Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки; лот 2 - дивани та крісла
Очікувана вартість
1 048 278,00 UAH
UA-2019-05-21-000237-c 1282894ee3274b5c9200c35e73d895a4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 048 278,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки;
Опис предмету закупівлі:
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 964 278,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 822,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1520 од
Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Дата доставки: 30 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Даною тендерною документацією не визначено торгову марку та еквівалент, є тільки технічні характеристики та фото товару, який ми хочемо придбати для закладів освіти. Технічні характеристики не повинні відрізнятися від тих, що визначені Т.Д., окрім (+/-). Фізичні особи - підприємці на рівних засадах приймають участь у процедурі закупівлі, цінова пропозиція за результатом аукціону без ПДВ, відповідно до Свідоцтва Єдиного податку. Як надавати пропозицію учаснику ФОП, зверніться до адміністратора вашого майданчика. дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 928 917,00
UAH з ПДВ
928 917,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 14:10
Електронний підпис
05 червня 2019 14:09
32 сертефікат та сес.pdf
05 червня 2019 14:09
2 - 17 Кваліфікація ст-2-29.pdf
04 червня 2019 15:13
Електронний підпис
04 червня 2019 13:02
Електронний підпис
04 червня 2019 13:00
33 Цінова ст 44-45.pdf
04 червня 2019 13:00
2 - 17 Кваліфікація ст-2-29.pdf
04 червня 2019 13:00
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 червня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій