Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп`ютери)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-05-21-000203-b cabbb913913c4960a774e50fc2792e6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Валентина Деонізіївна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Пилипчук Валентина Деонізіївна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 11:39
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 11:39
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:09
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп`ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:35
ТД ПЕРСОНАЛЬНІ КОМПЬЮТЕРИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 24 травня 2019 15:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-21-000203-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 12 червня 2019 16:43
Невідповідність вимогам Тендерної документації
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на невідповідність тендерній документації тендерної пропозиції, учасника ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" На вимогу тендерної документації: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі, укладеного протягом 2017 - 2019 років).", учасник ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" надає договори на постачання: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання(Обладнання для обробки даних)(сервери), Мережеві комутатори (код згідно з ДК 021:2015: 3242000-3 - мережеве обладнання). Хочемо звернути увагу на те, що предмет закупівлі по даному тендеру - Персональні комп'ютери ( категорія 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), а ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" не надав документальне підтвердження виконання аналогічних договорів з кодом ДК 021:2015 який відповідає даній закупівлі. Тендерною документацією в додатку 2, пунктах 7 та 8, вимагалося надання сертифікату виробника ISO 9001 та ISO 14001:2004, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" було надано сертифікат виробника ISO 9001 та ISO 14001 іноземною мовою без перекладу. В 7-му пункті 1-го розділу вказано: " тендерна пропозиція, та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою", оскільки сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 складені англійською мовою, вони маюьб бути перекладені українською. Оскільки, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", не надав необхіде документальне підтвердження виконання аналогічного договору, а також не надав переклади сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 15:38
Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення «аналогічні договори», тим самим дозволяє замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, Учасник закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН», якого нами визначено переможцем, надав копію договору №221018/1-ООД від 23.10.2018 на предмет закупівлі «Комп`ютерне обладнання» та копію видаткової накладної, що свідчить про виконання цього договору, який є аналогічним до предмету проведеної закупівлі.
Щодо подання Учасником закупівлі ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» сертифікату на систему екологічного керування ISO 9001 та ISO 14001 мовою оригіналу, то повідомляємо, що нами, як замовником, не вимагалось перекладу цього документу, оскільки його наявність уже підтверджує відповідність предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам і складений він не Учасником закупівлі, а наданий виробником.

Документи

18 червня 2019 15:37
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-21-000203-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 20 червня 2019 12:59
Щодо необгрунтованого обрання переможця
Детальніше у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково вкладений файл
Дата: 20 червня 2019 14:06
Рішення від 24.06.2019 № 8247.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:29
Номер скарги: UA-2019-05-21-000203-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 20 червня 2019 14:09
Щодо необгрунтованого обрання переможця
Детальніше у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2019 15:24
Рішення від 24.06.2019 № 8253.pdf
Дата публікації: 24 червня 2019 15:24
рішення від 04.07.2019 № 9173.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 23:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.07.2019 №9173-р/пк-пз, Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області скасовано рішення щодо визнання товариства з обмеженою відповідальністю "СОФТ ПРОДАКШН" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015:302100004- Машини для обробки даних (апаратна частини) (персональні комп`ютери) (протокол від 15.07.2019 № 40)
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2019 17:40

Документи подані скаржником

20 червня 2019 12:59
Скарга Тернопіль.pdf
20 червня 2019 12:59
Додатки до Скарги.pdf
20 червня 2019 12:59
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf
20 червня 2019 13:31
Скарга ТЕРНОПІЛЬ.pdf

Документи Органу Оскарження

24 червня 2019 15:29
Рішення від 24.06.2019 № 8247.pdf

Документи подані скаржником

20 червня 2019 14:08
Скарга ТЕРНОПІЛЬ.pdf
20 червня 2019 14:08
Додатки до Скарги.pdf
20 червня 2019 14:09
607.pdf

Документи подані замовником

15 липня 2019 17:28
Протокол

Документи Органу Оскарження

24 червня 2019 15:24
Рішення від 24.06.2019 № 8253.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 533 850,00
UAH з ПДВ
533 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 559 950,00
UAH з ПДВ
559 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 560 970,00
UAH з ПДВ
560 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 13:36
9 Витяг з ЕДР.pdf
04 червня 2019 13:36
8 Виняг платника ПДВ.pdf
04 червня 2019 13:36
7 Статут Софт Продакшн.pdf
04 червня 2019 13:36
5 2 Договор 221018.pdf
04 червня 2019 13:36
5 1 Договір 392019.pdf
04 червня 2019 13:36
4 2 Проект Договору.pdf
04 червня 2019 13:36
3 1 Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 13:36
2 6 Сертифікати DELL UKR.pdf
04 червня 2019 13:36
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
04 червня 2019 13:36
2 3 dell-iso14001-worldwide.pdf
04 червня 2019 13:36
2 2 dell-worldwide-iso9001.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 09:22
1.6. ВПВ 17.pdf
19 липня 2019 16:36
про неліцензування.pdf
18 липня 2019 11:19
Рішення.pdf
18 липня 2019 11:19
Статут АСАП ДЕМО.pdf
18 липня 2019 11:19
витяг ПДВ.pdf
05 червня 2019 10:56
Електронний підпис
05 червня 2019 10:26
Acer - Вывод СЭС.PDF
05 червня 2019 10:26
проект договору.pdf
05 червня 2019 10:26
приєднання нова пошта.pdf
05 червня 2019 10:26
посилання на сайт.pdf
05 червня 2019 10:26
підтвердження вимог.pdf
05 червня 2019 10:26
довідка про ПЗ.pdf
05 червня 2019 10:26
7.7. (17) Витяг з ПДВ.pdf
05 червня 2019 10:26
7.6. Відомості з ЄДР.pdf
05 червня 2019 10:26
7.5. Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 10:26
7.4. Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2019 10:26
7.1.1. Копія Статуту.pdf
05 червня 2019 10:26
7.1 оригінал статуту.pdf
05 червня 2019 10:25
4. Аналогічні договори.pdf
05 червня 2019 10:25
2.3. оренда шкода .pdf
05 червня 2019 10:25
0. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 10:33
Статут 2017 завірений.pdf
04 червня 2019 10:33
Сервісні центри DELL.pdf
04 червня 2019 10:33
Протокол№3.pdf
04 червня 2019 10:33
Протокол 55.1.pdf
04 червня 2019 10:33
Проект договору.pdf
04 червня 2019 10:33
Платник ПДВ.pdf
04 червня 2019 10:33
Опис.pdf
04 червня 2019 10:33
Наказ керівника.pdf
04 червня 2019 10:33
Лист-згода договір.pdf
04 червня 2019 10:33
Лист Згода персон дані.pdf
04 червня 2019 10:33
Лист Гарантія ст.17.pdf
04 червня 2019 10:33
Лист Гарантія санкції.pdf
04 червня 2019 10:33
Довідка МТБ.pdf
04 червня 2019 10:33
Витяг 02.05.2019.pdf
04 червня 2019 10:33
ISOdell14001-worldwide.pdf
04 червня 2019 10:33
ISO9001dell-worldwide.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Рішення скасоване 533 850,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:40
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Відхилено 533 850,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 16:24
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 559 950,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
559 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 19:00
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 17:06
SCAN0000.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 17:40
договір.PDF укладений
05 серпня 2019 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без зміни ціни договору
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 559 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 325,00 UAH)