Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Koмп'ютepи, нoутбуки тa cумiжнe oблaднaння
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000232-b ea4747b71e264b5081da7a72e21bdbb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотний Олександр Вікторович

+380456852575 skviravo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сквирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143778
Місцезнаходження: 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55
Контактна особа: Заболотний Олександр Вікторович
+380456852575
skviravo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Koмп'ютepи, нoутбуки тa cумiжнe oблaднaння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, Сквирський район, Заклади освіти (орієнтовно 15 закладів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 12:01
Додаток 3.docx
21 травня 2019 12:01
Додатки.doc
21 травня 2019 12:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток 3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
2) Відповідно до розділу V п.1 тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 травня 2019 15:47
Дата відповіді: 23 травня 2019 15:00
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток № 3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Це відноситься і до програмного забезпечення. Також зазначаємо, що все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до законодавства України. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Відповідно до п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000232-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДЕРІС-ГРУП, Код ЄДРПОУ:39025310
Дата подання: 14 червня 2019 12:04
Вимога до Замовника
щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції
Фізична особа підприємець Трофімчук Сергій Віталійович


Переможцем цінового аукціону за оголошенням №
UA-2019-05-21-000232-bє Фізична особа підприємець Трофімчук Сергій Віталійович
(далі - Учасник).
В той же час, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним.
№ Порушено пункт/частину/розділ Тендерної документації Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до Тендерної документації розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції в процедурі закупівлі має бути надано:
Копія паспорту (для фізичних осіб) та копія паспорту особи що підписала тендерну пропозицію.
Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана повна копія паспорту, що включає в себе копії всіх його сторінок.
У завантаженій Учасником копії паспорту не надано копію паспорту в повному обсязі, як того вимагав Замовник, надані лише окремі його сторінки, а саме 1-7.
Учасником не надані 8-16 сторінки паспорту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про невідповідність вимогам тендерної документації у разі ненадання Учасником копій окремих сторінок паспорту підтверджений, зокрема, рішеннями Органу Оскарження (АМКУ) № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, Рішення № 2163-р/пк-пз від 27.02.2019.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо що тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у зв'язку із зазначеною невідповідністю, на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зважаючи на викладене, звертаємося з проханням відхилити тендерну пропозицію Учасникаяк таку, що не відповідає всім умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у зв'язку із зазначеною вище невідповідністю, на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції я буду вимушений подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, звернутися до суду з позовом про стягнення 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді визнання переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає всім умовам тендерної документації.

Звертаю увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).


З повагою і надією на порозуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 10:10
Процедура закупівлі щодо предмету закупівлі: Код ЄЗС ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Koмп'ютepи, нoутбуки тa cумiжнe oблaднaння) відбулась з дотриманням основних принципів публічних закупівель згідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі затвердженого річного плану закупівель на 2019 рік.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника як невідповідної тендерній документації були відсутні, оскільки: у складі тендерної пропозиції було подано копію документа, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, а саме, копію паспорта Трофімчука С.В. ; відсутність в копії паспорта всіх його сторінок не є підставою для відхилення тендерної пропозиції; мета подання даного документа - встановити особу, яка вправі підписувати договір про закупівлю товарів. Також ТД не вимагалося надавати копії всіх сторінок паспорта.
Також слід зазначити, що аналогічної думки дотримуються і суди, для прикладу пропоную вам ознайомитися з Рішенням № 76608506, 13.09.2018, Господарського суду Житомирської області (Результат оскарження 10.01.2019 Північно-західний апеляційний господарський суд: залишено рішення місцевого суду без змін).
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000232-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДЕРІС-ГРУП, Код ЄДРПОУ:39025310
Дата подання: 14 червня 2019 12:08
Вимога до Замовника
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ

Відділ освіти Сквирської райдержадміністрації

щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції
Фізична особа підприємець Трофімчук Сергій Віталійович


Переможцем цінового аукціону за оголошенням №
UA-2019-05-21-000232-bє Фізична особа підприємець Трофімчук Сергій Віталійович
(далі - Учасник).
В той же час, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним.
№ Порушено пункт/частину/розділ Тендерної документації Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до Тендерної документації розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції в процедурі закупівлі має бути надано:
Копія паспорту (для фізичних осіб) та копія паспорту особи що підписала тендерну пропозицію.
Виходячи з наведених вище вимог Замовника Учасником повинна бути надана повна копія паспорту, що включає в себе копії всіх його сторінок.
У завантаженій Учасником копії паспорту не надано копію паспорту в повному обсязі, як того вимагав Замовник, надані лише окремі його сторінки, а саме 1-7.
Учасником не надані 8-16 сторінки паспорту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про невідповідність вимогам тендерної документації у разі ненадання Учасником копій окремих сторінок паспорту підтверджений, зокрема, рішеннями Органу Оскарження (АМКУ) № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, Рішення № 2163-р/пк-пз від 27.02.2019.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо що тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у зв'язку із зазначеною невідповідністю, на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зважаючи на викладене, звертаємося з проханням відхилити тендерну пропозицію Учасникаяк таку, що не відповідає всім умовам тендерної документації і підлягає відхиленню у зв'язку із зазначеною вище невідповідністю, на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції я буду вимушений подати Скаргу до Антимонопольного комітету України, звернутися до суду з позовом про стягнення 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді визнання переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає всім умовам тендерної документації.

Звертаю увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).


З повагою і надією на порозуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 10:11
Надаємо вам відповідь з даного питання повторно.
Процедура закупівлі щодо предмету закупівлі: Код ЄЗС ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Koмп'ютepи, нoутбуки тa cумiжнe oблaднaння) відбулась з дотриманням основних принципів публічних закупівель згідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі затвердженого річного плану закупівель на 2019 рік.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника як невідповідної тендерній документації були відсутні, оскільки: у складі тендерної пропозиції було подано копію документа, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, а саме, копію паспорта Трофімчука С.В. ; відсутність в копії паспорта всіх його сторінок не є підставою для відхилення тендерної пропозиції; мета подання даного документа - встановити особу, яка вправі підписувати договір про закупівлю товарів. Також ТД не вимагалося надавати копії всіх сторінок паспорта.
Також слід зазначити, що аналогічної думки дотримуються і суди, для прикладу пропоную вам ознайомитися з Рішенням № 76608506, 13.09.2018, Господарського суду Житомирської області (Результат оскарження 10.01.2019 Північно-західний апеляційний господарський суд: залишено рішення місцевого суду без змін).

Документи подані скаржником

14 червня 2019 11:34
Вимога

Документи подані скаржником

14 червня 2019 11:44
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Трофімчук Сергій Віталійович 317 993,00
UAH
316 360,00
UAH
Документи
ТОВ ДЕРІС-ГРУП 322 500,00
UAH
317 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 12:12
довідка Податкова.pdf
07 червня 2019 12:12
Dovidka_MVS.pdf
05 червня 2019 09:42
Електронний підпис
05 червня 2019 09:40
цінова_пропозиція-1.pdf
05 червня 2019 09:40
технічні_вимоги.pdf
05 червня 2019 09:40
СЕС сертифікат PHILIPS.pdf
05 червня 2019 09:40
копія паспорт.pdf
05 червня 2019 09:40
Довідка_Рахунок.pdf
05 червня 2019 09:40
Витяг_Трофімчук.pdf
05 червня 2019 09:40
Банк.pdf
05 червня 2019 09:40
Dovidka_MVS.pdf
05 червня 2019 09:40
Cертифікати.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 17:26
11.2 Уповноважена особа.pdf
05 червня 2019 17:26
11.1 Наказ на директора.pdf
05 червня 2019 17:26
11 Протокол зборів.pdf
05 червня 2019 17:26
9 Додаток2 ст17.pdf
05 червня 2019 17:26
7 Додаток 6 Лист-згода.pdf
05 червня 2019 17:26
6 Аналогічні договори.pdf
05 червня 2019 17:26
19 Довідка санкції.pdf
05 червня 2019 17:26
18 тех від забезпеч.pdf
05 червня 2019 17:26
17 тех від стандарт.pdf
05 червня 2019 17:26
15 Довідка ліцензії.pdf
05 червня 2019 17:26
3 Статут Дерис.pdf
05 червня 2019 17:26
14 Паспорт Клопенко.pdf
05 червня 2019 17:26
2 Витяг платника ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:26
13 Витяг Деріс.pdf
05 червня 2019 17:26
12.1 уклад договор.pdf
05 червня 2019 17:26
12 Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Трофімчук С.В.

ТОВ ДЕРІС-ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Трофімчук Сергій Віталійович
#3055923193
Переможець 316 360,00
UAH
07 червня 2019 09:14

Документи

07 червня 2019 09:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Трофімчук Сергій Віталійович
#3055923193
316 360,00
UAH
Документи

Документи

07 червня 2019 09:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 15:52
Специфікація.pdf укладений
18 червня 2019 15:50
Договір.pdf укладений
18 червня 2019 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 316 360,00
UAH