Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2019-05-21-000144-b 1a6d52a5f97344eabd92feb0b4492cbb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурун Ганна Іванівна

+380443695464 smsch_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "СМСЧ № 10 МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 14280977
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, пров. Волго Донський, 3
Контактна особа: Бурун Ганна Іванівна
+380443695464
smsch_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 10:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 10:56
Очікувана вартість: 7 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м, Київ, провулок Волго - Донський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 10:52
Додаток1 Основні умови договору.rtf
21 травня 2019 10:52
Заявка.PDF
21 травня 2019 10:52
оголошення канцтовари..rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1)Так. Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації. 2)Згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій