Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп`ютери)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000203-b ● cabbb913913c4960a774e50fc2792e6c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 14035769 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3 |
Контактна особа: |
Пилипчук Валентина Деонізіївна +380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 11:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 11:39 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп`ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 11:35 |
ТД ПЕРСОНАЛЬНІ КОМПЬЮТЕРИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000203-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 12 червня 2019 16:43
Невідповідність вимогам Тендерної документації
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на невідповідність тендерній документації тендерної пропозиції, учасника ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" На вимогу тендерної документації: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі, укладеного протягом 2017 - 2019 років).", учасник ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" надає договори на постачання: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання(Обладнання для обробки даних)(сервери), Мережеві комутатори (код згідно з ДК 021:2015: 3242000-3 - мережеве обладнання). Хочемо звернути увагу на те, що предмет закупівлі по даному тендеру - Персональні комп'ютери ( категорія 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), а ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" не надав документальне підтвердження виконання аналогічних договорів з кодом ДК 021:2015 який відповідає даній закупівлі. Тендерною документацією в додатку 2, пунктах 7 та 8, вимагалося надання сертифікату виробника ISO 9001 та ISO 14001:2004, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" було надано сертифікат виробника ISO 9001 та ISO 14001 іноземною мовою без перекладу. В 7-му пункті 1-го розділу вказано: " тендерна пропозиція, та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою", оскільки сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 складені англійською мовою, вони маюьб бути перекладені українською. Оскільки, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", не надав необхіде документальне підтвердження виконання аналогічного договору, а також не надав переклади сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 15:38
Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення «аналогічні договори», тим самим дозволяє замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, Учасник закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН», якого нами визначено переможцем, надав копію договору №221018/1-ООД від 23.10.2018 на предмет закупівлі «Комп`ютерне обладнання» та копію видаткової накладної, що свідчить про виконання цього договору, який є аналогічним до предмету проведеної закупівлі.
Щодо подання Учасником закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» сертифікату на систему екологічного керування ISO 9001 та ISO 14001 мовою оригіналу, то повідомляємо, що нами, як замовником, не вимагалось перекладу цього документу, оскільки його наявність уже підтверджує відповідність предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам і складений він не Учасником закупівлі, а наданий виробником.
Так, Учасник закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН», якого нами визначено переможцем, надав копію договору №221018/1-ООД від 23.10.2018 на предмет закупівлі «Комп`ютерне обладнання» та копію видаткової накладної, що свідчить про виконання цього договору, який є аналогічним до предмету проведеної закупівлі.
Щодо подання Учасником закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» сертифікату на систему екологічного керування ISO 9001 та ISO 14001 мовою оригіналу, то повідомляємо, що нами, як замовником, не вимагалось перекладу цього документу, оскільки його наявність уже підтверджує відповідність предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам і складений він не Учасником закупівлі, а наданий виробником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-21-000203-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 20 червня 2019 12:59
Дата подання: 20 червня 2019 12:59
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково вкладений файл
Дата: 20 червня 2019 14:06
Рішення від 24.06.2019 № 8247.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:29
Номер скарги: UA-2019-05-21-000203-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 20 червня 2019 14:09
Дата подання: 20 червня 2019 14:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2019 15:24
Рішення від 24.06.2019 № 8253.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2019 № 9173.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 22:00
рішення від 04.07.2019 № 9173.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 23:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.07.2019 №9173-р/пк-пз, Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області скасовано рішення щодо визнання товариства з обмеженою відповідальністю "СОФТ ПРОДАКШН" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015:302100004- Машини для обробки даних (апаратна частини) (персональні комп`ютери) (протокол від 15.07.2019 № 40)
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2019 17:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" |
533 850,00
UAH з ПДВ
|
533 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
559 950,00
UAH з ПДВ
|
559 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
560 970,00
UAH з ПДВ
|
560 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Рішення скасоване |
533 850,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 17:40
|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Відхилено |
533 850,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 16:24
|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
559 950,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 19:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 17:06
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 17:40
|
договір.PDF | укладений |
05 серпня 2019 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі без зміни ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |