Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина );ноутбуки
Очікувана вартість
701 533,00 UAH
UA-2019-05-21-000128-c ● 3c301ed4e2b741579ee207f1bd2b47bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 701 533,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 507,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина );ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт.
Машини для обробки даних (апаратна частина );ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 15:39 |
ТД__ноутбуки НУШ 35шт.doc | |
28 травня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 15:39 |
ТД__ноутбуки НУШ 35шт.doc
|
||||||
28 травня 2019 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 травня 2019 10:11
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним вимогам, які прописані в тендерній документації. ФОП мають право в участі торгів та будуть оцінюватися по остаточній ціні без додавання ПДВ
Документація
Дата подання: 22 травня 2019 11:30
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:27
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету, при потребі будуть внесені відповідні зміни
Документація
Дата подання: 22 травня 2019 11:34
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:14
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Монтаж не потрібен
Технічні вимоги
Дата подання: 22 травня 2019 12:24
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:27
Доброго дня.
Замовником вказана модель ноутбука ASUS X507UF-EJ092 (90NB0JB1-M00970), що постачається виробником без операційної системи. Водночас, у вимогах в одному місці зазначено "Windows 10(ліцензійна версія)", а в іншому "Встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна, з україномовним інтерфейсом;"
Зазначаємо, що вартість ліцензійної Windows 10 версії Home становить 3-4 тис грн за 1 ліцензію:
https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-domashnyaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-kw9-00120/prices/#cond_new
Вразовуючи собівартість ноутука, це унеможливлює постачання Windows 10 до кожного ноутбука через те, що бюджет даної закупівлі не достатній для врахування вартості ліцензій. Прохання внести ясність у вимогу до операційної системи. Чи влаштує Замовника встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення, наприклад Linux?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ваша вимога буде розглянута на засіданні тендерного комітету, при потребі будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000128-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 червня 2019 15:24
повернення на кваліфікацію
ановий замовник! Вимушені вказати вам на безпідставну дискваліфікацію ТОВ «Протех-ІТ-Україна» серед причин, що ви визначили є- «надано звіт про фінансові результати за звітній період, в якому на місці підпису головного бухгалтера стоїть підпис директора - Мозгового О.П. За довідкою про наявність працівників головного бухгалтера на підприємстві немає, а сам Мозговий О.П. зазначений, як директор та інженер по збірці ПК».
Державна фіскальна служба України визначає, що у разі відсутності на підприємстві посади особи відповідальної за забезпечення ведення бухгалтерського обліку або у разі вакантної посади, обов’язок ведення бухгалтерського обліку та складання звітності покладається безпосередньо на власника або керівника підприємства (абз. 1 пп. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПК). Тому, дана причина невідповідності визначена замовником є незаконною.
Повідомляємо Замовнику, що ТОВ «Протех-ІТ-Україна» є – юридичною особою в господарську діяльність якої ніхто не має право втручатися і визначати яким чином здійснювати діяльність і як формувати штатний розпис. Згідно ст. 6 Господарського кодексу України одним із загальних принципів господарювання в Україні є, зокрема, заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Частина 4 статті 23 Господарського кодексу України ЗАБОРОНЯЄ незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Щодо другої причини невідповідності вказаної Замовником «вимагався листа на обробку персональних даних в межах даної закупівлі, шз зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА), що не зазначено в листі учасника», то учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» уважно переглянуло саме ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ Замовника, що міститься на майданчику де зазначена така вимога: «лист-згода за підписом фізичної особи, що підписує документи тендерної пропозиції та має намір підписати договір на разі визнання учасника переможцем, на використання персональних даних в межах даної закупівлі, із зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі, якому передаються персональні дані». Лист на обробку персональних даних, що наданий ТОВ «Протех-ІТ-Україна» повністю відповідає вимогам Замовника.
Просимо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Державна фіскальна служба України визначає, що у разі відсутності на підприємстві посади особи відповідальної за забезпечення ведення бухгалтерського обліку або у разі вакантної посади, обов’язок ведення бухгалтерського обліку та складання звітності покладається безпосередньо на власника або керівника підприємства (абз. 1 пп. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПК). Тому, дана причина невідповідності визначена замовником є незаконною.
Повідомляємо Замовнику, що ТОВ «Протех-ІТ-Україна» є – юридичною особою в господарську діяльність якої ніхто не має право втручатися і визначати яким чином здійснювати діяльність і як формувати штатний розпис. Згідно ст. 6 Господарського кодексу України одним із загальних принципів господарювання в Україні є, зокрема, заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Частина 4 статті 23 Господарського кодексу України ЗАБОРОНЯЄ незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Щодо другої причини невідповідності вказаної Замовником «вимагався листа на обробку персональних даних в межах даної закупівлі, шз зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА), що не зазначено в листі учасника», то учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» уважно переглянуло саме ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ Замовника, що міститься на майданчику де зазначена така вимога: «лист-згода за підписом фізичної особи, що підписує документи тендерної пропозиції та має намір підписати договір на разі визнання учасника переможцем, на використання персональних даних в межах даної закупівлі, із зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі, якому передаються персональні дані». Лист на обробку персональних даних, що наданий ТОВ «Протех-ІТ-Україна» повністю відповідає вимогам Замовника.
Просимо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 10:24
Ваша цінова пропозиція буде переглянута більш ретельно
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000128-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 червня 2019 13:39
повторна
Шановий замовник! Повторно вимушені вказати вам на безпідставну дискваліфікацію ТОВ «Протех-ІТ-Україна» серед причин, що ви визначили є- «надано звіт про фінансові результати за звітній період, в якому на місці підпису головного бухгалтера стоїть підпис директора - Мозгового О.П. За довідкою про наявність працівників головного бухгалтера на підприємстві немає, а сам Мозговий О.П. зазначений, як директор та інженер по збірці ПК». Державна фіскальна служба України визначає, що у разі відсутності на підприємстві посади особи відповідальної за забезпечення ведення бухгалтерського обліку або у разі вакантної посади, обов’язок ведення бухгалтерського обліку та складання звітності покладається безпосередньо на власника або керівника підприємства (абз. 1 пп. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПК). Тому, дана причина невідповідності визначена замовником є незаконною. Повідомляємо Замовнику, що ТОВ «Протех-ІТ-Україна» є – юридичною особою в господарську діяльність якої ніхто не має право втручатися і визначати яким чином здійснювати діяльність і як формувати штатний розпис. Згідно ст. 6 Господарського кодексу України одним із загальних принципів господарювання в Україні є, зокрема, заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Частина 4 статті 23 Господарського кодексу України ЗАБОРОНЯЄ незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів та посадових осіб місцевого самоврядування. Щодо другої причини невідповідності вказаної Замовником «вимагався листа на обробку персональних даних в межах даної закупівлі, шз зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА), що не зазначено в листі учасника», то учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» уважно переглянуло саме ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ Замовника, що міститься на майданчику де зазначена така вимога: «лист-згода за підписом фізичної особи, що підписує документи тендерної пропозиції та має намір підписати договір на разі визнання учасника переможцем, на використання персональних даних в межах даної закупівлі, із зазначенням в листі найменування замовника даної закупівлі, якому передаються персональні дані». Лист на обробку персональних даних, що наданий ТОВ «Протех-ІТ-Україна» повністю відповідає вимогам Замовника. Просимо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 11:12
Ваші документи були повторно ретельно переглянуті, але комітет не дійшов висновку про акцепт Вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000128-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 червня 2019 14:08
дискваліфіація
Шановий замовник! Ви дискаліфікували ТОВ «Протех-ІТ-Україна» через ряд невідповідностей, що визначено вами в проколі відхилення, але пропозицію ТОВ «Офікс» з такими ж невідповідностями ви підтвердили, а саме:
• надано звіт про фінансові результати зха звітній період, в якому на місці підпису головного бухгалтера стоїть підпис директора — Решетко О.В. За довідкою про наявність працівників головного бухгалтера на підприємстві немає, а сама Решетко О.В.. зазначена, як директор;
• в складі пропозиції міститься проект договору, який не заповнений учасником, що не відповідає вимогам документації (див. рішення Антимонопольного комітету №336-р/пк-пз від 11.01.2019).
• Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник повинен дотримуватись основних принципів здійснення закупівель, а саме:и недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
• Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Офікс" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Офікс" як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
• надано звіт про фінансові результати зха звітній період, в якому на місці підпису головного бухгалтера стоїть підпис директора — Решетко О.В. За довідкою про наявність працівників головного бухгалтера на підприємстві немає, а сама Решетко О.В.. зазначена, як директор;
• в складі пропозиції міститься проект договору, який не заповнений учасником, що не відповідає вимогам документації (див. рішення Антимонопольного комітету №336-р/пк-пз від 11.01.2019).
• Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник повинен дотримуватись основних принципів здійснення закупівель, а саме:и недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
• Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Офікс" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Офікс" як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 11:21
Документи ТОВ "Офикс"будуть переглянуті повторно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
698 936,70
UAH з ПДВ
|
695 427,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
701 400,00
UAH з ПДВ
|
697 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НВП ФОРВАРД" |
701 526,00
UAH з ПДВ
|
701 526,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
695 427,60
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 14:26
|
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39541310 |
Переможець |
697 890,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 12:40
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
23 липня 2019 12:39
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
23 липня 2019 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 11:08
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
16 липня 2019 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 16:46
|
Сканировать1.PDF | укладений |
15 липня 2019 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 484 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №2 |
Номер договору про закупівлю: | 484 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |