Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки; лот 2 - дивани та крісла
Очікувана вартість
1 048 278,00 UAH
UA-2019-05-21-000237-c 1282894ee3274b5c9200c35e73d895a4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт замовника: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна, Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа замовника: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 048 278,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"

Документація

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки;
Опис предмету закупівлі: згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них"
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 964 278,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 822,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1520 од.
Придбання: лот 1 -стільці, дивани, крісла, лавки
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Доставка: 04071, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Дата доставки: 30 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Даною тендерною документацією не визначено торгову марку та еквівалент, є тільки технічні характеристики та фото товару, який ми хочемо придбати для закладів освіти. Технічні характеристики не повинні відрізнятися від тих, що визначені Т.Д., окрім (+/-). Фізичні особи - підприємці на рівних засадах приймають участь у процедурі закупівлі, цінова пропозиція за результатом аукціону без ПДВ, відповідно до Свідоцтва Єдиного податку. Як надавати пропозицію учаснику ФОП, зверніться до адміністратора вашого майданчика. дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 928 917,00
UAH з ПДВ
928 917,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 14:10
sign.p7s
05 червня 2019 14:09
32 сертефікат та сес.pdf
05 червня 2019 14:09
2 - 17 Кваліфікація ст-2-29.pdf
04 червня 2019 15:13
sign.p7s
04 червня 2019 13:02
sign.p7s
04 червня 2019 13:00
33 Цінова ст 44-45.pdf
04 червня 2019 13:00
2 - 17 Кваліфікація ст-2-29.pdf
04 червня 2019 13:00
1 Реєстр.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 червня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку