
Копія Виписки з ЄДР.pdf
05 червня 2019 11:04
Довідка з податкової.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРТИНІВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "РАДІОМІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРТИНІВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3027906478
Переможець 198 105,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРТИНІВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3027906478
198 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 14:22
договір № 20190624-4.PDF укладений
24 червня 2019 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 110 878,55
UAH